Já jsem se naštvala. Vzala jsem si mobil a napsala jsem Jiminovi.
Potřebuju si s tebou promluvit.
Dobře. Řekni že potřebuješ na záchod ale že se bojíš sama.
Co? Si děláš prdel? Se akorát strapním...
Tak smůla:)
No ok
,,Potřebuju si odskočit" řekla jsem.
,,Tak jdi, nemusíš to ani říkat. Záchod víš kde je" řekl Namjoon.
,,Ale..." Nadechla jsem se a polkla jsem.
,,Bojím se jít sama" řekla jsem, a všichni mlčeli. Bylo to trapné ticho.
,, Já půjdu s ní" ozval se Jimin.
,,No... dobře" řekl Jin. Vstala jsem z gauče a Jimin taky. Šli jsme nahoru a chytla jsem Jimina za ruku. Zavedla jsem ho do jeho pokoje.
,,Tak co jsi potřebovala?" Zeptal se když zavíral dveře.
,,No....miluju Kooka. Chci s ním chodit a myslela jsem si, že on chce taky, choval se tak ke mě, ale teď jsem zjistila, že má holku.. ale neříkej mu to prosím. Neříkej mu, že se mi líbí.." řekla jsem a koukala jsem do země.
,,Aha. Neřeknu neboj." Pohladil mě po zádech.
,,A chci se zeptat....jestli mi nějak nemůžeš pomoct s tím, aby třeba Kook žárlil.." řekla jsem.
,, Jasně. Tak co navrhuješ?" Zeptal se.
,,Noo, já nevím.." řekla jsem.
,, Nemůžu s tebou jakože chodit?" Zeptal se a já jsem se na něj dívala dost překvapeně.
,, Dobře, beru" řekla jsem.
,, Dobře " usmál se a dal mi pusu na líčko.
,, Promiň, musel jsem....jsi hrozně roztomilá" řekl stydlivě Jimin.
,, Děkuji. Ty takyy. A co rodiče?" Zeptala jsem se.
,, Před něma to taky budem skrývat. Jen moje a tvoje tajemství." Řekl Jimin.
,, Dobře " řekla jsem, a oplatila jsem mu tu pusu. Taky na líčko. Oba jsme se usmáli.S Jiminem jsme přišli dolů. Sedla jsem si na gauč a Jimin se namačkal ke mě. Ruku dal kolem mého krku. Všichni se na nás podívali.
,, Eehm. Je tady něco co jste mi neřekli?" Řekl Hobi.
,,Ehmm ano. Chodím s Jenny" řekl narovinu Jimin. Já jsem jen kývla jakože pro souhlas.
,,Eh" Jin vydal hlásku.
,, Když to Kook zjistí nebude moc nadšený" řekl Tae.
,, Však si říkal že je zamilovaný do jeho holky" řekl Yoongi.
,,Ano, ale myslím si že v jeho srdci je pořád Jenny. Aspoň kousek" řekl Hobi.
,, Dobře. Absolutně nevím co tady řešíte, ale jděte si to třeba řešit nahoru" řekl Namjoon a Jin kývl.
,, Dobře Namjoone" řekl Tae.
,,Ok, ale já zůstávám tady." Řekl Yoongi a uvelebil se na pohovce.
,, Já jdu s Jenny nahoru" řekl Jimin, chytl mě za ruku a zavedl mě nahoru, i přesto že jsem nechtěla.
,, Počkejte na mě!" Zavolal Hobi a běžel po schodech za námi. Už byl nahoře ale slyšela jsem další dupání po schodech. Byl to Tae. Přidá se k nám?
,,Jdu jen na záchod" řekl Tae.
,, Však záchod je i dole Tae" řekl Jimin.
,,No joo" řekl Tae a zamknul se v koupelně.
,,Noo nic. Přidáš se tedy k nám Hobi?" Řekl Jimin.
,, Jasněě!! Rád" usmál se Hobi a podíval se na mě.
,,Jimine?" Zeptala jsem se.
,,Ano? Co máš na srdci zlato?" Řekl Jimin, trošku mě to zaskočilo.
,,Bude to trošku divná otázka a Hobi bude chtít vysvětlení protože nebude vědět o co půjde..." Řekla jsem.
,,Anoo?" Řekl zvědavě Jimin a Hobi se na mě díval vážně.
,,Nebudem spolu chodit doopravdy? Ne jen jakože..." Řekla jsem a Jimin se začal usmívat a červenat se.
,,Jak to že tak najednou? Proč chceš se mnou chodit?" Zeptal se stydlivě Jimin.
,,O co tu jde?" Tázal se Hobi.
,,Noo vlastně bych chodila s vámi všemi, i s Namjoonem, a kdybych mohla tak i s Jinem. Vím že je můj...otec, ale kdybych mohla tak to udělám. I s Hobim bych chodila" řekla jsem. Jimin se začal zase usmívat.
,,Sice děkuju, ale vysvětlíte mi už o co tady jde?" Řekl Hobi.
,,No...chci aby Kook aspoň trochu žárlil. Tak jsme si s Jiminem udělali malou lež, i před rodičema. " Vysvětlila jsem. Tae otevřel dveře koupelny. Všichni jsme mlčeli a dívali jsme se na Taeho, chtěl už jít dolů.
,, Spláchl vůbec?" Zeptala jsem se.
,,Nic jsem neslyšel" řekl Jimin.
,,Taky ne" řekl Hobi a Tae se otočil.
,, Já jsem všechno slyšel" řekl Tae.
,,Tae, neříkej to Yoongimu, Jinovi, Namjoonovi a Kookovi prosím " řekla jsem Taemu.
,,Neboj see" řekl Tae, otočil se a udělal pár kroků po schodech dolů.
,, Nechceš se přidat?" Zeptal se Hobi Taeho.
,,Um ne. Mám hlad, asi pojedu do mekáče" řekl Tae. Já, Hobi a Jimin jsme vyskočili.
,,Co jee?!" Zeptal se Tae.
,, Chceme jet s tebou" řekl Hobi.
ČTEŠ
Our Big Secret
VampireJenny - 24 let, pracuje společně s kamarádkou Denčou ve večerce. Její rodina je samý K-pop idol. Jenny je velmi bohatá, ale jenom díky své rodině. V jejím životě se však objeví jeden chlapec, do kterého se zamiluje. Od té doby se vše změní. Ten chl...