53. Žárlící Kook🥴

12 2 0
                                    

Jak si přeje, holčička.
,,Žárlíš?" Drkl do mě Taehyung a usmál se.
,,Ne.." řekl jsem na něj naštvaně.
,,Ne vůbec" ozvala se Moonbyul.
,, Vždyť kurva říkám že ne!" Už jsem trošku zvedl hlas. Jenny přestala Beomgyua líbat a podívali se na mě.

Jenny
Podívali jsme se na Kooka, po tom, co zvedl hlas. Co je to s ním?
,, Co je?" Řekl otráveným hlasem a obrátil pohled. Nerozumím mu.
,, Vraťme se k tomu..." Řekl Beomgyu a já jsem souhlasila.
,,Tak počkat, ne že si to tady vy dva rozdáte" řekl Jimin. Vůbec se neusmíval. Měl stejný pohled jako Jungkook. Co se jim stalo?
,,No asi tak" souhlasil Hobi.
,,Nee. Jen chcu splnit svůj úkol pořádně" řekla jsem a pokračovala jsem s Beomgyuem. Líbali jsme se zase více jak 5 sekund. Líbal vážně jako anděl. Naše jazyky se střetly. V ten moment se to zvrtlo. Beomgyu se nahl skoro celou svou váhou na mě, až jsme si lehli. Jednou rukou držel mojí čelist a druhou pomalu sklouzl dolů. Bylo to vážně super.
,, Takže ty takhle?!" Ozval se Jungkook. Já jsem ho neposlouchala a pokračovala jsem v líbání s Beomgyuem. S tou rukou dole to bylo asi moc. Je to super, ale před tolika lidma je to..Nebo možná to tak nevadí..

Beomgyu
Vážně je dobrá. Jsem dost nadržený, takže jsem musel dát ruku dolů. Líbám se poprvé a je to můj nejlepší zážitek. Strašně hezky voní. Je hrozně sexy. Chtěl bych ji svléknout..

Denča
Už to tady dělají skoro 5 minut. Oba dva jsou hodně dobří. Vůbec jsem nečekala, že se tohle stane. Nečekala jsem, že se tohle stane Jenny a mému bráchovi. Mě to nevadí. Ať Jenny klidně s Beomgyuem chodí. Jen mě to dost překvapilo. Jenny začala sténat. A kurva..

Jenny
Začli nás brát od sebe. Beomgyu jen na mě ďábelsky koukal, i když ho vlekli po zemi za paže. Trošku jsem zasténala..tohle je ten důvod, proč nás chcou dát od sebe.
,,Jenny. Ty jsi hrozně nebezpečná pro všechny kluky z nás" řekl Hobi.
,,Teda z vás. Já jsem tvůj bratr" dodal Hobi.
,,Já? Nee. Já vůbec ne" řekla jsem, usmála jsem se a koukla jsem se na Jungkooka. Ten byl naštvaný. Koukal na mě tím z jeho sexy pohledů.
,,Nežarli" mrkla Rosé na Kooka a drkla do něj. On se na ní neotáčel. Pořád koukal na mě. Začala jsem se ho trochu bát.

Už jsme všichni byli unavení, takže jsme šli spát. Chtěla jsem jít ještě na záchod, ale byl tam Beomgyu. Dělal tam něco, co jsem vidět a slyšet zrovna nechtěla.
,, Promiň!" Řekla jsem a zavřela jsem dveře za sebou. Ale byl v tom jeden háček. Já vstoupila dovnitř, místo toho, abych odešla.
,,To je v pohodě " řekl Beomgyu a přestal pohybovat s rukou. Umyl si ruce, chytil mě za čelist, políbil mě, kousnul mi do rtu a odešel se spokojeným výrazem. Tak jsem ještě šla na záchod. Poté jsem šla spát.

Ráno
Vzbudila jsem se. Ostatní ještě spali. Šla jsem dolů. Otevřela jsem dveře od obývacího pokoje a-
,,Kurva-" málem jsem dostala infarkt. Byl tam Jungkook. Měl opřenou ruku o stěnu a měl zase ten sexy naštvaný výraz. Tentokrát jsem to ignorovala. Prostě jsem ho prošla. Šla jsem do kuchyně si chystat snídani. Otevřela jsem ledničku, abych mohla nějaké jídlo vytáhnout. Jakmile jsem dveře ledničky zavřela, objevil se tam znovu Jungkook. Zase měl naštvaný výraz. Znovu jsem ho prošla.

Jungkook
Já myslel, že se aspoň trošku vyleká, jako předtím. Jako kdyby to čekala.

Jenny
Po snídani jsem šla do koupelny si vyčistit zuby a učesat vlasy. Zavřela jsem dveře a byl tam znovu Jungkook.
,, Teď už mi neutečeš" řekl a zamknul dveře.
,,Co chceš?" Zeptala jsem se. On mlčel. Zase koukal na mě tím naštvaným výrazem. Přibližoval se ke mě. Blíž, blíž a blíž.
,,Co to děláš?!" Odstrčila jsem ho.
,,Co děláš ty?! Proč si ho líbala?" Vyptával se.
,,Co ti je do toho?!" Řekla jsem a brala jsem si svůj kartáček a pastu. Jungkook moji ruku chytil a břiblížil se ke mě blíž.
,, Proč?!" Zeptal se znovu.
,,Byl to úkol, vole" řekla jsem jen.
,,Fajn. Ale proč tak dlouho a proč sis to tak užívala? Babygirl... vždyť je to Beomgyu. Ani jsi skoro nevěděla, že je tady s námi. Vůbec tě nezajímal. Tak mi vysvětli proč?!" Řekl ale já jsem si dala na kartáček pastu a odtrhla jsem se od Kooka. Začala jsem si čistit zuby. Jungkook vyndal ten kartáček, až to zabolelo, chytil mě za čelist, zvedl mou hlavu a začal si prohlížet můj obličej ze všech stran. Zase měl naštvaný pohled.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat