14. Opilý Kook🤦🏻‍♀️😂💗💕

24 3 0
                                    

Nechápu to... Jungkook mi chytil za ruku a vedl mě po schodech dolů a do auta. Nastartoval auto a pustil písničky. Jeli jsme trošku rychle ale mě to nevadí.
,,Ach jo" povzdychla jsem si a usmála jsem se.
,,Co se děje? Vypadáš šťastně" usmál se Kook.
,,Taky že jsem"
,,A z čeho?" Přeskakoval očima z cesty na mě a naopak.
,,Moje rodina je samý k-pop idol a bavím se s klukem, který je také k-pop idol, ještě k tomu můj bias a moje láska" řekla jsem a Jungkook se zarazil.
,, Láska?" Nevypadal naštvaně ani smutně. Spíše překvapeně.
,,Ano.. myslím..... první....láska.."řekla jsem nervózně. Jako obvykle.
,,Ahaa" usmál se Kook.

Už jsme tady. Jungkook zastavil daleko od místa kde jsme se s Kookem měli stavit. Parkoviště bylo plné, tak proto. Kousek jsme se prošli a povídali jsme si.

Sedli jsme si a objednali jsme si sodžu.
,, Těšíš se na Vánoce?" Zeptal se najednou Kook.
,, Proč se ptáš tak najednou?"
,,Tak za chvíli jsou Vánoce.." usmál se.
,,Ano těším se. Těším se, až budu se svojí rodinou u jídelního stolu plného různého jídla, a až se sejdeme všichni u vánočního stromečku a budem si rozdávat dárky, a až uvidím tu radost z těch dárků.." vyprávěla jsem to....jako z pohádky.
,, Těším se a mám úplně stejný důvod jako ty. Hele a..... nechceš třeba... přijít na Vánoce k nám?" Zeptal se Jungkook. Mezitím nám donesli sodžu.
,, Děkujeme. Tak co?" Řekl Jungkook.
,,Asi ano" pousmála jsem se.
,,Fajn" vykřikl Jungkook nadšeně a zatleskal.
,, Fajn" souhlasila jsem a usmála jsem se.
,,A co si přeješ?" Zeptal se mě Jungkook.
,,Hm... nevím. Asi nějaké oblečení. Nevím.." řekla jsem nejistě. Jediné co bych chtěla je že bych chtěla s Kookem chodit.
,, Chtěla bys kluka, co?" Řekl Jungkook. Jako kdyby mi četl myšlenky.
,,No... máš pravdu. Ano, chci.." řekla jsem a on se usmál.

Po několik sklenek sodžu už byl Kook docela opilý. Já ne, ale rozhodně bych za volant nesedla. Moc neumím pít takže asi tak.
,,Půjdem už domů? Je celkem zima... už je konec listopadu.." řekla jsem a Jungkook na mě opile hleděl.
,,Uhm" kývl Jungkook až mu málem spadla hlava na stůl. Trošku jsem se zasmála.
,,Tak pojď" řekla jsem Kookovi ale Jungkook pořád seděl.
,,Umm musíš mi- pomoct" zamumlal.
,, Dobře " řekla jsem a šla jsem k němu. Pomohla jsem mu vstát.
,, Zavolám taxíka" řekla jsem a on se na mě usmál.

Taxík už tu byl, tak jsem pomohla Kookovi nastoupit. Sedla jsem si vedle něho kdyby náhodou - ani nevím. Sedla jsem si, zavřela jsem dveře a řidič jen šlápl na plyn a jeli jsme. Jungkook byl tak opilý že si něco mumlal pro sebe. Poté mi na rameno položil hlavu.
,,Krásně voníš" usmál se Jungkook. Já jsem se také usmála.
,, Děkuji.."
,, Takže vy spolu- chodíte? Nebooo.. n-e?" Řekl řidič jako kdyby se bál na to zeptat.
,,Ne-" řekla jsem ale Jungkook mi skočil do řeči.
,,Ano, je to moje láska. Nikdy jsem hezčí nepotkal" řekl Jungkook opile. Šlo to poznat že je opilý.
,,Jen kecá. Nechodíme spolu...jen jsme... nejlepší kámoši" řekla jsem pro ujasnění.
,, Takže kámoši s výhodami joo?" Ušklíbl se řidič, já jsem se plácla po čele.

Už jsme byli v cíli. Pomohla jsem Kookovi vylézt z auta a dojít ke dveřím. Odemkla jsem jeho klíčemi a vešli jsme dovnitř. Vedla jsem ho do jeho ložnice potichu, protože by ostatní už mohli spát. Jungkook ale mi vyklouzl a spadl těsně před jeho pokojem. Já jsem se zasmála.
,,Jungkooku vstávej " řekla jsem mu a chichotala jsem se. Pomohla jsem mu vstát a vedla jsem ho do jeho pokoje. Položila jsem nás na postel. Už sem nemohla tak jsem se položila také. A teď doufám že to nedopadne jako v ostatních k-dramatech a filmech, že je Kook opilý, já trošku taky a Jungkook po mě skočí a rozdáme si to.. doufám že se to nestane. A ještě když minule Jungkook řekl že upíři jsou agresivní, tak asi je něco jako upír. Byl by u toho agresivní. Ale...i když...chci s ním chodit takže TO k tomu patří. TO znamená ta věc...noo....sex prostě. Takže by mi bylo jedno jestli by si to se mnou rozdal. Byla bych jen ráda😏.
,,Tak se můžeš do toho pustit, Jungkooku" řekla jsem a uvolnila jsem se na jeho posteli.
,, Dobře " řekl Jungkook a když se zvedal z postele tak na mě spadl. Takže to vypadalo že me objímá. Vstal poté z postele a hrabal do šuplíku. Něco tam nahmatal, klekl si přede mě a něco začal mumlat.
,,Jenny, už dlouhou dobu tě mám dost rád. Vezmeš si mě?"

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat