47. Jenny....

14 2 0
                                    

Dala jsem Taemu facku.
,,A já to dostal za co?!" Zeptal se.
,, Proč mi neřekneš, co se tu stalo?!" Povšimla jsem si krve na Jungkookových ústech. Takže......on je upír? Já to tušila, tedy- nevím to jistě, vypadá to tak. Utekla jsem dolů.
,,Zlato-" řekl Tae ale dál jsem ho neslyšela.

Lisa
Denča přiběhla dolů a měla uplakaný obličej.
,,Co se děje?!" Přiběhla jsem k ní.
,, Já - já nevím" složila hlavu do klína. Hladila jsem jí po zádech. Všichni se posadili kolem ní a začali jí utěšovat.
,,Co se tedy stalo?" Zeptala se Jennie.
,, Já nevím. Tae něco zařval na chodbě, vůbec to nedávalo smysl.." řekla Denča.
,,A co zařval?" Zeptal se Jimin a všichni jsme zpestřili.
,, Něco jako 'on jí kousnul'.." všichni jsme se na sebe podívali a Jin jen řekl: ,,Kurva". Ano, moje slova. Všichni to ví, až na Denču a Jenny. Jinak všichni ostatní ví, že Jungkook je upír.
,,A vysvětlí mi tady už někdo, co se tu do prdele děje?!" Řekla.
,, Později.." řekla Hwasa a všichni odešli nahoru.

Jungkook
Bylo mi líto Jenny. Pořád jsme se s Taem hádali ale Jenny....tam ležela.
,,Tae!... Jenny.." řekl jsem a Tae se otočil na Jenny. Přiběhl k ní a zkoušel jí zastavit krvácení.
,, Přines nějaké ubrousky a něco, čím bych ji to mohl zastavit! Dělej!" Řekl a já jsem se rychle rozběhl a do pár sekund jsem byl zpět. Podal jsem vše Jiminovi. Já jsme se nedíval, protože bych se její krve napil více. Teď někdo vyrazil dveře. Vešli snad všichni. Všichni šli k Jenny, jen Hwasa, Jin a Jennie šli za mnou.
,,Tos posral" řekl Jin.
,,Co si to udělal?! Kooku, všichni ti věřili" řekla Hwasa. Ano, hodně toho teď lituju.
,,Kooku...jsi moc pro Jenny nebezpečný.." řekla Jennie. To mě hodně zaskočilo.
,,Jak- jak to myslíš?" Zeptal jsem se.
,,Ty nevidíš co jsi udělal? Promiň, ale máš zákaz se s Jenny stýkat, zákaz se k ní přiblížit. Až bude v pořádku, řeknu jí to, že máte oba zákaz. Je to pro vaše dobro. Dělám to pro bezpečí Jenny a pro tvoje bezpečí. Poslechni, prosím.. drž se od ní dál" tak tyhle věty mě doslova zarazily. Já jsem kývl a skočil jsem z okna.
Taehyung
Jungkook skočil z okna?!?! Co to do prdele zase udělal!? Jenny má ránu zavázanou, tak jsem se rozběhl za Kookem dolů. Jakmile jsem přišel na místo, kde by se měl vlastně zabít, tak tam nebyl. Zmizel... Šel jsem znovu nahoru a zeptal jsem se.
,,Kde je Denča?.."
,,V obýváku" řekl Beomgyu krátce. Rozběhl jsem se za ní. Seděla tam zkrčená.
,, Promiň. Dobře? Vysvětlím ti to. Ale musíš nám všem slíbit, že to nikomu neřekneš " řekl jsem a Denča zvedla hlavu.
,, Dobře" řekla a měla mokrou krásnou tvář. Utřel jsem jí slzy.
,,A neplač" řekl jsem a obejmul jsem jí, ona mě obejmula také.
,,Jungkook je...upír" vážně jsem nevěděl, jak jsem jí to měl postupně říct, tak jsem jí to řekl takhle.
,,Co? Nějak tě nechápu" řekla.
,,No... víš jak říkal, že má rád upíry?" Zeptal jsem se a Denča kývla.
,,Noo tak on je upír. Kousl teď Jenny, ten kokot.."
,, Já jsem to nějak... věděla. Jako přišla jsem na to sama. Věděla jsem, že má ty upíry až moc rád a že se někdy nechová jako normální člověk." Řekla a měla naprostou pravdu. Já jsem kývl a obejmuli jsme se. Myslel jsem si, že bude překvapená, ale ona to tak trošku tušila. To je moje chytrá holka.

Jungkook
Utekl jsem někde daleko, už ani nevím jak se vrátit. Dělám to pro dobro Jenny. Moje dobro mě nezajímá. Hlavně že je Jenny v bezpečí. Tím v bezpečí myslím beze mě. Ano, jsem zklamaný, že se s ní nemůžu už stýkat a povídat si s ní, ani se s ní smát, ani už nemůžu vidět její úžasný a krasný usměv, ani její malinké tělíčko, které bych tak rád obejmul svýma velkýma rukama, ani její nožky, které bých chtěl hladit večer, ani jeji krásné lesklé jemné vlasy, ani ty její oči, ze kterých ztrácím kontrolu, a taky ten její nádherný obličej. Nic z toho už neuvidím... Lituju všeho. Nejvíc toho, že jsem jí kousnul. Neovládl jsem se..

Jenny
Probudila jsem se na posteli. Nevím co se stalo ale hrozně se mi chtělo spát. Nemohla jsem vstanout, nemohla jsem nic říct, jen jsem otevřela oči. Jimin si toho povšiml.
,,Jenny má otevřené oči!" Zařval. Obejmul mě a dal mi pusu na pusu.
,, Promiň" řekl ale já jsem naznačila, že to nevadí.
,, Slyšíš mě?" Zeptala se Jennie. Já jsem kývla hlavou.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat