30. Denča je znovu s Taem😊🤭

17 2 0
                                    

Šli jsme do pokoje a zamkla jsem.
,, Chcete tady spát?" Zeptala jsem se.
,,Ne" řekl Jimin.
,,Ano" řekl hned poté Jungkook.
,,Nebudem tě tady otravovat. Pojedeme domů" řekl Jimin.
,,Ale prosím tě. Myslím si, že by Jenny chtěla, abychom tady spali" řekl Jungkook. Opravdu bych byla ráda. Ale nechci, aby jeden spal se mnou a druhý na zemi odstrčený.
,,Takže ty si pozýváš domů kluky za mými zády?" Vešel Jin dovnitř. Lekla jsem se.
,, Já jednou dostanu infarkt" povzdychla jsem si.
,,Ahoj Jine" řekli kluci zároveň.
,,Čau kluci. Co tady děláte?" Zeptal se Jin.
,,Pomohli jsme dostat se domů v bezpečí a v teple" řekl Jungkook. Jungkook mluví o mne jinak než Jimin. Jimin spíše mlčí, ale Jungkook- jako kdyby mě.. měl rád..
,,S Namjoonem jsme něco vymysleli. A mám se vás zeptat, jestli to chcete nebo ne. Pojedeme si někde odpočinout. Hlasujeme. Namjoon i já jsme za ano." Vysvětlil Jin.
,,Ano!" Řekli kluci naráz.
,, Dobře. Bude to příští týden, to znamená že na Vánoce. Bude ohňostroj, bude tam jídlo, hry, aktivity, a výřivka. Ale ještě nevím, jak je to s pokojemi." Oznámil Jin. Budou se tam mít dobře. Tak moc bych chtěla s něma.
,, Dobře. Více informací nám napíšeš, že ano?" Zeptal se Jimin. Jin kývl.
,, Dobře. Tak my půjdem" řekl Jimin, chytil Kooka za ruku a odešli.
,,Ahoj" řekla jsem, ale bylo asi pozdě. Neslyšeli mě. Zesmutnila jsem.
,,Co se děje? "
,, Mám je hodně ráda. Chtěla bych s vámi" řekla jsem.
,, Neříkal jsem že tam pojedem sami" mrkl na mě Jin.
,,Ale neříkal si ani že tam pojedeme všichni" plácla jsem se po čele.
,,Noo... nevadí " řekl a odešel. Začla jsem se smát.

Denča
S Taem ležíme v posteli a chystáme se to udělat. Ale teď si píše s Klárou. Ukazuje mi, co jí píše. Už mi věří a já jemu. Pořád mu psala slohovky, aby toho nechal, aby se stále bavili, ale Tae odpověděl jen krátce. Už mu to leze na nervy, tak si ji jednoduše ztišil. Položil mobil a vrhl se na mě. Začal mi sundávat oblečení a-

Jungkook
Pořád na ní myslím. Nemyslím na Miu tak často jako na Jenny, pořád mi běhá v hlavě ten její roztomilý smích, její hlas, její krásný úsměv, její talent, její tělo, ONA celá- co se to děje? Nesmí se to dozvědět Mia, bude zase žárlit. Ale nemůžu Jenny dostat z hlavy. Je prostě nádherná. Chtěl...bych jí kousnout..

Jimin
Už mi zase chybí.
,,Nevíš, kde je Tae?" Zeptala se mě Tae-jeong.
,, Nevím zlatíčko. Asi je u Denči"
,,Kdo je Denča?" Zeptala se.
,, Tobě to ještě neřekli?"
,,Ne." Řekla a přišla ke mě.
,,A víš kdo je Jenny?" Zeptal jsem se.
,,Ne" řekla a já jsem se usmál. Ukázal jsem jí fotku Jenny.
,,Joo tu už jsem viděla. Je krásná. Mám jí moc ráda. Jednou chci vypadat jako ona" řekla Tae-jeong. Tohle musím říct Jenny. Byl jsem na Jenny pyšný. Jsem na ní pyšný, že s ní chodím, že jsem si jí získal.
,,Ano, je velmi krásná" řekl jsem a obejmul jsem svou sestřičku.

Denča
Tae se snaží co nejrychleji. Chtěl, abych věděla, že ho to velmi mrzí. Takhle mi to teda ukazuje. Oba sténáme velmi nahlas a za chvíli přijde ten čas, kdy se oba uděláme:).

Tae ze mě seslezl a dívali jsme se chvíli na sebe. Dýchali jsme nahlas, už jsme nemohli. Nechtělo se mi nic jiného než spát. I když je 7 hodin. Klidně půjdu už spát.
,, Ještě jednou " nadechl se Tae, aby mu ten dech vystačil na jednou.
,,Moc se ti omouvám, zlato" řekl a ja jsem ho obejmula, nahá.
,,To nic. Je to v pohodě " řekla jsem a dala jsem mu pusu. Začal mě líbat. Poté jsme šli spát.

Jenny
Šla jsem dolů na večeři, volal mě Jin.
,, Už jsem tady" řekla jsem a sedla jsem si ke stolu. Všichni už seděli a dívali se na mě.
,,Co je?" Zeptala jsem se.
,,Nic" usmála se Jennie.
,,Ok" řekla jsem a pustila jsem se do jídla. Pořád se na mě dívali a mě to znervozňovalo. Sebrala jsem se, i s talířem jsem šla do pokoje, dokud mě Jin nezastavil.
,,Tady budeš večeřet" usmál se na konci.
,,A musíte na mě tak civět?"
,,Ano" řekl Hobi.
,,Kde je vůbec Wheein?" Zeptala jsem se. Jin se ohlížel a zjistil, že mu chybí jedna dcera. Wheein tu nebyla.
,,Kde je?" Zeptal se Jin Jennie.
,,To nevím. Myslím si, že říkala něco o nějaké párty"
,,Tak ať tam nechytne nějakého kluka" mrkl Jin a pak se podíval na mě.
,,Kdy pojedem teda na tu dovolenou?" Zeptal se Hobi.
,, Příští týden" řekl Jin.
,,A kdo všechno jede?" Zeptala jsem se.
,,My a Namjoonova rodina." Řekl Jin.
,,Plus Yoongi" dodal Hobi.
,,Jop" řekl Jin.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat