56. Párty 🎉

9 1 0
                                    

Jakmile jsme otevřeli dveře, všichni seděli u stolu. Co se děje? Proč nikdo netančí? Proč nehraje hlasitá hudba? Tohle není ta párty, kterou jsem si představovala. Rodiče asi chcou klidnou párty. Co já vím. Prostě jsme se s Kookem posadili ke stolu. Namjoon, Jin, Yoongi, Soobin a Taehyun se postavili a všichni měli rozdělený proslov. Na konci jsme zatleskali a pustili jsme se do jídla, kterého bylo všude kolem dost.

Byla jsem plná. Neměla jsem vůbec chuť na tanec nebo na alkohol. Teď bych si odpočinula. Skoro všichni se teď postavili a začli se scházet u nějakého telefonu. Asi chcou pustit písničky. Jungkook zničeho nic s Jiminem vylezli na jídelní stůl. Jak se tak dívám, vážně jsou dost vysocí. Oba kluci na stole měli v ruce mikrofón.
,, Měli bychom začít s nějakými sólovými písničkami." Řekl Jungkook.
,, Nejdřív půjde Jungkook, potom já, Taehyung, Jin..." Řekl Jimin.
,, Poté nějaký rap, další dobrovolníci, a nakonec dáme prostor naší kamarádce Jenny" řekl Jungkook. Ta poslední věta mě zaskočila.
,,To není třeba" odmítala jsem zpívat před tolika lidma.
,,Jenny!! Chceme tě všichni slyšet zpívat!" Řekla Lisa a ostatní se přidali. Všichni kývali a překřikovali se. Všichni mě chtějí slyšet zpívat. Z toho už se nevymotám..
,, Dobře " řekla jsem nakonec a všichni se radovali a utichli se. Vybírali písničky. Konečně už něco hraje. Hrají různé písničky. Rock, pop, k-pop atd. Já jsem šla nahoru si odpočinout. Přišel Jimin.
,,Ahoj. Co se děje?" Zeptal se.
,,Nic. Když budu tančit, pozvracím se" zasmála jsem se.
,,Tento večer budou zvracet všichni" zasmál se.
,,Co proč - jo aha. Alkohol " zasmáli jsme se.
,,Tak tě tady nechám. Odpočiň si a pak přijď dolů. Můžeš jít za mnou je to jedno" mrkl na mě a odešel. Dobře? Jimin, Jungkook a Beomgyu. Ještě někdo?

21:27
Vzbudila jsem se skoro o půl 10 večer. Takže jsem usnula, pravděpodobně. Co teď budu dělat? Už se necítím tak plná, jak předtím. Tak půjdu dolů. Upravila jsem si vlasy a šla jsem dolů. Všude to dunělo a jak jsem otevřela dveře, hudba, a všechen ten smích byl i na chodbě. Zrovna zpíval Yoongi, Hobi a Namjoon. Cypher pt.3. Mám to živě, tak tohle si nenechám ujít.

Jakmile ti tři už dozpívali, všichni se začali po mě dívat.
,,Jenny! Pojď něco zazpívat!" Řekla opilá Moonbyul.
,,Nee! Chcu ještě slyšet zpívat Jungkooka" řekla jsem.
,,Jenny, pojď. Vyber si písničku " řekl Jimin a zavedl mě k telefonu.
,, Pojď Jenny. Co si vybereš?" Řekl Jungkook.
,, Nevím... nějakou tvoji písničku.." řekla jsem a Jungkook kývl a začal hledat.
,, Může být Still with you?" Zeptal se a já jsem smutně kývla. Nechtěla jsem zpívat. Jimin mě pohladil po zádech.
,,Neboj se" řekl Jimin a mě to trošku uklidnilo. Sedla jsem si na židli s mikrofonem. Sedělo se mi nepohodlně a hrozně jsem se třepala. Ještě to tak nebylo hrozné, protože mě nikdo nevnímal. Když někdo zpíval písničku, všichni jen tančili, nebo jedli, nebo byli na telefonu a vnímali hudbu. Prostě se na zpěváka nedívali. Ale teď je to jiné. Teď zpívám já. Všichni se na mě otočili. Ti, co doteď byli venku, šli dovnitř.  Přišli do této místnosti. Písnička už začala hrát, tak jsem nervózně začala zpívat. Nikdo nebyl nijak překvapený. Jungkook se přidal. Už jsem nebyla tak nervózní. Chytil mě za ruku a já začala zpívat hlasitěji. Zavřela jsem oči a představovala jsem si jen sebe a Jungkooka, jak zpíváme v prázdné místnosti, kde není nikdo. Ke konci písničky jsem otevřela oči a všichni byli DOST překvapení. Nějaká menšina náš "koncert" dokonce natáčela. Taky jsem byla překvapená.

Na konci všichni začali tleskat a pištět. V tak malé místnosti, s tolika lidma, jsem málem přišla o sluch. V tu chvíli jsem nevěděla, jak mám reagovat. Jungkook se na mě pyšně díval a tleskal. Vážně se mi to líbilo. Zpívala jsem s Jungkookem před rodinou.
,,To bylo nádherné, Jenny. Jakto, že jsi nám nikdy nic nezaspívala? Vždyť umíš hezky zpívat" řekl Hobi a přiběhla ke mě Jennie s Jinem.
,, Proč jsi nikdy nezpívala?!" Ptali se v jednom kuse.
,, Bála jsem se, že se vám to nebude líbit.." řekla jsem potichu a Jungkook přišel za námi.
,,Byl jsem první, kterému Jenny zpívala." Pyšnil se Jungkook. Byl na to hrdý.
,,A proč jsme to nebyli my?" Zeptala se Jennie.
,, Protože by jste mě nechtěli slyšet, " pokračovala jsem.
,, vždycky to tak bylo.."
,, Omlouváme se ti, Jenny. Zpíváš nádherně. Proč sis to myslela, že se nám to nebude líbit? Vždyť jsi dcera dvou zpěváků. Přidej se k nám. Buď zpěvačka." Řekl Jin.
,, Já toužím být zpěvačkou celý život " řekla jsem krátce.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat