Otevřel znovu dveře. Otočila jsem se a Jungkook se mi díval do očí.
,, Jasně. Mužem se pořád bavit. Hezky zpíváš, pojď. Jdem to říct Jinovi" mrkl Jungkook a usmáli jsme se. Sešli jsme schody dolů a vyšli jsme ven. Všichni tam seděli v zimě na židlích.
,,Ahoj. Jine, musíš si poslechnout někdy Jenny. Zpívá nádherně" řekl Jungkook.
,,Tak ukaž. Zazpívej něco " řekl Jin. Já jsem mlčela. Styděla jsem se před všemi zpívat.
,,Tak doma" řekl Namjoon a usmál se.
,,Ale já věřím že Jenny hezky zpívá, je krásná a hlas má také krásný. Zpěv bude mít nádherný" řekl Jimin.
,, Souhlasím " kývl Jungkook, já jsem se usmála.
,,Tak jděte dělat 18+ věci do Kookového pokoje" ušklíbil se Yoongi.
,, Cože co?" Řekl Jin. Všichni se zasmáli.
,,No taak. Oba už jsou dospělí a už se znají dlouho tak proč to nevyzkoušet" ušklíbl se Jimin.
,,Jen s ochranou" řekl Namjoon.
,,No dobře " řekl Jungkook a mrkl na mě. Tentokrát ať udělá cokoliv, neuhnu, neuteču.Denča
,,No dobře " řekl Jungkook a mrkl na Jenny. Už odešli.
,, Počkat" řekl Hobi.
,, Neměla Jenny Jungkookovu košili a Jungkook jiné tričko?" Řekl Jimin.
,,Jo. Myslíte si že....no... že už se to stalo?" Zeptal se Jin.
,,Ne já si to nemyslím" řekla Denča.
,,A ty a Tae? Už něco bylo?" Ušklíbil se Yoongi.
,, Zatím ne" řekl Tae.Jenny
S Kookem jsme přišli do jeho pokoje. Sedli jsme si na postel a koukali do okna.
,,Co budeme dělat?" Zeptala jsem se.
,,Co chceš?" Řekl Jungkook.
,,Noo něco ano.." řekla jsem a Jungkook začal přemýšlet.
,,Nebudeme nejlepší kámoši?" Zeptal se Jungkook.
,, Dobře aa...je nějaký rozdíl mezi tím co jsme byli teď a nejlepšími přáteli?" Zeptala jsem se.
,,Noo..budem se objímat, dávat pusu na líčka a...asi vše" řekl.
,, Cože? Pusu na líčka?"
,,Ano" usmál se Jungkook.
,, Dobře. Tak co budeme dělat?" Zeptala jsem se ho.
,,Co chceš?"
,, Já neviiiim!" Řekla jsem a zasmála jsem se.
,, Dobře tak se budem dívat na film" nabídl Jungkook. Já jsem kývla a Jungkook pustil televizi. Zapl tam k-drama 'dotkni se mých ran'. Na to se zrovna dívám.
,, Jaký díl?" Zeptal se mě.
,,14" řekla jsem a Jungkook to zapl na 14. díl. Dívali jsme se vedle sebe.
,,Tak... když jsme už nejlepší kámoši, můžu tě obejmout?" Zeptal se a já jsem se prostě musela usmát. Stydlivě jsem kývla a Jungkook mě obejmul. Zrovna v tom K-dramatu byla romantická scénka. Jungkook se na mě podíval a já na něho. Ušklíbil se. Já jsem se jen usmála.,, Mám žízeň" řekla jsem Jungkookovi.
,,Tak pojď se mnou." Mrkl na mě Jungkook. Chytl mě za ruku a šli jsme spolu dolů. Nikdo tam nebyl, ani venku.
,,Kde jsou všichni?" Zeptala jsem se.
,,To nevím. Zavolám Namjoonovi." Řekl a vytahoval mobil. Volal Namjoonovi.
,,Kde ste?" Zeptal se Kook Namjoona.
,,Jsme v obchodě. Věděli jsme že jste spolu sami v pokoji, tak jsme vás nechtěli rušit" řekl Namjoon a Jungkook se na mě podíval a usmál se.Už ukončil hovor.
,,Tak co teď budem dělat?" Zeptala jsem se a Jungkook se ušklíbil.
,,To co jsem chtěl vždy s tebou zkusit" já jsem se nechtěla ušklíbil, ale udělala jsem to. Nevěděla jsem co úplně má na mysli ale uvidím. Jungkook mě zase zavedl do pokoje a posadil mě na postel. Stoupl si přede mě a svlékal si tričko.
,, Při tom se hezky spotím" ušklíbil se Jungkook. Já jsem vykulila oči a ušklíbila jsem se. Jungkook natáhl ke mě ruce a...... začal mě lechat. Od teď nemůžu všechno přiřazovat hned k pohlavnímu styku.,, Někdo jde po schodech " řekla jsem a smála jsem se.
,,To je mi jedno" řekl Jungkook. Někdo otevřel dveře.
,,Co tu děláte?" Zeptal se Jimin ve dveřích.
,,Lechtám Jenny" ušklíbil se znovu Jungkook.
,,Celou tu dobu co jsme byli pryč?"
,,Ano" řekla jsem se záchvaty smíchu. Jimin zase odešel. Nejsem tak odvážná abych ho začala lechtat taky. Ale nemám na výběr. Začala jsem ho také lechtat ale on nepřestával. Lechtali jsme se dlouho. A najednou...mi Jungkook OMYLEM sáhl tam dolů. Vím že to bylo omylem. Prostě to vím. Oba jsme se na sebe dívali bez jakéhokoliv pohybu.
,, Promiň " vyšlo Jungkookovi z úst.
,,To nevadí" mávla jsem rukou.
,,Tak mi to oplať" řekl Jungkook a já jsem byla dost překvapená.
,, Cože? Jak to myslíš?" Zeptala jsem se.
,,No...sáhni mi tam taky" řekl.
,,Nee. Však jsem řekla že to nevadí "
,,To je jedno. Oplať mi to, nebo to udělám já" řekl Jungkook ale ruku jsem mu tam pořád nedala. Tak mi vzal ruku a sáhl tam. Já jsem vyskočila. Jungkook vypadal spokojeně, dost spokojeně.
,,Hele to jsi nemusel.. řekla jsem, že to je už jedno " řekla jsem a byla jsem trošku naštvaná.
,, Pojď Jenny, už jdeme" vešel Jin dovnitř.
,, Dobře " řekla jsem a hned jsem vstala. Už jsem otevřela dveře ale Jungkook mě zastavil.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampirosJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...