Přišla jsem tedy ke dveřím.
,, Pojď dál“ řekla jsem Beomgyumu. Wheein se na mě ušklebovala.
,,Beomgyu. Odlož si bundu tady a jdi rovnou nahoru“ řekla jsem. Beomgyu kývl, pověsil si bundu na věšák a šel nahoru po schodech. Zatahala jsem Wheein za vlasy.
,,Auuu“
,,Ne že nás budeš otravovat, nebo nám lést do pokoje. Nebudem dělat nic neobvyklého, jak si myslíš. Jsme jen-“
,,On je tvůj kluk?“ usmívala se pořád. Já jsem potichu vzdychla.
,,Za prvé. Kdyby jsi mě nechala domluvit a neskákala mi do řeči, tak se vše dozvíš. A za druhé. Ne, není můj kluk. Jsme jen kamarádi, a tak to asi i zůstane.“ řekla jsem.
,,Asi?“ pokračovala.
,,Neser..“ řekla jsem, ukázala jsem prostředníček a utekla jsem nahoru za Beomgyumem.
,,Jsem tady“ řekla jsem. Zavřela jsem dveře do pokoje za sebou a viděla jsem Beomgyua ležet na posteli. Měl - zajímavou polohu. Vlastně seděl a ležel zároveň. Hleděl na mě znovu žádostivým pohledem.
,,Ale ne...“ řekla jsem.
,,Ale to nic. Jen chci, aby sis sedla na můj klín“
,,Fajn..“ řekla jsem, otočila jsem se a sedla jsem si na jeho klín. Cítila jsem, jak mi funí do ucha. Něco mi začal šeptat.
,,Jenny. Už dlouho se mi líbíš“
,,Ty mě taky“ řekla jsem.
,,Tak...jak je to mezi námi?“ zeptal se.
,,To nevím...“
,, Nechceš se mnou chodit?“ zeptal se. Já jsem se na něj otočila a usmála jsem se.
,,Ano!!“ řekla jsem. On mě políbil.Wheein
Jdu potichu po špičkách k Jenny. Ani nebudu klepat. Jsem zvědavá, co dělají.
,,Baf!“ řekla jsem. Viděla jsem, jak se líbají, ale hned co mě viděli, oba se přestali líbat.
,, Já to věděla!“ řekla jsem.
,, Já jsem ti přece říkala, že tady nemáš chodit, ne?!“ vstala Jenny a začala mě vyhánět z pokoje.
,, Ještě jednou se to zopakuje, tak uvidíš “ řekla Jenny a zavřela mi před nosem. Byla naštvaná. Počkat - když Jenny vstávala od Beomgyua, všimla jsem si malé boule u Beomgyua mezi nohama. On měl z Jenny erekci. Tak to ne. Tak to řeknu Jennie, Jinovi a- prostě všem.Jenny
,,To je pí-.. Promiň “ řekla jsem a přikryla jsem si pusu. Beomgyu vstal a obejmul mě.
,,To nevadí. To se stává.“ řekl a dal mi pusu do vlasů.
,, Takže.... chodíme spolu?“ zeptala jsem se.
,,Ano!! Já moc chcu“ řekl Beomgyu.Beomgyu bude u nás na noc. Fotili jsme se přes snapchat. Hrozně moc jsme se smáli, až jsem lapala po dechu. Beomgyu po chvíli dal pár fotek na instagram. Dal tam i fotky, jak se líbáme. Když to zveřejnil, Jungkook se na to podíval a napsal mi.
Jungkook: Čau
Je naštvaný. Poznám to na každém, koho znám delší dobu. Ale proč je naštvaný? Protože jsem s Beomgyuem? Huh. To je debil.
Jenny: Čau? Co je?
Jungkook: Nic. Kdy půjdem ven? Klidně i s
tvým klukem..
Jenny: Zeptám se Beomgyua.,,Beomgyu? Kook se ptá, jestli nepůjdem my 3 ven“
,, Jasně. Jestli mu to nevadí “ mrkl a kývl.
,, Nevím. Asi mu to nevadí “Jenny: Řekl, že jestli ti to nevadí, tak
můžem.
Jungkook: Skvěle. Tak zítra v parku.
Jenny: Fajn?
Jungkook: Čau.
Jenny: Nebuď nasraný. Nesnáším, když mi
někdo píše 'čau'...
Jungkook: Jaj, sorry. Tak nazdar.
Jenny: To je to samé.
Jungkook: Vždyť ahoj a čus je taky to samé😒
Jenny: Já vím ale- to je jedno. Ahoj..
Jungkook: Nazdar.Proč je naštvaný? Teď mi to vrtá hlavou. Ale Beomgyu mi hned změnil myšlenky. Přinesl kupu jídla, počítač, peřinu a zapnul film. Přikryli jsme se, objímali jsme se, koukali jsme na film a jedli jsme jídlo, které přinesl.
Beomgyu
Film už skončil, ale zapli jsme si další 2 filmy. Jenny usnula, ale ten 3. film neskončil. Tak už to vypnu. Není moc holek, které jsou hezké když spí. Ale Jenny je asi výjimka. Ta je hezká když spí. Je roztomilá. Musím si ji vyfotit. A mám nápad. Dám si jí na tapetu..Jenny
Kolik je hodin? Beomgyu spí. Je 1 ráno. Počkat- proč jsem na jeho tapetě? Vypadám hrozně.Ráno
Vzbudila jsem se ale Beomgyu už vedle mě neležel. Kde šel? Šla jsem se podívat dolů. U stolu seděli všichni, kromě Beomgyua. Ten dělal snídani.
,,Ahoj Jenny" usmál se na mě Beomgyu.
,,Ahoj" pozdravili všichni. Já jsem jen zamávala.
,, Pojď " řekl Beomgyu a odvedl mě do pokoje. Dal mi svoje tričko. Byla jsem za to ráda. Hezky voněl. Chtěla bych se s ním objímat.
,,Jenny?"
,,Ano?" Zeptala jsem se.
,, Nechtěla by jsi-“ dál nic neřekl.
,,Co?“
,,Se mnou chodit...?“ zeptal se. Spadla mi brada.
,, Jasně “ řekla jsem s úsměvem na tváři.
,,Ale....- nemáš náhodou radši Kooka?“ zeptal se.
ČTEŠ
Our Big Secret
UpířiJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...