Pořád mi něco skrývá...
Hodila jsem to za hlavu. Jako obvykle, pouštím si hudbu do sluchátek, a konečně jsem po 100 letech vytáhla svůj skicák. Všechny barvy, vodovky, fixy, pastelky jsem taky vytáhla a začla jsem kreslit. Kreslila jsem motýly, různobarevné. Jeden bude modrý, a ten vedle něj bude žlutý. A ten uprostřed bude třeba fialový. Ve sluchátkách mi hrála písnička Butterfly od BTS, pouštěla jsem si ji pořád dokola. Když kreslím motýly, tak proč si nezapnout písničku, která je právě o motýlech, inspiruje mě.
Jungkook pov
,,Tae-" řekl jsem když jsem viděl Tae s Denčou.
,, Příště klepej" řekl naštvaně Tae.
,, Omlouvám se.. musím se tě zeptat ohledně -" nevěděl jsem jak to mám říct před Denčou.
,, Ohledně.......sponky?" Řekl Tae. Nechápal jsem ho, ale když se dívala na mě Denča, Tae naznačil že sponka je Jenny.
,,Anoo" řekl jsem.
,,Za chvíli přijdu" řekl Tae. Zavřel jsem dveře. Denča a Tae spolu chodí? Vypadá to tak.
,,Tak co jsi chtěl?" Pošeptal Tae když přišel ke mě.
,, Musím ti jen něco říct..." Řekl jsem. Pokračoval jsem a poté mi Tae řekl svůj názor a pomohl mi.Jenny
Hezky jsem si kreslila a poslouchala jsem písničky, až najednou -
,,Jenny" zařval mi do ucha Hobi a já jsem se lekla.
,,Aaa!!!" Sundala jsem si rychle sluchátka a otočila jsem se na Hobiho.
,,Aha, ty jsi měla sluchátka?" Zeptal se.
,,Jo?" Řekla jsem.
,, Máma a táta tě několikrát volali." Řekl Hobi a odešel. Já jsem položila sluchátka, vypla jsem lampičku a utíkala jsem dolů.
,, Ano?" Řekla jsem Jennie a Jinovi.
,, Oběd " podívala se Jennie na mě.
,,Dnes vařil táta" řekla Wheein.
,,Joo" řekla jsem a rychle jsem si sedla. Miluju když táta vaří.Jinovi zvonil mobil.
,,Ale ne. Kdo co zase chce?" Řekl a vstal od stolu, aby si zašel pro mobil.
,,Vola Namjoon. Zase se chce sejít" řekl Jin, a Namjoon zvedl hovor.
,,Čau. Vyřiď všem, že se chci sejít. Chci dořešit tu dovolenou." Řekl Namjoon a Jin řekl že to vyřídí, poté to vypl.
,,Ano my jsme to slyšeli" řekla jsem. Všichni kývli.
,,Vzpoměla jsem si, že se musíme taky sejít" řekla najednou Jennie.
,, Já taky. Děkuji že jste mi to připoměli" řekla Wheein.
,,Tati, můžu jet s vámi?" Zeptala jsem se.
,,No jasně." Usmál se Jin.
,,Ano. Těšíš se na Kooka co?" Řekl Hobi ale já jsem se na něj mračila.
,,Hobi sklidni se" zasmála se Jennie.Šla jsem do práce. Dnes tady je docela dost lidí, ani nemám čas si malovat, ani poslouchat písničky. Sakra, nemůžu jít na sraz s BTS. Je tu hodně lidí a Denča není doma. Jen co jsem to řekla, přišel další zákazník. Ne počkat- je to Denča.
,,Ahoj" řekla jsem ve spěchu.
,,Ahoj, nějak narváno, ne?" Zeptala se Denča.
,,Joo. Každý si tady kupuje to pití" řekla jsem.
,,Ahaa. Joo teď to tady frčí" řekla Denča. Já jsem kývla.
,,A kde jsi byla?" Zeptala jsem se. Denča se stydlivě usmívala.
,,Co jee? Co jsi mi neřekla?" Zeptala jsem se a ušklíbila jsem se.
,,Noo..Tae a já..... Tak trošku spolu chodíme ."
,, Cože? A to mi říkáš až teď?" Řekla jsem a chtěla jsem ji obejmout s pogratulovat. Ale jen jsem ji pogratulovala, přišel totiž zaplatit zákazník.
,, BTS mají prý sraz. Namjoon to volal Jinovi" řekla Denča.
,,Joo. Chtěla jsem jet taky ale tady někdo musí být a myslela jsem si že jsi pořád pryč" řekla jsem.
,,Jdiii" řekla se mávla rukou.
,,Nee" řekla jsem.
,, Anoo. Chci aby jsi chodila s Kookem" ušklíbila se.
,,Noo... já taky" řekla jsem a zasmála jsme se.
,, Ale honem, už je čas. Jdii" řekla a dala mi mé věci do ruky a strčila do mě, abych už šla.Převlékla jsem se do hezkého oblečení.
,,Už jedem!" Zařval Jin ze zdola. Seběhla jsem schody dolů a poté jsem nastoupila do auta.
,,U koho máte sraz Wheein?" Zeptala se Jennie.
,,U Solar" řekla Wheein.
,,A ty Jennie?" Zeptal se Jin.
,,U Jisoo" řekla Jennie. Jin zavezl Wheein k Solar a Jennie k Jisoo. Já, Jin a Hobi jsme jeli do Namjoonového domu, jako obvykle.,,Čauu" řekl Namjoon ve dveřích. My jsme vešli dovnitř. Sedli jsme si na gauč, tentokrát jsem si sedla i já. Jungkook tam nebyl. Já jsem zesmutnila.
,,Kde je Jungkook?" Zeptal se Hobi, protože mě viděl.
,,Myslím že je se svou holkou venku" řekl Yoongi.
,,Ups ahaa" řekl Hobi a podíval se na mě.
,,On má holku? Proč o tom nevím?" Zeptal se Jin.
,,Noo on s ní chodil už dávno. Pamatuješ?" Zeptal se Jimin.
,,To je ona? Furt ta samá?" Zeptal se Jin.
,,Jo. Jsou oba fakt zamilovaní. Nejdřív jsem myslel, že je Kook zamilovaný do Jenny ale víc je do té jeho holky" řekl Jimin. Já jsem se naštvala.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...