Usmíval jsem se ale Mia byla vylekaná.
,,Co se děje. Jsi smutná?"
,,Ne..naopak. Je to super! Vždycky jsem chtěla zkusit jaké by to bylo, kdybych byla upír. A splnilo se to! Jen díky tobě. Díky Kookie" usmála se Mia. Já jsem se rozeběhl za ní a spadli jsme na postel.
,,Co to děláš? Lekla jsem se"
,,Zvykneš si. Dokud budem spolu, budu tohle dělat často. Jelikož jsem upír, chci to pořád a jsem při tom dost agresívní. Takže si dávej bacha a zvykej si" mrkl jsem na ní.
,, Teď to chceš?" Zeptala se mě.
,,Ano. Ale nebudu jediný, který to pořád bude chtít. I ty to budeš chtít " řekl jsem.
,, Máš pravdu. Chci to" usmála se na mně a já jsem jí začal líbat, potom na krk, potom na břicho a dolů. Chtěl jsem jí sundat všechno oblečení abychom mohli začít, ale... nechtěl jsem to dělat. Ano, vlastně chtěl, ale ne s Miou. Není to ten typ se kterým bych chtěl dělat tu věc. Je to někdo jiný... Tahle chvíle mi přišla trapná. Mia roztáhla nohy a čekala, že jí tam dole políbím, ale já jí to nechcu udělat. Vlastně se s ní nechci ani líbat, nechci s ní nic takového mít. Jenny je člověk, se kterým bych to rád udělal. Můj první sex chci mít prostě s Jenny, ne s Miou. Je mi z ní trapně. Nevim proč tak najednou.. a zase na Jenny myslím..Jenny
S Jiminem ležíme na mé posteli a koukáme se na filmy. Objímá mě a sledujeme film. Ale já ještě k tomu.. myslím na Jungkooka. Nevím proč tak najednou, ale...z nějakého důvodu ho chcu vidět. Chcu se s ním sejít. S Jiminem je mi teď hezky a bezpečno, ale pořád mi chybí ten Jungkook. Jimin si toho povšimnul.
,,Jenny, děje se něco?" Zeptal se mě starostlivě.
,,Ne."
,,Vypadá to že ano..řekla by jsi mi to prosím?" Řekl Jimin a stopl film.
,,No..nechci ti lhát. Chci se setkat s Jungkookem. Vlastně mi i chybí. Samozřejmě že ty mi taky každou chvíli chybíš, ale Jungkook mi chybí také. Tobě taky chybí ne? Jako ostatní členové.." snažila jsem se mu to vysvětlit aby to pochopil a nebyl na mne naštvaný.
,, Jasně, chápu to. Ano chybí mi všichni členové i když jsme se viděli nedávno. A jestli se s ním chceš setkat, napiš mu a jdi. Nebráním ti v tom" usmál se na mě Jimin a doopravdy nežárlil, nebyl smutný. Naopak, měl radost, že jsem mu řekla co mě trápí. Jinak bych to poznala, kdyby se mu to nelíbilo.
,,Nenapíšeš mu ty?" Zeptala jsem se.
,,Jasně" řekl a usmál se. Vzal telefon a začal psát na klávesnici.
,, Když už je ten film stopnutý, zajdu si na záchod. Počkej tady na mě a nikam nechod" řekl a odešel. Mezitím jsem přemýšlela nad Jungkookem. Zase. A zrovna napsal Jiminovi. Podívala jsem se co napsal.
Jenny mě chce vidět??
Ano chci. Ale bála jsem se mu odepsat. Tak jsem zašla za Jiminem. Otevřela jsem dveře a uviděla jsem to, co jsem nechtěla.
,, Omlouvám se...moc" řekla jsem a zavřela jsem dveře. Byla jsem na sebe naštvaná. Proč jsem to udělala? Proč jsem nezaklepala?
,, Pojď, neboj se. Co se děje?" Řekl Jimin za dveřmi. Tak jsem tedy vešla dovnitř a zakryla jsem si oči rukama.
,,Jungkook napsal, chtěla bych mu napsat. Samozřejmě za tebe" řekla jsem.
,,Tak mu odepiš. Ať je to cokoliv " mrkl Jimin.
,, Dobře. Děkuji Jiminie" řekla jsem, usmála jsem se a odešla jsem odepsat Kookovi.
Ano, pořád o tobě mluví. Nesešel by ses s ní? Nebo nepřišel bys tady? Budem tu všichni 3..
Co na to řekne Jimin? Bude naštvaný nebo ne? Bojím se..ale říkal že můžu odepsat cokoliv. Tak by se na mne neměl naštvat.
No vlastně jsem s Miou, teď nemůžu.. až zítra. Řekni Jenny, že se omlouvám..
Byla jsem zklamaná a Jimin to viděl. Přišel ke mě.
,,Co se děje. Může?"
,,Ne. Přečti si to a uvidíš.." Jimin si vzal svůj telefon a začal očima přeskakovat z řádku na řádek. Poté jsem viděla jeho reakci. Byl také zklamaný.
,,A proč jsi smutný?" Zeptala jsem se ho.
,, Protože jsi smutná ty, pojď, budem pokračovat ve sledování filmů" mrkl ns mě Jimin a já jsem se s radostí k němu přitulila. Přikryl nás oba přikrývkou a zapl film.Denča
Tae pořád není doma a už se setmělo. Měla jsem strach, obavy, že se nevrátí, že se mu něco stane. Vyčítala jsem si to. Napsala jsem Jenny, chtěla bych s ní někam zajít. Možná budu mít jiné myšlenky a budu šťastná.
Ahoj Jenny. Nechceš teď někam zajít?
Doufám, že odepíše hned.Jenny
Někdo mi zase napsal. Byla to Denča. Něco se asi děje. Takhle večer mi obvykle nepíše.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampirJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...