37. Zase v nemocnici..

14 2 0
                                    

Nesaje jeho krev jako upír?! Utíkala jsem tam, kde jsem slyšela Jungkooka sténat. Byli v koupelně. Otevřela jsem dveře a viděla jsem, jak má Jungkook zakrvácenou cekou ruku, ze které Mia saje krev. Tohle ho bolí, já myslela že něco jiného...
,,Mio, co to děláš?!" Zařvala jsem po ní. Nepřestala. Vzala jsem nejtežší věc, kterou jsem první našla. Byla to sklenička, ve které bylo tekuté mýdlo. Práskla jsem s tím o její hlavu, rozbilo se to a vsechno mýdlo bylo na zemi, ale přestala sát Kookovu krev. Vrhla se na mě. Jungkook jí zastavil, zalehl jí. Ale to byl asi jeho poslední pohyb...

Ležel na lůžku a ošetřovali ho. Viděla jsem v okně, jak doktor jen kroutí hlavou, že je to asi beznadějné. Začla jsem zase plakat. Doktor mi ale něco oznámil.
,, Potřebuje vaši krev.." řekl doktor. Já jsem mu hned podala svou ruku.
,, Udělám cokoliv, aby byl živý" oznámila jsem a doktor mě vzal s sebou. Vzal mi mou krev a dal ji Kookovi.

Čekala jsem na jeho probuzení v jeho pokoji. Otevřel oči.
,,Jsi živý?!"
,,Jo. Mia mi vysála mou krev? Čí mám krev?"
,,Mojí.."
,, Cože?! Proč?! To jsi nemusela" řekl Jungkook.
,, Já jsem chtěla. Zachránil jsi mi taky život. A navíc... mám tě hodně ráda.." řekla jsem a Jungkook se usmíval.
,,Joo !!! Udělám teď cokoliv, aby ses usmíval. Zavolám Mii ať přijde..jestli žije.." řekla jsem naštvaně.
,,Jenny... já už s ní chodit nechci.."oznámil Jungkook.
,,Haha dobrý vtip. Vím že ji miluješ, přesto co všechno udělala.. vždycky jsi jí to odpustil" řekla jsem mu.
,, Já s ní vážně už nechci být. Ani sex s ní-" zakryla jsem mu pusu.
,, Promiň.... nemůžeš to říkat tak nahlas, ještě k tomu v nemocnici" kroutila jsem hlavou. Jungkook se začal usmívat.
,,Sex" řekl znova Jungkook.
,, Buď ticho!" Řekla jsem. Jungkook se pořád usmíval. Bavilo ho mě dráždit.
,,Sex!" Říkal dokola.
,, Přestaň!" Naštvala jsem se na něj.
,, Říkala jsi, že uděláš cokoliv, abych se usmíval. Tak mě nech říkat sex" usmíval se pořád Jungkook.
,,Fajn, ale potichu, velmi potichu" řekla jsem.
,,You're so sexy girl!"
,, Baví tě to?" Zeptala jsem se ho.
,,Ano, sexy girl" usmál se znovu Jungkook. Ze srandy jsem bouchla do stolu, ale nějak špatně a bouchla jsem se. Brněla mi ruka a bolela. Jungkook se taky chytal za tu stehnou ruku.
,,Co to děláš?" Zeptala jsem se ho.
,,Bolí mě ruka" řekl.
,, Mě taky, tak jsme na stejné lodi" usmála jsem se a začli jsme se smát.

Denča
Kde je ta Jenny? Co se vlastně stalo? Vidím tady jen ležet Miu na zemi, má krev kolem sebe. Jsem zděšená. Zavolám ji. Jenny hovor přijala.
,,Ano?"
,,Kde jsi?!"
,,V nemocnici s Jungkookem... Až přijedu, vše ti vysvětlím "
,,Dobře" řekla jsem a vypla jsem hovor. Dělala jsem si starosti. Proč jsou v nemocnici? A proč tady pořád leží Mia? Musím zavolat do nemocnice.
,,Kde je Jungkook?" Zeptala se Mia na zemi.
,,V nemocnici. Co se stalo?" Zeptala jsem se jí.
,, Nevím.." řekla Mia a vstala opatrně ze země.
,,Nebolí tě něco?!" Zeptala jsem se.
,,Ne" řekla Mia.

Jenny
,,Co jsi říkal s tou Miou? Je to pravda nebo si děláš srandu?" Zeptala jsem se Jungkooka.
,, Já nevím... Nevím, jestli chci s ní chodit, nebo ne. Teď mě málem zabila." Řekl Jungkook.
,,A.. chci se tě ještě na něco zeptat.."
,,Ano?" Poslouchal Jungkook.
,, Chováš se někdy divně, vážně se pohybuješ jako upír. Nevěděla jsem, že až tak moc ty upíry máš rád. Mia se taky chová divně. Co ti to teď dělala? A Hobi se mě pořád ptá, jestli mi něco neříkáš o krvi nebo tak..co se děje? Řekneš mi to?" Řekla jsem nervózně.
,,Aha. Ano.. mám rád velmi upíry. A Mia je....asi nemocná. Nebo nevím a Hobi je prostě debil" řekl Jungkook. Já jsem mu ale nevěřila. Začla jsem plakat.
,,Co se děje?!" Zeptal se Jungkook. ,,Něco tě bolí?!"
,,Ne..."
,,Tak proč pláčeš?" Zeptal se starostlivě.
,, Proč pokaždé skončí někdo z nás v nemocnici?"
,,Pojď jsem.." řekl krátce Jungkook a otevřel svou náruč, abych ho obejmula. Jen jsem tam stála s vlasama před obličej, koukala jsem do země a plakala jsem. Jungkook mě chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě. Obejmul mě a hladil mě po vlasech.
,,To bude dobré. Neplakej...Nevím proč jsme pořád v nemocnici.." řekl Jungkook a po tváři mu kapaly slzy.
,, Proč... mám mokrou tvář?" Ptal se Jungkook.
,, Protože - pláčeš?" Vysvětlila jsem mu.
,,Ale já nechtěl plakat.." řekl.
,,Co se to děje " začla jsem plakat více. Jungkookovi z očí kapaly slzy tak jako mě. Ale vůbec nebyl smutný, divil se. Já se divím taky. Je to divné. Zase jsem nemohla dýchat.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat