,,Tak teď nadešel ten pravý čas." Řekl Jungkook a usmál se. Já jsem měla smíšené pocity. Byla jsem smutná, protože mě rodiče nikdy neslyšeli v minulosti zpívat, takže mi nedali vlastně šanci, ale zároveň jsem šťastná, že mě teď slyšeli, takže teď už šanci mám. Nyní si můžu splnit svůj celoživotní sen. Vzpomínám si, jak mi byly asi 3 roky, byla jsem před televizí, hrála tam hudba a já jsem si tancovala a zpívala. Později, když už mi bylo asi 7, jsem si vymýšlela své choreografie a stále jsem zpívala. Své choreografie jsem si vymýšlela jen já a nikdo se je nenaučil. Ty kroky nebyly moc dobré, protože jsem byla mladá. Líbilo se mi něco jiného. Líbil se mi tenhle způsob, tenhle tanec. Když jsem byla zase o něco starší, už jsem tancovala podle idolů. Už jsem si nevymýšlela své choreografie. Stále jsem zpívala. A když mi bylo asi 15, s tančením jsem zkončila. Neměla jsem čas. Tak jsem jen zpívala. Zpívala jsem si jen pro sebe. Měla jsem pocit, že zpívám špatně, hnusně, i když mi to tak neznělo. Znělo mi to hezky. Ale moc dobře jsem věděla, že na veřejnosti zpívat nemohu. Soutěží ve zpěvu jsem se nezúčastnila. Bála jsem se kritiky. Netušila jsem, jestli bych to zvládla.
Všichni zase začali tleskat. Proč? Co se děje?
,,Jenny? Zazpíváme ještě něco, prosím?" Zeptal se Jungkook.
,,No...fajn." řekla jsem jen. Dal mi do ruky mikrofón a postavil se na stůl. Podal mi ruku a pomohl mi vylézt také na stůl. Začala hrát písnička my you. Byla jsem znovu nervózní. Jungkook na mě začal hledět. Začal zpívat. Jakmile přestal zpívat, byla řada na mě. Neupozornil mě, kdy mám začít zpívat. Jako kdybych mu viděla do hlavy, jako kdybychom byli nějak propojeni. Věděla jsem kdy bude zpívat on, a kdy budu zpívat já. Předem jsme si to nechystali. Tohle 'kolo' zpěvu nebylo vůbec v plánu. Nikdo neřekl, že budu s Kookem dvakrát zpívat. Je to kouzelné. Ten Jungkookův a můj zpěv, ta atmosféra. Doopravdy se mi tentokrát můj hlas líbil. Nebo je to proto, že Jungkook zpívá se mnou. Nevím. Prostě se mi to líbí. Jungkook mě chytil za ruku a hleděl mi do očí. Také jsem se do jeho krásných očí zadívala. Zpívali jsme a rozhodně jsem nechtěla, aby to zkončilo. Jenže tohle už zkončilo. Všichni zase tleskali a pištěli. Nevím proč, ale začala jsem se pomalu usmívat. Vážně mi to udělalo radost. Povzbudilo mě to uvnitř. Je to nádherný pocit.
,, Děkuju všem za podporu." Řekla jsem nakonec a sešla jsem ze stolu. Mířila jsem k Beomgyumu, ale Jungkook mě zastavil.
,, Počkej.. kam jdeš?" Zeptal se, jako kdyby už se se mnou na něčem domluvil. Na něčem, co bude dál. Na něčem, co já nevím.
,,Za Beomgyumem. Slíbila jsem, že půjdu za ním dneska.." řekla jsem.
,, Dobře, fajn. Když budeš chtít, můžeš přijít i za mnou" mrkl, obejmul mě a odešel. Hledala jsem Beomgyua. Našla jsem ho. Zíral na mě žádostivým pohledem. Přišla jsem k němu, postavil se a díval se na mě ze zhora, jako kdyby to chtěl. Já jsem oční kontakt nevydržela, tak jsem uhnula pohledem.
,,Copak?" Usmál se.
,,Nicc. Pojďme se napít" řekla jsem. On se usmál, kývl a šli jsme. Napili jsme se a začali jsme tančit.Bylo mi hrozně teplo. Tančili jsme dlouho. Pořád se mě jemně dotýkal, jako kdybych byla nejkřehčí věc na světě. Na něco se mě zeptal.
,, Chceš si dát kávu?" Dost divná otázka. Kávu teď večer? Teď by se spíše hodil alkohol. Po chvíli rozmýšlení jsem na to přišla, protože se začal ušklebovat. On si se mnou vlastně nechce dát kávu, ale....chce to. Chce mít se mnou pohlavní styk. Co mu jenom řeknu? Nejsem v náladě, takže to bude těžké.
,, Promiň.... nejsem v náladě. Bylo by mi trapně." Řekla jsem stydlivě.
,, Dobře, to nevadí." Nad něčím začal přemýšlet.
,,A můžu tě zkusit nějak dostat do nálady?" Usmál se.
,,Noo... můžeš to zkusit." Řekla jsem a on mě chytil za ruku. Odvedl mě pryč z místnosti. Šli jsme po schodech nahoru, když vtom uprostřed schodiště, přímo před námi, se objevila vysoká postava. S Beomgyuem jsme se hrozně lekli. Aha, to je Jungkook. Co asi chce?
,,Kam jdete?" Zeptal se Kook.
,,Do pokoje" řekla jsem a Beomgyu se začal znovu ušklebovat. Bylo to na něm viditelné, takže Jungkook poznal, o co jde.
,,Ty je teda střídáš." usmál se Jungkook a pokračoval. ,, Nejdřív jsi s Jiminem, to ti jen pomůže začít, pak si to rozdáš se mnou a teď Beomgyu? Ty jsi teda zlobivá holčička" ušklebovali se kluci.
,,Dostal jsem nápad" řekl Beomgyu.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampirosJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...