42. Štědrý den🎁🎄

20 2 0
                                    

Dnes je ten den. Poprvé budu se svou velkou rodinou, se členy BTS a s mou láskou. Jsem tak šťastná. Nedokážu popsat, jak jsem se vždy těšila na vánoce. Je to nejkrásnější svátek v roce. Každý dárek je pro někoho překvapením, hlavně pro mě.

Je čas na snídani. Všichni jsme se sešli u stolu. Jungkook si sedl vedle mě a všichni se na nás dívali.
,,O čem jste si povídali ve výřivce, Jenny?" Zeptal se mě Jin.
,,Noo..tak o Vánocích, o dárkách a tak" řekla jsem krátce.
,, Vážně?" Tázal se Jin.
,,Noo..ano" řekla jsem, Jungkook jen kýval.
,,Hmm my jsme to slyšeli " řekl Namjoon a usmál se. Ostatní se taky zasmáli, až na Jina. Ten byl celkem naštvaný.
,,Ale...to jsem nebyla já " zalhala jsem.
,,Ale byla," přiznal Jungkook a mrkl ,,a já taky".
,,Hahaha Jungkook neumí lhát" řekl Tae.
,,Haha vtipné" řekla jsem.
,, Takže co jste tam dělali?" Zeptal se Jin znovu.
,,Noo-"
,,Noo...zpívali jsme" řekl Jungkook a dělal že předtím nic neřekl.
,, Vážně jsme zpívali, přísahám. To se vám asi jen zdálo. Voda byla hezky teplá a když jsme vylezli ven, mrzli jsme. Tak jak bychom mohli?  A navíc.. chodím s Miou a Jenny s Jiminem" vysvětlil Jungkook. Já jsem kývala, ale rozhodilo mě to, jak řekl, že chodí s Miou, i když vím, že to není pravda. Prostě mi to vadí.
,,Jenny? Ty jsi to ještě-" řekl Jimin.
,,Ne.." odpověděla jsem rychle.
,,Co?" Zeptala se Denča.
,, Já a Jenny už spolu nechodíme" řekl Jimin potichu. Všichni se rychle otočili na mě a Kooka. Podezřívali nás z té výřivky.
,,Jdeme jíst!" Řekla najednou Jennie a Hwasa. Já jsem se na ně usmála. Děkuji jim, zachránily mě.

Večer
Šli jsme ven zapálit si prskavky. Jenom Hwasa, Jennie, Jisoo, Lisa  a Solar byly doma. Šly dát dárky pod stromeček. Šli jsme ven hlavně kvůli malé Tae-jeong. Už jsme se vrátili a Jennie dávala pod stromeček poslední dárky. Málem je viděla Tae-jeong. Tak jsem se rozběhla před Tae-jeong a klekla jsem si před ní.
,, Těšíš se na dárečky?" Zeptala jsem se raději, aby nepřišla ke stromečku a neviděla, že tam dává Jennie dárky.
,,Anoo!!" Vyskočila Tae-jeong. Jennie už šla pryč a Tae-jeong se rozběhla ke stromečku. Bylo tam plno dárků. Tae-jeong už chtěla jeden rozbalit, ale Hwasa jí mile upozornila.
,,Tae-jeong, musíme nejdříve sníst večeři, a potom mužem jít na dárečky, ano?"  Tae-jeong jenom smutně kývla, ale rozběhla se za Taem ke stolu. Všichni vypadali tak šťastně, hezky oblečení.

Měli už jsme po večeři. Všichni jsme plní a už skoro nemůžeme. Ale Tae-jeong je nedočkavá. Už sedí u stromečku a volá nás, aby jsme šly s ní. Ještě jsme si udělali společnou fotku. Sedli jsme si na pohovku a pomáhala jsem Tae-jeong rozdávat dárky. Nejvíce dárečků měla asi Tae-jeong. Byla jsem překvapená, bylo tam hodně dárků. Pomohla jsem všem rozdát dárky. Všichni měli minimálně jeden. Já jsem tam taky měla pár dárků. Vzala jsem si jeden. Byl měkký. Jungkook začal malinko tleskat a díval se na mě. Asi je to od něj. Rozbalila jsem ho a jen jsem se na to dívala.

Jungkook
Jenny se rozzářily oči, jakmile otevřela dárek ode mě. Taky se jí objevil úsměv na tváři, který ji moc slušel. Byla velmi šťastná. Udělal jsem dobře, že jsem jí to koupil. Někam běží. Půjdu za ní.

Jenny
Jungkook mi koupil ten chlupatý, velký svetr. Já ho zabiju. Bylo to celkem drahé. To nemusel. Šla jsem do koupelny si to obléct. Vyšla jsem na chodbu a byl tam Jungkook.
,, Sluší ti to" mrkl na mě. Já jsem ho zbila po rameni. On se rozběhl zpět do obývacího pokoje a sedl si na sedačku. Plácla jsem ho znovu a pak jsem ho obejmula. Všichni se na nás dívali.
,,Tyvole vy jste spolu roztomilí" řekl Beomgyu a všichni ostatní kývali.
,, Děkuji" řekla jsem stydlivě.
,, Děkujeme. " Řekl Jungkook a usmál se na mě. Rozbalovala jsem si další dárek. Bylo tam BTS album. Bylo to wings, verze 4., takže G. Už mám proof, love yourself answer a map of the soul persona. Tak teď už i Wings. Pomalu jsem to otevřela a čekala jsem na ten okamžik, až vezmu tu photokartičku do ruky a zjistím, co je tam za člena. Jakmile jsem ho viděla, zapískala jsem. Byl tam Jungkook. Všichni se na mě šťastně dívali.

Jungkook
Jenny zapískala. Nevím, jestli je to špatně, nebo dobře. Jdu za Jenny. Má v ruce photokartičku se mnou. Obejmula ji. Asi je šťastná že mě dostala. Má mě i vedle sebe. Může udělat cokoliv a bude mě mít.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat