Já jsem kývla hlavou.
,, Proč nemluvíš?" Já jsem zkoušela říct, že jsem unavená, že nemůžu ani mluvit a všichni to hned pochopili, takže mě nechali spát. Všichni odešli až na Jimina.
,, Mám o tebe strach. Můžu spát s tebou?" Zeptal se stydlivě Jimin. Já jsem se taky styděla, ale kývla jsem a usmála jsem se. On se taky usmál a ještě někam odešel. Po chvíli přišel. Už byl v pyžamu a lehl si vedle mě.
,, Můžu tě obejmout?" Zeptal se a já jsem konečně něco řekla.
,,Ano, prosím"
,,Jsem rád, že zase mluvíš. Chybí mi tvůj hlas" řekl Jimin a usmáli jsme se. Už jsme spali.
Jin
,,Kde je Jungkook?" Zeptala se Hwasa. No jo, on tady není. Kde je?
,,To nevím" řekla Jennie.
,, Skočil z okna a chtěl jsem ho tam najít, ale nebyl tam" ozval se Tae.
,,Zkusím mu zavolat." Řekla Hwasa, ale nemohla najít svůj mobil v kapse.
,,Já mu zavolám" řekl Tae. Vyzvánělo to.Jungkook
Zvonil mi telefon. Zvedl jsem to..
,,Halo?" Zeptal se někdo v telefonu.
,,Co je?" Zeptal jsem se a hned Tae odpověděl.
,,Kde jsi?! "
,,Utekl jsem.." řekl jsem.
,, Proč? Pičo vrať se!" Zařval Tae do telefonu.
,,Jungkooku okamžitě se vrať " řekla Hwasa. Já jsem hovor vypl.Tae
To je debil. Šli jsme všichni spát, ale měli jsme strach. Jak o Jenny, tak o Jungkooka. Nevíme, co bude s Jenny a taky nevíme, jak dopadne Jungkook. Snad se vrátí...ale jedno je jisté. Přežije. Je to upír.Ráno
Jenny
Otevřela jsem oči a viděla jsem, jak mě Jimin objímá.
,,Ahoj Jimine"
,,Ahoj Jenny, zlato. Jak je ti?" Zeptal se Jimin.
,,Je mi....fajn " řekla jsem jen.
,, Vážně? Zdáš se mi smutná.."
,,Ano... něco se včera stalo. Ale úplně si nevzpomínám co. Něco se......posralo. Nevíš co?" Zeptala jsem se Jimina.
,,Ne. Vůbec nic se neposralo. Všechno bylo v pohodě " řekl Jimin přesvědčivě. Jsem si ale jistá, že se něco stalo. Bylo to hrozné, ale byla jsem opilá, takže nevím.
,,V noci jsi šla zvracet a nevypadalo to vůbec ale vůbec dobře.." pohladil mě Jimin po vlasech.
,,Aha. Ale to nebylo ono."Šli jsme dolů. Kde je Jungkook? Jen on tady není.
,,Ahoj Tae-jeong" zamávala jsem jí a usmála jsem se. Ona přiběhla ke mě a objala mě. Bylo to roztomilé.
,,Kde je Jungkook?" Zeptala jsem se. Nikdo mi neodpovídal.
,,Denčo? Kde je?" Zeptala jsem se, protože jsem si myslela že mi to řekne jako nejlepší kamarádka. Chvilku mlčela.
,, Nemůžu lhát a skrývat něco kamarádce. Utekl pryč.." řekla Denča.
,,Kam?!" Zeptala jsem se.
,,Nikdo nevíme kde zmizel. Ani telefon nezvedá" řekla Lisa.
,,Tak já mu zavolám. Ten mi to zvedne určitě " řekla jsem a hledala jsem jeho číslo.
,,Jenny- to nedělej -" řekla Rosé ale já jsem jí neposlechla a volala jsem mu. Položil to. Zkusila jsem to znovu, ale znovu to položil. Co se to děje? Udělala jsem snad něco? Proč mi to nezvedá? Vždyť jsme se tak včera bavili- aha.. chtěla jsem, aby mě ojel. Všechno si pamatuju, vše co jsem říkala. Teď je mi trapně. A pak se něco stalo, bylo to to hrozné. Ale netuším co to bylo. Na tohle si vážně navzpomínám.
,, Proč odešel? Proč mi to nezvedá?" Ptala jsem se všech. Nikdo neodpovídal. Dívala jsem se všem do očí. Některým krátce a některým déle.
,, Proč?!" Zeptala jsem se znovu. Nikdo mi neodpovídal, dokud jsem se nepodívala na Denču.
,, Vážně se všem omlouvám, ale tohle jí taky musím říct " řekla a vyprávěla.
,,Noo Jennie, Jin, Hwasa a Namjoon vám dali zákaz se stýkat úplně, pro vaše dobro. Jungkooka to asi mrzelo tak utekl. Ale už se nevrátil. A nebo je taky možnost, že nechtěl dopustit, aby se ti v blízkosti něj něco stalo." Řekla Denča. Vzala jsem telefon a začala jsem mu psát.Prosím vrať se. Je mi jedno, že máme zákaz, a že to říkali naší rodiče, ale mě to nezajímá. Omlouvám se za včerejšek. Za to, co jsem vyváděla. Moc mi chybíš. Prosím tě moc... vrať se. Pokud se nevrátíš, budu muset se nějak potrestat, třeba skok z okna nebo tak podobně...
Odeslala jsem to a čekala jsem na odpověď.
Jungkook
Někdo mi napsal. Jenny. Jakmile jsem si to přečetl, tak jsem se zastavil. Koukal jsem na tu zprávu zděšeně. Vím, že by to Jenny neudělala. Ale raději chvíli na tom chatu budu.Jenny
To je výška. Ale snad se mi nic nestane. Možná budu mít něco odřeného. Pár metrů z okna vadit nebude. Pošlu video Kookovi, jak chci skočit z okna.Jungkook
Poslala mi video. Kurva..ona to fakt udělá.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...