Jimin jen převrátil oči.
,,Ne nic se neděje " řekl krátce. Jungkook si sedl a celou dobu se díval na mě. Vytáhla jsem mobil a napsala jsem mu, proč se na mě dívá. Hned odepsal.
Protože ti to sluší.. hodíš se k Jiminovi😌
Koukala jsem do toho mobilu, jako kdyby mi někdo napsal, že mě chce zabít.
,,Co se děje miláčku?" Zašeptal mi Jimin do ucha a pro uklidnění mi pohladil stehno.
,,Nic se neděje" usmála jsem se, vypla jsem mobil a dala jsem mu ruku. To je poprvé co mi to Kook přeje. Ale musím se vrátit k tomu, k čemu jsme tu přišli. Místo toho, aby jsme řešili Denču a Taeho, si s Kookem píšem a Jimin mě uklidňuje. Měl by uklidňovat Denču, ne mě.,,A on prostě potom odešel?" Zeptal se Jimin.
,,Ano...zase mi chybí. Bojím se, že se nevrátí.." vysvětlila Denča. Byla hodně smutná, div se nerozbrečela.
,,To bude dobré. On se vrátí, uvidíš." Uklidňovala jsem ji. Podívala se na mne a oči měla plné slz. Pohladila jsem ji po zádech.Taehyung
Jsem totální kretén. Proč jsem to udělal? Proč jsem odešel?! Teď si to vyčítám..půjdu domů a omluvím se jí tam.Není tady...kde zmizela?? Co když šla pít? To by neudělala..ale co když udělala? Co budu dělat? Zavolám jí.- nezvedá to.
Ahoj Kláro. Obávám se, že se nebudem moct vídat. Mojí přítelkyni to dělá veliký problém a má pravdu. V dnešní době se nedá nikomu věřit, takže ti oznamuji, že si nebudeme dopisovat, nebudem si volat, nebudem o sobě vědět. Nebudem si říkat nové věci co se nám přihodily. Ostatní by napsali, že to říkají neradi, ale já ti to říkám s radostí. Jsem se svou přítelkyní velmi spokojený. Myslí si, že nejsme jen kamarádi, proto si nepřeje, aby jsme se spolu bavili. Teď máme asi rozchod kvůli....mě, že se s tebou bavím. Já vím, že jsme bývali ve škole dobří kamarádi, ale teď je to jiné. Upřímně, tebe Denča nemá ráda. Tak prosím, přijmi to. Přeji hezký den.
Dalo mi tolik práce a rozmýšlení tohle napsat. Klára se mnou chodila do školy, na střední. Teď je to jiné.Napsal jsem Kláře... - napsal jsem Denči.
Denča
Pípla mi zpráva. Nebudu si to číst. Ale bylo tam zase její jméno. Že by s ní začal chodit? Podívám se na zapnutý displej. Tae napsal, že něco Kláře napsal..
,,Co se děje? Co ti napsal?" Zeptala se Jenny. Oba kluci hned zpestřili a koukali na mne. Ukázala jsem jim tu zprávu.
,, Napiš mu, že co jí napsal" řekl Jimin.
,,Co když to bude něco dobrého? Co když hyeong napsal Kláře, že se s ní nechce už vídat? Zjistíme to.." řekl Kook.
Co jsi jí psal?...
Sejdeme se? Prosím..chci ti to ukázat...
Jakmile jsem tu zprávu ukázala klukům a Jenny, všichni začali jásat a byli šťastní.
,,Joo. Řekni, že se sejdete doma. Prosím" prosila mě Jenny. Tak jsem mu to napsala.
Sejdeme se doma teď..
Dobře..
Vyrazila jsem.Jenny
Máme nějaký ten alkohol v sobě.
,, Půjdu pěšky " řekla jsem, zatímco Kook pro nás volal taxíka.
,, Dobře, zlato. Půjdu s tebou" usmál se na mne Jimin.
,, Změna plánu. Nemusíte jezdit. Děkuji, nashledanou" řekl Kook do telefonu.
,,Jdu s vámi." Oznámil Kook a přišel vedle mě. Už byla velmi zima a tma. Doufám že nebude sněžit. Byla mi hrozná zima ale klukům bylo vedro.
,,Je ti zima, Jenny?" Zeptal se sám od sebe Jungkook.
,,Ano...ano je" řekla jsem. Jungkook se mě chytil a hřál mě. Na druhé straně mě hřál Jimin. Začala jsem se usmívat a kluci také.Denča
Dorazila jsem domů. Byla tam tma, dokud jsem nepřišla to obývacího pokoje. Byly tam svíčky, světýlka, zapnuté romantické písničky a jídlo na stole. Tae tam ale nebyl. Prohlížela jsem si ten pokoj a viděla jsem Taeho ve dveřích ložnice.
,, Ahoj, lásko. Omlouvám se..posaď se" řekl Tae a ukázal na gauč. Sedla jsem si tedy a Tae přišel a měl láhev vína v ruce. Sedl si vedle mě a nalil nám víno do skleniček.
,, Děkuji" poděkovala jsem potichu. Tae jen kývl. Zapl mobil a najel na nějaký chat, ukázal mi ho. Byl to chat s Klárou. Ukazoval mi to, co jí psal. Jakmile jsem si to přečetla, obejmula jsem ho. Jejo ruce se dotkly mých zad.Jenny
Jsme u mě doma. Jin a Jennie byli ve své ložnici, šli jsme po špičkách do mého pokoje. Vyšli jsme schody nahoru a v tom:
,,Co tady děláte?" Zeptal se Hobi. Vylekal mě, tak jsem se moc nadechla a potom jsem vzdychla. Jungkook se ušklíbil. Šli jsme do pokoje a zamkla jsem.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampirosJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...