45. Silvestr🎆

20 2 0
                                    

Jin odešel do kuchyně. Šel pomoct Jennie a Hwase. Přišel s jídlem a všichni jsme si pochutnali. Po obědě jsme odpočívali. Sedla jsem si na gauč a přemýšlela jsem, jak je to tedy mezi mnou a Kookem. Uvědomila jsem si, že bychom měli přestat. Jasně že chci s Kookem chodit, ale bylo to nějak rychle. Ano, byla chyba, že jsem si to s ním rozdala ve výřivce a poté dole v obýváku. Chci být s ním jen....kamarádka. Možná ani to ještě nechci. Možná.... nechci, abychom nějakou dobu spolu mluvili. Je to divné, já vím. Ale Jungkook mě..... úplně zmátl. Přisedl si ke mě Jungkook.
,, Musím ti něco říct -" řekla jsem, ale hned mě přerušil Jungkook.
,, Musím ti něco- říct" zopakoval.
,, Začni" řekla jsem.
,,Fajn. Myslím, že bychom měli přestat s noo.....abych byl slušný- s pohlavním stykem." Řekl Jungkook.
,,Jungkooku- necháme to na jindy.." bála jsem se mu to říct, nevím proč.
,,Ale jinak s tebou souhlasím " dodala jsem.
,,Je to nějak vážné, to co mi chceš říct? Ovlivní to náš vztah?" Ptal se Jungkook. Jen co jsem kývla, Rosé mě zavolala. Běžela jsem za ní.
,,Co se děje?" Zeptala jsem se.
,, Nepůjdeš se mnou, s Tae-jeong, s Denčou, s Moonbyul a s Wheein ven? Půjdem na procházku" řekla Rosé.
,, Jasně" řekla jsem s radostí. Šla jsem si pro telefon a šli jsme ven.

Jungkook
Co mi to chce zdělit? Náš vztah to ovlivní, takže..... chce se se mnou přestat bavit? To je blbost. Já nevím. Vážně nevím. Mám zase strašný hlad. Už bych jí chtěl kousnout...."

Jenny
S holkama je sranda, i s Tae-jeong.
,,Jak je to s tebou a Kookem?" Zeptala se mě potichu Denča.
,,Chci mu říct, že se s ním bavit nechci. Děláme jen problémy." Řekla jsem.
,, Neděláte. No vlastně ano. Ale to neznamená že se musíte přestat bavit. Nebo ano?"
,,Nee. Ale... já chci- pauzu. Úplně mě zmátl."
,,Ahaaa. No uvidíte" řekla.
,,A jak to jde s Taem?" Ptala jsem se.
,,Fajn. Je s ním sranda. Splnil se mi sen. Chodíme spolu doopravdy" řekla Denča a mile se usmála. Já jsem se taky usmála, ale vůbec šťastná jsem nebyla.

Byla tma a my jsme přišli domů. Bylo hezky teplo a všichni jsme si dali teplý čaj. Zachumlala jsem se do toho chlupatého oblečení, co jsem dostala od Jungkooka a- zase na něj myslím. Ach jo. Tyto dny utekly jako voda. Byla sranda a dělali jsme hodně věcí, neseděli jsme jen doma.

Silvestr
Dnes je 31.12. Už se těším na ohňostroje. Sešla jsem schody dolů a šla jsem do kuchyně. Tam všichni snídali, ale mě si nikdo nevšiml. Byl tam taky Jungkook. Ten si mě po chvíli všiml a přišel za mnou.
,,Ahoj Jenny" přiblížil se blíž, ale Beomgyu ho ode mě oddálil. Ach jo..

23:47
Sedíme na pohovce a povídáme si. Čekáme na 00:00.
,, Už bychom měli jít " řekl nahlas Namjoon. Jdeme na nějaký kopec, ze kterého uvidíme hned několik ohňostrojů. Moc jsem se těšila.
,, Máš pravdu. Všichni se už oblíkejte" zvolala Jennie a začli jsme se oblékat. Vzala jsem si na sebe mikinu a to chlupaté oblečení od Jungkooka. Všichni odcházeli, ale najednou Jungkook něco zdělil.
,,Jdu ještě na záchod. Ale zůstaňte tu se mnou prosím někdo " řekl Jungkook ale bál se tu větu vyslovit. Asi si myslí, že je to trapné, i když není.
,,Jenny, počkej tady na něj" řekl Jin. Slyšel to i Namjoon, Hwasa, Jennie- no skoro všichni. Nikdo nic ale neřekl. Tak jsem čekala na Kooka. Vylezl z koupelny a šli jsme ven. Všichni byli několik metrů daleko.
,,Tak jak je to mezi námi?" Zeptal se Jungkook.
,,To nevím. Nechci s tebou teď chodit. Je to na mě nějak moc rychle" řekla jsem.
,, Máš pravdu. Zapomeňme na to, co se stalo ve výřivce a v obýváku, prosím. Cítím teď vinu" řekl zklamaně Jungkook.

Vyšlapali jsme ten velký kopec. Bylo 23:59. Za 1 minutu bude nový rok. Měli jsme s sebou i šampusy. Cítila jsem se s Jungkookem pohádaná, i když jsme se nehádali. Prostě je to jiné.
,, Těšíš se?" Zeptal se Jungkook, ale já jsem neodpověděla. Zeptal se znova, ale znova jsem nic neodpověděla. Všichni odpočítávali. Jen já a Jungkook jsme mlčky koukali na tmavou oblohu.
,,3! 2! 1!" Už jen sekunda...
,, Šťastný nový rok!!" Zařvali všichni. Jenom já jsem tam potichu stála.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat