Takhle večer mi obvykle nepíše.
V 5 hodin? Něco se děje?
,,Denča chce teď jít ven" Jimin se na mě díval, jako kdybych hrála blbou.
,,No fakt, dívej" ukázala jsem mu co napsala. Přišla mi další zpráva od ní.
Noo..Tae..chci ti to říct osobně..
Oni se rozešli? Co se to děje? Však spolu tak vycházeli.
,,Oni se rozešli?? Doufám že ne. Půjdu s vámi" řekl Jimin.
Může jít i Jiminie?
Jimin viděl, jak jsem ho nazvala Jiminie. Usmál se.
Jasně, může..
Nebo ti to vadí?
Nee vůbec ne
Tak kam půjdem?
Na sodžu? Napsala Denča.
,,Chce jít na sodžu.." řekla jsem zklamaně.
,,Aha. Tak pojďme" řekl Jimin.
Tak pojďme. V kolik?
Už?
Dobře
,, Už se máme chystat." Řekla jsem Jiminovi.
,, Dobře." Řekl a vstal z postele. Hrabal mi ve skříni a vytáhl nějakou košili a kalhoty.
,,Obleč si to" přikázal mi Jimin.
,, Dobře " vzala jsem si věci a zavřela jsem se do koupelny. Jimin ale vlezl se mnou.
,, Počkej, jdu se převléct" řekla jsem mu.
,,Chci se dívat.." řekl a usmál se.
,, Prosím.."
,,Jen jsem to zkusil. Fajn nechám tě " řekl a odešel z koupelny.Jungkook
Někdo mi napsal. Byla to Denča. Co chce? A zrovna ona..
Ahoj Kooku, máš teď čas?
Záleží na co- odpověděl jsem.
Na sodžu. Bude tam Jenny a Jimin. Chci aby jsi to slyšel i ty, jsi Taeho bratr a Jimin nebude chtít být sám kluk..
,,Mio?" Zeptal jsem se potichu.
,,Ano?" Zeptala se uraženě. Byla na mě naštvaná, protože nechcu s ní dělat pohlavní styk. Nechcu noo..
,, Můžu jít na sodžu s Jiminem? Chce mi něco říct.." najednou mám strach jí říct, že je tam Jenny. Co se to děje? Vždyť se Mia změnila.
,, Klidně si jdi." Odsekla.
,,Ok" sebral jsem si věci a šel pryč.
,,On to fakt myslel vážně?!" Zařvala Mia, slyšel jsem to až ven. Je uřvaná. Někam jsem jel, pořád jsem někde otáčel.
Tak kde vás mám čekat?
Denča mi poslala adresu a tam jsem poté jel.Jenny
S Jiminem jsme šli pěšky, protože víme oba, že je to kousek a že budem mít v sobě nějaký alkohol.Dorazili jsme na místo a čekala tam už Denča.
,,Ahoj...chci vám něco ještě říct. Pozvala jsem tu ještě někoho " řekla Denča ale nikoho jsem kolem ní neviděla.
,,A kde je?" Zeptala jsem se.
,,Asi na záchodě " řekla Denča. Šli jsme si obsadit stůl a už jsme si objednávali sodžu. Mezitím přišel Jungkook. Díval se na mě, pořád.
,,Co tady dělá?" Zeptal se Jimin.
,,Pozvala jsem ho, nechci Jiminie, aby jsi tu byl sám kluk" vysvětlila.
,, Mě by to nevadilo" řekl Jimin.
,,Ale.... stejně jsem chtěla Kooka vidět.." řekla jsem potichu, ale Jungkook to slyšel, já to vím. Usmál se na mě.
,,Tak nám už řekni, co se děje?" Zeptala jsem se.
,,Až budu mít několik skleniček sodžu v sobě " řekla, jako kdyby si to plánovala už dopředu.
,,No dobře.." řekla jsem. Vstala jsem a chtěla jsem jít na záchod.
,,Kam jdeš?" Chytl mojí ruku Jimin.
,,Na záchod" řekla jsem.
,, Dobře " a pustil mě. Jungkook se zvedl taky, ale nezastavovala jsem se, šla jsem dál. Šel za mnou. Zastavila jsem skoro u záchodů.
,,Co chceš?" Zeptala jsem se.
,, Chtěla jsi mě vidět, ne? Proč?" Zeptal se.
,,Hele... protože jsi fajn. Stačí?" Řekla jsem.
,,Ne nestačí. Proč si na mě tak zlá? Chci aby jsi byla ke mě upřímná. Jo a zase Mia neví že jsem s tebou. Říkal jsem ji jen, že je tady Jimin. Bál jsem se jí to říct" řekl Jungkook a zesmutnil.
,,Aha. Měl jsi jí to říct. Co by ti udělala? "
,, Nevím. Prostě jsem se bál.. ale vážně, buď ke mě upřímná" řekl mi Jungkook. Povzdychla jsem si a obejmula jsem Jungkooka.
,, Potřebovala jsem tě obejmout.."
,,Mě?" Ptal se Jungkook. Cítila jsem, jak se jeho koutky úst zvedají - usmíval se. Kolem nás prošla žena, která chtěla jít na toaletu. Dívala se na nás a Jungkook mě přestal objímat. Naštvaně si povzdychl, tím naznačoval, že by ta žena měla jít. Byla jsem zády ke stěně a Jungkook mě ještě více přitiskl. Dal ruku vedle mé hlavy a hleděl na mě sexy pohledem. Byla jsem zmatená, proč to dělá?
,,Už- už bychom se měli vrátit" řekla jsem a šla jsem zpět ke stolu. Jungkook tam zůstal stát chvíli.
,,Co jste tam dělali.." zeptal se naštvaně Jimin.
,,Nic, byla jsem na záchodě. Jungkook taky" vysvětlila jsem mu.
,,Hm. A proč šel s tebou? Nemohl jít později?" Zeptal se a zrovna přišel Jungkook.
,, Děje se něco?" Zeptal se. Jimin jen převrátil oči.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...