44. Jin to zase ví😳

24 2 0
                                    

Shodil mě na pohovku a svázal mi ruce řetězy, co měl obvázané kolem rukou.
,,Kde jsi to všechno vzal?" Zeptala jsem se.
,,To bys chtěla vědět, co? Teď buď hodná na mě, nebo tě potrestám, dokud nebudeš žádat o odpuštění. Tak dělej co říkám, babygirl.." řekl Jungkook tajemným hlasem a svazoval mi ruce. Sedl si na mě a osahával mě od zhora dolů, po svých nohách, nahoru po jeho velké hrudi a začal rozepínat první dva knoflíky na košili.
,,Chci ti odepnout kalhoty, prosím " řekla jsem.
,, Dobře, babygirl" řekl a odvázal mi ruce. Nechal se, tak jsem mu rychle odepínala kalhoty.
,,Svaž mě" řekla jsem dobrovolně, když jsem dokončila odepínání.
,,Nene. Teď ne" řekl a usmíval se. Podíval se mi tam dolů. Vypadal docela překvapeně. Nedivím se mu, protože...
,,Umm ty na sobě nemáš kalhotky?"
,,Ne" řekla jsem.
,,To je dobře. Ty ses chystala. Teď roztáhni nohy" usmál se Jungkook. Roztáhla jsem nohy a pomalu ho strčil do mě. Chytl mé ruce do kříže nad mou hlavu pouze jednou rukou. Já jsem své ruce pořád dávala pryč. Jungkook byl velmi silný, tak vzal mé ruce a dal je vedle mé hlavy. Chytl mě za ruce a zrychlil. Já jsem ty ruce dala znovu pryč. Jungkook se nade mnou postavil. Vytahoval pomalu svůj opasek.
,,Klekni" přikázal mi Jungkook. Já jsem si opatrně klekla.
,, Otoč se" řekl a já jsem se otočila. Ohl mě a znovu do mě vklouzl. Zbil mě svým opaskem, až jsem zasténala.
,, Říkal jsem, že máš dělat to co máš. Tak jsem tě potrestal babygirl " řekl Jungkook a mě to vzrušilo.
,,Trestej mě dál" řekla jsem mu. On mě znovu zbil. Teď mě zbil, ale jen rukou.
,,Ahh" zasténala jsem potichu.
,,Pššt" přikryl mi pusu rukou. Jungkook zrychlil a já jsem se pokoušela nesténat.

O 5 minut později
Byla jsem udýchaná, oba jsme se udělali. Jenom doufám, že to nikdo kromě nás neví. Jin by mě přetrhl jako hada. Šli jsme nahoru a na chodbě jsme si dali malý polibek. Otočila jsem se a stála tam Jennie. Dívala se ospale ale překvapeně. Jen kolem nás prošla a šla na záchod. My s Kookem jsme se na sebe jen podívali, ale pak jsme se usmáli. Dal mi ještě jednu pusu na rozloučenou a šli jsme každý do svého pokoje. Jakmile jsem zalehla do postele, stále jsem myslela na Jungkooka.

Další den
Vzbudila jsem se a nikdo tam nebyl. Tedy dokud jsem se nerozhlédla pořádně. Na vedlejší posteli seděl Jimin a vypadalo to, že přemýšlí.
,,Ahoj Jimine" pozdravila jsem ho mile. On se malinko leknul, ale poté mi odpověděl a usmál se.
,,Ahoj Jenny. Jak jsi se vyspala?"
,,Docela fajn. Kde jsou všichni?"
,, Všichni jsou dole a čekají na tebe." Řekl Jimin.
,,Ale co ty děláš tady?"
,,Poslali mě tady, abych tu byl dokud se nevzbudíš" odpověděl Jimin.
,,A proč na mě všichni čekají?" Tázala jsem se.
,,To nevím. Jin je zase naštvaný a Jungkook se chová divně. Jako kdyby za to mohl" já jsem jenom nahlas polkla.
,,Ty něco víš?" Zeptal se Jimin.
,,Ne, vůbec ne" popřela jsem. Šla jsem se převléknout do koupelny.

Přišla jsem dolů a všichni se na mě podívali. Jungkook se na mě mračil. Přisedla jsem si ke Kookovi.
,,Co se děje?" Zeptala jsem se ho.
,,Kryso.." řekl Jungkook a mě to zaskočilo. Co jsem udělala?
,,Co se stalo?" Zeptala jsem se znovu.
,, Proč jsi to řekla?" Řekl Jungkook naštvaně.
,, Já? Já jsem nikomu nic neřekla. Kdo komu co řekl? O co tady jde?" Nebylo mi to stále jasné.
,,No ten včerejšek. Jin ví, že jsme včera měli sex" řekl Jungkook docela nahlas, ale díkybohu to nikdo neslyšel.
,, Takže...ode dneška všichni budou hlídat Jenny a Jungkooka. Budete je držet dál od sebe. " Řekl Jin. S Kookem jsme se na sebe jen podívali.
,, Přísahám, že jsem nikomu nic neřekla. Přísahám. Nevím, jak to mám dokázat, prostě mi věř" řekla jsem.
,,Fajn. Tak kdo to tedy byl?"
,,Nevím. Někdo to mohl slyšet." Napadlo mě.

Byl čas oběda. Sedla jsem si ke stolu a Jungkook si sedl vedle mě. Všichni začali vstávat, chytli Jungkooka za paže a vedli ho dál ode mě. Mezi nás dva si sedl Jin a Namjoon.
,,Není to moc? Povídat si mužem, ne? Klidně mě zamkněte v noci do nějakého pokoje, ale povídat si není zákaz, ne?" Řekla jsem Jinovi.
,, Má pravdu" řekl Namjoon.
,, Dobře. Fajn. Povídat si můžete, ale nic večer nebude!" Řekl Jin.
,, Dobře." Řekla jsem a Jungkook kývl. Jin odešel do kuchyně.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat