21. V, Jh, Sg a Jm🦋💜

21 2 0
                                    

,,Jimine! To nedělej. Koupím si to jindy, až budu mít více peněz" řekla jsem a pohladila jsem ho po rameni. Myslela jsem že to zabere. Ale naopak. Prostě už mi to album koupil.
,, Děkujeme " řekla jsem, vyšli jsme z toho obchodu a Jimina jsem zbila.
,,Ty jsi- pako" řekla jsem. Jimin se zasmál.
,, Pojď, nebo přijdeme pozdě " řekl, a šli jsme rychlým krokem na sraz.

Všichni tam byli s nějakými taškami. Stáli jsme tam se spokojenými výrazy.
,, Tak kde jste byli? Hrdličky " řekl Hobi.
,,Byli jsme v Jennyniném oblíbeném obchodě, v New Yorkeru, a potom jsme byli v CD shopu. Koupil jsem jí tam album" vychvaloval se Jimin.
,,A od jaké skupiny?" Zeptal se Suga.
,, No od koho asi? Od BTS" řekl Jimin.
,,To je dobře" mrkl Suga na mě. Šli jsme do auta. Všichni jsme se znovu vyfotili a poslali jsme snap, že teď po nákupu jedeme na karaoke. Otevřeli jsme okna dokořán a znova jsme měli puštěnou hudbu na max a zpívali jsme. Byla sranda, miluju to.

Přijeli jsme na karaoke. Sedli jsme si do jedné místnosti a objednávali jsme si občerstvení. Je 5 hodin - byla tma. Zpívali jsme různé písničky. S Jiminem jsme zpívali romantické, nebo spíše pomalé písničky. Od BTS, ale i od jiných skupin. Teď zpívá Jhope a Yoongi. Mě vibruje mobil.
,, Někdo mi volá, " řekla jsem Taemu a Jiminovi, ,, půjdu na záchod".

Zvedla jsem hovor.
,,Ahoj" ozvala se Denča.
,,Ahoj, co se děje?" Zeptala jsem se jí.
,, Viděla jsem Taeho snap," pokračovala, ,, takže je s vámi?"
,,Ano, je"
,,A kdy pojedete domů?" Ptala se pořád Denča.
,,To nevím. Ale snad brzy"
,, Dobře. Tak čus " řekla a vypla to. Šla jsem zpět do karaoke místnosti za klukami. Všichni seděli a asi čekali.
,,Co se děje?" Zeptala jsem se.
,,Jungkook tady za chvíli přijede " řekl Yoongi.
,, Cože?! Proč?"
,, Prý že tady chce jít s jeho holkou ale nemyslím si, myslím si že tady jede kvůli tobě " řekl Hobi.
,,Aha....pojedeme už? Je tma a já se bojím.." vysvětlila jsem klukům jak se cítím.
,,Neboj se. Pojď ke mě, obejmu tě " usmál se Jimin. Já jsem se usmála také a přisedla jsem si k němu. Objal mě.
,,Ale i tak pojedem, že jo?" Zněla jsem jako dítě.
,, Dobře, Jenny" usmál se Jimin a dal mi pusu na líčko.
,,Tak kluci pojďme" řekl Jimin, všichni kývli.

Vrátili jsme se do auta a jeli jsme domů. Rádio bylo potichu a v autě byla tma. Zavíraly se mi oční víčka, až najednou...
Jimin
Jenny usnula na mém rameni. Vzal jsem její telefon a ztišil jsem chat s Kookem, aby ji neotravoval. Jenny je vážně krásná, miluju ji. Nedělám si srandu a nebudu jen dělat že jí miluju když je to pravda. Mám u ní šanci. Můžu se jí zalíbit a Kooka nechá být. 

Jenny
Jimin mě budil, protože jsme byli už u nich doma. Dal mi sladkou pusinku a pomohl mi vstát. Kdyby mne nedržel, už bych byla na zemi. Teprve teď jsem vstala a oči mám ještě zavřené takže se nikdo nemusíte divit. Někdo otevřel dveře a my jsme vešli. Jimin šel se mnou po schodech a poté nás zavedl do pokoje. Pravděpodobně do toho jeho. Položil mě na postel a zašpetal mi něžně do ucha.
,,Hned příjdu, jo? Klidně spi" Tak odešel, zavřel dveře.

Někdo zase otevřel dveře.
,,Jenny?" Šeptal. Jimin to nebyl.
,,Tady Hobi"
,,Ano?" Špitla jsem.
,, Pojď, pojedem domů. V autě můžeš zase spát"
,,Ne, zůstane tady" ozval se Jimin.
,,A domlouval jsi to s Jinem?" Zeptal se Hobi Jimina.
,,No ne. Ale můžu mu zavolat" řekl Jimin a šel pro mobil.
,,No ale já už půjdu. Tak čau " špitl naposledy a odešel, zatímco Jimin volal Jinovi.
,, Může u nás Jenny spát? Je hodně unavená a-" pokračoval, ale za dveřmi, tudíž jsem ho neslyšela. Tak jsem prostě usla.

Další den ráno
Ranní paprsky slunce mi svítily do očí, tak jsem se protáhla a sedla jsem si. Ohlížela jsem se kolem sebe a úplně jsem zapoměla, kde to jsem. Jsem u Jimina v pokoji. Kde je ten Jimin? Někdo pomalinku otvíral dveře. Jimin nakoukl a poté otevřel dveře dokořán.
,,Ahojky, zlato, jak jsi se u mě vyspala?" Usmíval se na mě Jimin.
,,Ahoj, docela dobře. A ty?" Řekla jsem.
,,Docela? Jakto? Já jsem se vyspal perfektně, protože si spinkala vedle mě" usmál se znovu Jimin.
,,Tak já jsem se taky vyspala dobře" opravila jsem se a usmála jsem se.
,,Hned příjdu, počkej na mě tady." Řekl Jimin a odešel. Dveře otevřené do poloviny. Na sobě jsem neměla své oblečení, ale tričko asi po Jiminovi- žádné kraťasy nebo kalhoty. Jungkook prošel kolem Jiminova pokoje a Kook mě zahlédl.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat