58. Kook a Beomgyu🦋

14 2 0
                                    

,, Dostal jsem nápad " řekl Beomgyu. Začal něco Kookovi šeptat. Co zase chystají? Celkem se bojím. Beomgyu mě chytil za pravou ruku a Jungkook za levou ruku. Oba mě táhli do klučičího pokoje.
,, Jelikož jsme tady dva kluci, budem v tomhle pokoji" usmál se Beomgyu. Já jsem kývla.
,,Zahrajeme si hru, která je i pro tři lidi," řekl Jungkook a já jsem se ještě více bála. Pokračoval.
,,ale nejdříve tě dostaneme do nálady." Co tou hrou vlastně myslí? Oba kluci se začali usmívat a znovu se na něčem domlouvali. Beomgyu si sedl vedle mě a začal mi hladit stehno. Poté mě políbil. Naskakovala mi husí kůže. Bylo to příjemné. Poté si z druhé strany sedl Jungkook, začal mě líbat na krku a začal mě laskat v klíně. Už jsem začínala být dost chtivá. Jungkook mě položil opatrně na postel a chytl mé ruce do kříže nad hlavou a držel pevně. Beomgyu si začal sundávat tričko a poté kalhoty a poté to ostatní. Vyměnili se a Jungkook si sundal vše oblečení hodně rychle. Jeho velká hruď byla tak sexy. Posadili mě a Jungkook mi sundával horní část a Beomgyu spodní část. Všichni jsme tam byli nazí. Před Beomgyuem jsem se styděla, ale jelikož jsem byla už v náladě, tolik mi to nevadilo.
,,Tak kdo s čím začne?" Zeptal se Beomgyu.
,, Mě je to jedno. Chtěl bys raději aby jezdila nebo aby ti to dělala?" Řekl Jungkook. Budu něco dělat oběma?
,, Mě je to jedno" řekl Beomgyu.
,,Fajn. Tak já si lehnu a ty si stoupni před ní. Ale nejdříve...." Řekl Kook ale zbytek jsem neslyšela, protože to šeptal Beomgyumu. Oba se usmáli a postavili se přede mě. Měla jsem to dvakrát přímo před očima. Kook naznačil, abych jim to udělala. Začla jsem to dělat pusou Beomgyumu a rukou Kookovi. Poté jsem to vyměnila. Kluci spokojeně hlasitě vzdychali. Jungkook si lehl. Posadil si mě na sebe.
,,Jenny a dělej to rychleji " řekl Kook. Já jsem zrychlila a Beomgyu se postavil znovu přede mě. Dělala jsem mu to pusou a rukou, a na Kookovi jsem 'jezdila'. Poté se kluci prohodili. Oba byli celkem hlasití.
,,Jenny prosím trošku to prodluž, pomůžu ti" řekl Beomgyu. Kývla jsem a Beomgyu vstal. Zase do mě vklouzl a dost zrychlil. Byl hlasitější než předtím. Beomgyu se zrovna do mě udělal. Měla jsem pocit, že zásténám hlasitěji než oba kluci dohromady. Jakmile ho ze mě Beomgyu vytáhl, hned do mě vklouzl Jungkook. Ten se také dodělával. Po chvilce jsme oba začali hlasitě sténat. Jungkook se do mě udělal a já jsem se také udělala. Takže oba kluci se do mě udělali. Doopravdy jsem se cítila jako v ráji. Poté jsem si sedla a Jungkook mi dravě roztáhl nohy. Políbil mě tam. V této chvíli jsem si připadala plná života. Vyměnil se s Beomgyuem. Je to super. Beomgyu mě políbil a kousl mi do rtu. Byla jsem hrozně vzrušená.
,,Jsem ráda Kooku, že nežárlíš " řekla jsem.
,,Cože?! Ty jsi chtěla, abych žárlil?!" Řekl Jungkook naštvaně. Proč jsem se vůbec zmínila??
,,Nee. Jen...to je fuk" řekla jsem.
,,Tak ty takhle? Tak teď něco uvidíš.." řekl. Zase jsem se začala bát. Beomgyu ode mě odešel. Jungkook roztáhl mé nohy více a skoro bolestivě a prudce do mě vklouzl. Myslela jsem si, že nejdříve začne pomalu, jako vždy. Pravý opak. Začal velmi rychle. Bolelo to ale já myslela, že se zblázním slastí. Začala jsem hlasitě sténat bolestí. Jungkook přirážel víc a víc. Potom se ještě vyměnil s Beomgyuem.

,,Tak co. Líbila se ti naše hra?" Zeptal se Jungkook. Během té 'trojky' jsem úplně zapomněla, že je to ta jejích hra. Tuhle hru mysleli.
,, Noo..." Chtěla jsem říct ano, ale bála jsem se. Bylo by mi to divné. Oblékali jsme se. Stále jsem hleděla na Jungkooka. Byl tak sexy. Podíval se na mě.
,,Copak?" Zeptal se Kook.
,,Nic nicc" uhnula jsem pohledem. Stoupl si přede mě a začal se předvádět. Poté mi dal své tričko, které si svlékl, než jsme začali. Oblékla jsem si ho a on mě chytil za boky. Hleděl na mě romanticky, a také byl bez trička. To své tričko mám na sobě. Chytil mě za ruku a šli jsme pomalu dolů. Hrála hlasitá hudba, takže jsme se trošku přeřvávali. Šli jsme ven. Byl tam Jimin, Tae a Denča. A taky přišel Beomgyu.
,,Ahoj" řekla jsem.
,,Stop!" Řekla Denča. Asi se ji něco nezdálo.

Denča
Doopravdy se mi tu něco nezdálo. Jenny byla jiná. Jungkook taky a Beomgyu taky. No jo. Jenny má Jungkookové tričko na sobě a teď Kook nemá žádné tričko na sobě.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat