Bála jsem se na tu košili sáhnout. Jungkook se na mě otočil, postavil mě na nohy, vzal si do ruky tu svou košili a začal mi sundávat tričko. Už mi to tričko sundal. Oba jsme tam byli bez trička. Oh yeah vypadalo to jako kdyby jsme to už chtěli. Jungkook dal kolem mě tu svou košili a já jsem si ji oblékla. Jungkook mi postupně zapínal knoflíky od zdola až nahoru a přitom se mi díval do očí. Jak říkám, romantická scéna.
,,Sluší ti to" řekl tižším hlasem Jungkook. Já jsem se usmála.
,, Děkuji" řekla jsem stydlivě. Jungkook si oblékl svoje oversized tričko. Sedli jsme si s Kookem na postel. Dívali jsme se do očí. Něco mě pořád štípalo na ruce. Podívala jsem se a měla jsem tam odřeninu.
,,Ah, to trošku štípe" řekla jsem. Jungkook se choval divně. Jeho obličej byl taky divný.
,,Hned budu zpátky" řekl Jungkook, ale nedíval se mi do očí. Díval se úplně na jinou stranu. Někam odešel. Běžel.
,,Co se stalo?" Zeptala jsem se sama sebe. Zůstala jsem tam sedět a dívala jsem se do okna.Jungkook už přišel.
,,Co se stalo?" Zeptala jsem se potichu.
,,Nic jen.....ehm......mě bolela hlava" řekl Jungkook nervózně. Zvedla jsem obočí a Jungkook si sedl se mnou na postel. Podíval se mi do očí a pak se na mě usmál. Já také.
,, Víš že jsou upíři agresivní?" Informoval mě Kook.
,,Aha. Ne nevěděla jsem to. Ale už to vím" zasmála jsem se. Moc to není užitečné.
,,Ale jak to myslíš?" Ještě mi to nebylo jasné.
,,Noo...kdybych byl upír, tak bych mohl stratit sebekontrolu a skočil bych po tobě. Měli by jsme spolu.....noo hodně divoký sex" zašeptal Jungkook. Já jsem jenom překvapeně odpověděla.
,,A-aha" ale ušklíbila jsem se.
,, Zazpívala by jsi mi něco?" Zeptal se stydlivě Jungkook.
,,No jasně, a co?"
,, Třeba...still with you?" Zeptal se a já jsem se usmála. Jungkook se také usmál. Začala jsem zpívat.Už jsem dozpívala a otevřela jsem oči. Jungkook mě nahrával ale přitom se na mě díval.
,,To bylo nádherné. Ještě něco prosiim" řekl Jungkook a položil mobil.
,, Dobře ale pojď zpívat se mnou"
,, Dobře" řekl Jungkook, postavil před nás svůj mobil a začal to natáčet.
,,A co budem zpívat?" Zeptala jsem se ho.
,,Stay alive?" Nabídl Jungkook. Usmála jsem se.
,,Tak jo" začli jsme oba zpívat.Dozpívali jsme a místo toho aby Jungkook vypl nahrávání, přibližoval se ke mě. Nahla jsem se dozadu ale on se pořád přibližoval.
,,Hele už musím jít dolů" řekla jsem a odešla jsem. Šla jsem po schodech dolů ale v půlce schodiště jsem se zastavila.
,, Proč jsem to udělala? Líbilo se mi to. Chtěla bych mu dát pusu" řekla jsem si potichu a plácla jsem se po čele. Sedla jsem si a přemýšlela jak mu můžu dát pusu. Jak jsem tak přemýšlela, slyšela jsem někoho otevírat nahoře dveře. Byl to na sto procent Jungkook. Podívala jsem se nahoru a stál tam Jungkook. Sešel pár schodů a postavil se přede mě.
,,Moc se omlouvám " řekl Jungkook docela smutně. Otočil se a sešel zbytek schodiště dolů.Denča
Jungkook přišel ze zhora ale bez Jenny. Už jsem ji dlouho neviděla.
,,Kde je Jenny?" Zeptala jsem se Taeho vedle sebe.
,, Nevím" řekl a začal se ohlížet. Jungkook si sedl vedle nás.
,,Kde je Jenny?" Zeptal se Tae Jungkooka. Jungkook nic neodpovídal ale vypadal hodně smutně. S Taem jsme se podívali na sebe.Jungkook
Nechal jsem se unést. To bylo moc. Zkazil jsem to. Jsem debil...hezky jsme společně zpívali až to najednou skončilo, chtěl jsem víc. Teď už vím, že se se mnou Jenny nebude chtít bavit. To jsem doslova posral..Jenny
Proč jsem to udelala? Nevím. Už půjdu dolů.. Sešla jsem těch pár schodů a všichni se na mě dívali.
,,Tak kde jsii?" Zeptala se Denča.
,,Kde jsi bylaa?" Ptal se Jin a poté i ostatní, kromě Jungkooka. Seděl na gauči smutný.
,, Půjdu na toaletu" řekla jsem a když jsem se pohybovala, všichni se na mě dívali. Zamkla jsem se tam. Sedla jsem si na zem, pokrčila nohy a své ruce jsem omotala kolem kolenou. Hlavu jsem si opřela o kolena. Slyšela jsem za dveřmi, jak se všichni zvedají a někam jdou. Někdo zaklepal na dveře.
,,My jdeme ven, dobře?" Řekl Hobi.
,,Jojo" řekla jsem a zmkla jsem.Otevřela jsem dveře, a vyšla jsem. Všichni byli opravdu venku. Rozhodla jsem se omluvit se Kookovi. Šla jsem nahoru a zaklepala na dveře.
,, Dále" ozval se Jungkook. Pomalu jsem otevřela.
,,Ahoj... promiň. Chci se s tebou pořád bavit, je s tebou sranda. Mužem být pořád kámoši?" Zeptala jsem se, ale Jungkook mlčel. Seděl na posteli čelem k oknu a zády ke dveřím. Tak jsem zavřela dveře. Odešla jsem pár kroků od dveří a Jungkook je znovu otevřel.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...