Ale Jungkook mě zastavil.
,,Hele, fakt se ti omlouvám. Přijdeš ještě někdy?" Zeptal se mě a vypadal smutně.
,, Jasně že joo" řekla jsem a usmála jsem se.
,,A můžu zítra přijít za tebou do práce?"
,,Anoo, můžeš, a víš kde pracuju teda?"
,,Ne.."
,,Ve večerce kde bydlíme blízko" řekla jsem a Jungkook hned kývl.
,, Už vím." Řekl a usmál se. Sešli jsme schody dolů a všichni čekali už u dveří.
,, Už jduu" řekla jsem a převrátila jsem oči. Ještě jsme tam stáli, protože si ještě povídali. Podívala jsem se opatrně na Jungkooka.
,,Co je?" Zeptal se mě s úsměvem Jungkook.
,,No..." Podívala jsem se na jeho ruce.
,, Chceš obejmout?" Pousmál se více Jungkook. Já jsem smutně kývla. Přede všemi mě Jungkook obejmul. Jeho velké ruce kolem mojeho malého těla. Všichni se na nás dívali. Ale jak jsem viděla, většina obličejů bylo spíše...ušklíbení. Bála jsem omotat své ruce kolem Jungkooka a obejmout ho. Možná příště.
,,Ahooj" řekla jsem naposledy. Jungkook mě ale chytl za ruce. Za obě ruce. Díval se mi do očí a pak je pomalu pouštěl. Usmála jsem se na něj když jsem se oddalovala.Už jsme doma a když jsem chtěla zavřít za sebou dveře do pokoje, vtrhl tam Hobi.
,,Co tu chceš?" Zeptala jsem se naštvaně.
,, Neříkal Kook něco divného?" Zeptal se Hobi vystrašeně.
,,Jak to myslíš?"
,,Noo třeba o krvi nebo... něco podobného? Neříkal?" Vyptával se pořád J-hope.
,,Ne"
,,Aha, dobre" chtěl odejít ale zase jsem ho přerušila.
,,Ale řekl že upíři jsou agresivní, zeptala jsem se ho jak to myslí a řekl, že bychom měli..."
,,Divoký se- pohlavní styk?" Řekl to za mě.
,,Ano, přesně tak to řekl. Jak to víš?" Jakože to ví? Něco mi tu nehraje.
,,Jen tak..." Už se Hobi nechoval normálně.. něco tuší. A já za chvíli taky. Dostanu to z něj.
,, Proč se ptáš?"
,,Jen tak.."
,,Hobi...jestli je to něco s Kookem, tak bych to měla vědět. A ještě když jsem tvá sestra.." řekla jsem mu a on jen vzdychl.
,,No... dobře. On je.....upír"
,,Aha, dobře. Já jsem mořská panna." 🤣 Ach jo.
,,Noo on..- má moc rád upíry, chtěl by se stát upírem" řekl Hobi a odešel.
,,Ahoj?!" Zařvala jsem. Určitě to slyšel ale nevracel se. Místo toho aby se rozloučil, raději odešel. No nic.Co to dnes bylo s Kookem?😏
Denča píše.
Co by bylo?..to bych se měla ptát tebe. Jako....nic mi neřekneš? S Taem
No... trošku mi řekl že chce se mnou chodit..😁
To je sice fajn ale proč si mi to neřekla??
Promiň.. chtěla jsem ať na to přijdeš sama.
No už se stalo..
Fakt promiň..
Položila jsem mobil a šla jsem do sprchy. Po sprše si půjdu malovat a poté asi si lehnout do postele. Udělám si nějaký zápis do deníku a potom půjdu spát. Vyberu si nějaké nově vyprané pyžamo s motýlama, vezmu si ručník a půjdu do koupelny.
Jsem osprchovaná. Teď se trošku postarám o svou pleť. Napatlám si tam krémy, olejíčky, prostě vše proto abych měla obličej jako korejka. Která korejka by si nepečovala o pleť? Nevím 😂.
Mám hotovo tak si půjdu malovat. Zase mám sluchátka v uších. Teď si pouštím BTS písničky, jako louder than bombs, blood sweat & tears. Takové na večer.Denča
Asi jsem Jenny naštvala. Ještě ji napíšu. Vážně jsem to ale nemyslela zle..Omlouvám se, moc promiň
Neodepisuje.. něco se jí stalo? Zavolám ji.
Vypla to. Takže asi jen chce spát.Už se mi neomlouvej. To je dobré..
Už odepsala no hurá!
Dobře tak...dobrou
Dobrou
Obě jsme si lajkly zprávy. Už také půjdu spát. Nebo....ne. Půjdu se dívat na K-drama.
Jungkook
Jdu do sprchy. Pustil jsem vodu, sundal jsem si všechno oblečení a vlezl jsem do sprchového koutu. Začal jsem si mýt vlasy. A najednou jsem si vzpomněl na Jenny..je fakt hezká. Vzpomínám na ni, jak uhýbala když jsem jí málem dal pusu, jak jsem ji tam omylem sáhl, tak jak se dívala, jak jsem dal její ruku na moje přirození... když tak o těchto věcech přemýšlím, tak se dívám také na své přirození. Stojí mi. Sakra. Teď budu chtít po Jenny...ani nevím. Budu mít chuť ji pořád psát. Jsem v náladě a to je v prdeli. Jsme jen nejlepší kámoši a nic víc.. zatím.Jenny
Popravdě jsem neodepisovala Denči protože jsem měla dost práce s kresbou..ale už jsem hodně unavená. Půjdu si už lehnout. Lehla jsem si do postele a začala jsem myslet na Jungkooka. To jak se na mě ušklibuje...oh. Jak mi tam omylem sáhl... dobrý pocit..teda.....co to plácám. Jsme jen nejlepší kámoši. Ale popravdě...chci něco víc..Dobrou noc💕💗
Tohle mi napsal Jungkook. Jen co na něj pomyslím tak mi taky napíše. Lajkla jsem mu zprávu.
Dobrouu🦋💗
😏😘😘
Oh..tohle mi poslal. Zítra asi přijde do práce.. těším se na něj. Už jdu spát. Přikryla jsem se a zavřela oči.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...