6. S Jungkookem💜

28 2 0
                                    

Další den. Musim do práce, a domluvit se s Denčou. Oblékla jsem si džíny a oversized mikinu, která mi sahala až po kolena. Vyšla jsem na chodbu, a potkala jsem Wheein.
,,Jsi roztomilá" ukázala na mě Wheein. Já jsem se usmála.

Vešla jsem do večerky, kde stála za pultem Denča.
,,Ahoj!" Pozdravila jsem ji z dálky. Denča mi jen zamávala.
,,Chci se tě zeptat.." přišla jsem k Denči. Poslouchala mě.
,,Jungkook mě pozval na oběd, a půjdem i ven, dnes. Tak se chci zeptat jestli...-"
,, No jasně, jdi!! A pak napiš jak to dopadlo" mrkla na mě Denča.
,,Ale ... já tu budu chvilku ještě "
,,Neee!! Já to tu zvládnu. Jdi se nachystat"
,, Dobře" Denča mě pohladila po rameni, tím chtěla naznačit, že si to mám užít, a že to tu zvládne. Mám ji moc ráda.

Přišla jsem domů, a šla jsem nahoru po schodech směrem k Wheein.
,, Musíš mi pomoct s oblečením na dnešek" řekla jsem Wheein.
,,Ne. Dnes to skus sama." Řekla, a zavřela se v pokoji. Vydechla jsem a šla jsem do pokoje. Zkoušela jsem si plno oblečení, ale nebyla jsem si jistá. Potom ale jsem narazila na kousek, který se mi na mě líbí. Vezmu si to na sebe.

Takhle půjdu. Snad se Jungkookovi budu líbit.

Šla jsem se ukázat Wheein. Přišla jsem před ní a hleděla na mě jako na princeznu. Nebo já nevím co si o mě v té chvíli myslela.
,,Tak....jak vypadám?"
,,Jsi nádherná!!! Určitě tě Jungkook bude chtít zbalit. Fakt ti to sluší, Jenny" usmála se na mě.
,, Děkuji" řekla jsem stydlivě. Vzala jsem si kabelku s mobilem, klíčema a peněženkou a vyšla jsem z domu. Šla jsem se ukázat Denči.

Vešla jsem a zazvonil zvoneček. Denča to zaregistrovala a podívala se do dveří. Hleděla na mě stejně jako Wheein. Byli tam také zákazníci, a ti se určitě ptali, proč se dívá Denča do dveří, tak se podívali taky. Bylo tam asi 6 lidí, kteří na mě hleděli stejně jako Denča.
,, Takže rande joo?" Řekla milá paní, která chodí do večerky každý den. Je hodná.
,,Noo...asii" řekla jsem. Denča potichu tleskala a kývala hlavou že jsem si vybrala správný outfit. Odešla jsem. S Jungkookem máme sraz v nějaké restauraci.

Ta restaurace je luxusní. Teda aspoň z venku. Stála jsem tam chvilku, až najednou se za mnou otevřely dveře, a někdo z nich vyšel. Otočila jsem se.
,,Ahoj" řekl Jungkook.
,,Ah-hoj" prohlížela jsem si ho od hlavy až k patám. Byl ...sexy.

Vešli jsme dovnitř a odunul mi židli. Sedla jsem si a přisunul mě ke stolu. Poté si sedl.
,,Jsi krás-" krásná? Nebo...?
,, -máš hezké eeh ša-šaty" řekl to ...jako kdyby chtěl říct něco jiného.
,, Děkuji " zase se stydím.

Měli jsme po obědě. Bylo to výborné. Teď jdeme do obchodu. Teda aspoň to Jungkook říkal. Ještě předtím řekl, že půjdem k němu domů, já jsem ale odmítla. Bylo by to...divné.

Přijeli jsme před nějaký barák.
,, Pojď, vystup" řekl Jungkook.
,,Co? Proč? Však máme jet do obchodu?"
,,No však jo, pojď se mnou" řekl, a otevřel mi dveře od auta, abych mohla vysednout. Přišli jsme ke dveřím a Jungkook vytahoval klíče. Odemkl. Jasně že to je jeho dům.

Vstoupili jsme a já jsem šla za Jungkookem. Neznala jsem to u něj doma, a vím, že bych se tam stratila. Je to jako bludiště. Přišli jsme do obývacího pokoje, a Jungkook si odložil věci na stůl.
,,Sedni si" ukázal na gauč Jungkook.
,,Nee, já budu stát" bylo by mi to trapné kdybych tam jediná seděla. Jungkook nakráčel rychle přede mě, nahl se na mě a díval se mi do očí.
,, Řekl jsem, sedni" vypadal naštvaně ale bylo to sexy. A taky že jsem si sedla, Jungkook se ušklíbil. Někam odešel, já jsem si odemkla mobil a začala jsem to psát Denči. Byla jsem nervózní a nevěděla jsem co mám říct, nebo co mám dělat. Tak jsem ji prostě napsala. Odepsala hned.

Řekni mu že je hot😛

Ses posrala? Nee tyvole..

Tak zajdi za ním a placni ho po prdelii

Ach jo

Položila jsem mobil, protože Jungkook šel směrem ke mě s nějakým pitím. Bylo to žluté.
,,Tady máš korejské banánové mléko" usmál se. Já jsem zatleskala. Protože když jsem z něčeho nadšená, tleskám. Nikdy mě nenapadlo si koupit banánové mléko. A to jsem ho chtěla tak moc zkusit, no, teď ho mám před sebou. Začla jsem ho pít, a Jungkook si přisedl těsně vedle mě.
,,Tak..kde pracuješ?" Zeptal se mě Kook.
,,Ve večerce.." řekla jsem.
,, Cože? Ty?" Co je na tom špatného?
,,Ano?"
,, Nechceš být zpěvačka?" Zeptal se, já jsem měla jasnou odpověď. Ano, chci.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat