23. S Kookem v autě🦋

23 2 0
                                    

Jungkook ji ignoroval. Jel dál. Pomalu zastavoval, neznala jsem to tady.
,,Tak Mio, můžeš vystoupit" usmál se Jungkook.
,,Ale- já myslela- že vysadíš nejdříve tu chudinku" Mia byla zklamaná.
,,Ale já jsem ti říkal, že nejdříve vysadím tebe" řekl Jungkook.
,,No tak dobře. Tak teď ti odpustím. Tak mi dej pusu a už půjdu" řekla Mia a nastavila pusu Kookovi. Já jsem se radši otočila, nechci vidět jak se přímo přede mnou líbají.
,, Už jdi " řekl Jungkook otráveně.
,,Ale- dej mi pusu" řekla Mia.
,,Ne...jdi" řekl krátce.
,, Dělej!" Zařvala mírně Mia.
,, Omlouvám se. Medvídku, dej mi pusu, jinak znovu nasednu do auta" mrkla Mia a usmála se.
,,Bože" špitl Jungkook. Dal ji pusu, ale Mia se chtěla líbat. Kook ji dal jen krátkou pusu jako kdyby mu na ní nezáleželo.
,,To je vše?" Zeptala se Mia.
,,Tak promiň..." Omlouvám se Jungkook a dal jí dlouhý polibek. Tak teď už jsem se otočila.
,,To je můj kluk. Medvídku miluji tě, papa." Dala mu ještě malou pusu.
,,Čau....chudinko" začla se smát Mia a zrovna přišly nějaké holky. Ty se ohlédly na mne a zasmály se také. Cítila jsem se jako v nějakém kruhu s šikanátory.
,, Pojď dopředu" řekl krátce Jungkook.
,,Ne, to je dobré.." řekla jsem smutně.
,, Prosím, chci tě tady ve předu " zvýšil trošku hlas. Podívala jsem se na něho překvapeně. On se na mne otočil a díval se mi do očí. Pár sekund jsme tak zůstali sedět, ale poté se Jungkook začal pomalu usmívat. Haha vyhrála jsem.
,,Tak pojď si tady sednout" on nedá pokoj. Tak jsem se mu přestala dívat do očí protože když se usmíval, byl hrozně sexy. Přesedla jsem si teda dopředu. Jungkook si spokojeně povzdychnul.
,,Nezajedem ještě nekam spolu?" To spolu řekl celkem potichu, jako kdyby se bál, že by tam někde byla Mia.
,, Promiň, už musím domů" řekla jsem.
,,Ahaa. Tak příště, pokud zase Mia.." řekl nafoukaně Kook.
,,Jak jste se poznali s Miou? Jestli mi to nechceš říct, nemu-"
,, Už dávno. Měl jsem jí rád, ale teď se chová hrozně divně. Je namyšlená a když vidí tebe, myslím že žárlí" řekl Jungkook.
,,To já jsem tady co žárl-" přikryla jsem si pusu rukou, aby jsem nemluila dál.
,,Chodíš s tím Jiminem?" Zeptal se. Já jsem chvíli mlčela.
,, Chodíš? Nebo ne?" Zeptal se znovu.
,,Jo! Chodím.." řekla jsem nakonec.
,,A proč tak najednou?" Zeptal se zas.
,, Nevím. Líbí se mi" řekla jsem. Vážně se mi líbí, ale to i Namjoon, Tae, Hobi, všichni. Ano, dokonce i můj brácha. Je to moje oblíbená skupina, bohužel.
,,Aha" odsekl Jungkook. Vrátil se zpět k řízení.

Už jsme u mě doma, Jungkook šel samozřejmě se mnou.
,,Jungkooku jdi domů! Mia na tebe určitě čeká!" Zaječela jsem po něm, otočila jsem se a naštvaně jsem kráčela domů. Jungkook mě chytil za ruku.
,, Počkej....chci jít s tebou" řekl Jungkook. Já jsem mu ruku pustila. Otevřela jsem dveře a  stála tam Jennie.
,,Ahoj Jenny, pojď dovnitř. Kookie může taky" usmívala se Jennie.
,,Ahoj Jennie" řekla jsem ji a obejmula jsem ji. Šla jsem přímo do pokoje. Otevřela jsem dveře, vešla a chtěla jsem zavřít. Ale objevil se tam Jungkook.
,,Kurva.." zašeptala jsem, lekla jsem se. Nevěděla jsem, že jde za mnou. Jungkook se jen usmál a zavřel za sebou dveře. Blížil se ke mě pomalým krokem. Pořád se usmíval. Zakopla jsem a spadla jsem na postel. Jungkook spadl na mě.
,,Co to děláš?!" Vylekala jsem se.
,,To co chci" řekl a mířil k mému krku. Odhrnul mé vlasy a už mě tam chtěl políbit.
,,Ne!!!!" Zařval Hobi ve dveřích. Jungkook se postavil znovu na zem. Ale potom utekl. Hobi se rozběhl za mnou, pomohl mi vstát a prohlížel si můj krk a ruce.
,,Nestalo se ti nic?! Neudělal ti něco?!" Ptal se Hobi velmi starostlivě.
,,Ne? Proč se mě pořád na tohle ptáš? Hobi, ty mi něco skrýváš? Já myslela že si říkáme vše. Řekla jsem ti i to, že s Jiminem doopravdy nechodím a že mám k tomu důvod. Ten jsem ti taky řekla" Hobi mě vystrašil, nevím o co tady jde.
,,Jen tak se ptám.. promiň jestli jsem tě vylekal" omlouval se Hobi.
,,To teda vylekal" řekla jsem mu. Hobi odešel, já jsem si sedla na postel a povzdychla jsem si. Přemýšlela jsem, co to Kook dělal a proč vthnul Hobi bez zaklepání a ještě k tomu dělal jako kdyby Jungkook byl vrah nebo něco. Jako kdyby Hobi věděl co se stane.

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat