31. Dovolená💕

16 2 0
                                    

,,Jop" řekl Jin. Večeři už jsem snědla a šla jsem do pokoje. Šla jsem si kreslit a pak si napíšu nějaký ten zápis do deníku, už dlouho jsem tam nic nepsala.

Hotovo. Půjdu do sprchy, vyčistit si zuby, napít se a půjdu už spát. Dnes jsem nějak unavená. Zajímá mě, co teď dělá Jungkook a Jimin.

Další týden
,,Kufry a tašky do auta!!" Zvolal Jin ze zdola a já jsem běžela s taškou ze schodů. Málem jsem zakopla a spadla jsem, ale Hobi mě zachránil.
,, Díky bráško " řekla jsem a Hobi jen kývl a usmál se. Dala jsem si tašku do kufru a pomáhala jsem balit ostatní věci.

Konečně jsme nasedli do auta. Dala jsem si sluchátka. Napřed jsem zavolala Denči, poté si budu poslouchat písničky. Denča hovor přijala.
,,Ahoj. Těšíš se?" Zeptala jsem se.
,,Joo. Budem tam spolu a taky tam budu s Taem a s rodinou" řekla šťastně.
,,Jojoo takyy" řekla jsem natěšeně.

Už jsme tady. Jin jen zaparkoval auto a bez tašek jsme šli k ostatním. Stáli jsme tam a čekali jsme na Taeho, Denču a na Jimina.
,,Ahoj" přišel za mnou Jungkook.
,,Ahoj, jak se máš?" Usmála jsem se.
,,Fajn. A co ty?" Zeptal se.
,,Taky. Jsem ráda že mužem být pár dní po sobě spolu. A samozřejmě s Jiminem a rodinou."
,,Ano. Taky" usmáli jsme se oba.
,,Nedaleko je město. Nezajdem koupit dárky? Za chvíli budou Vánoce." Nabídl Jungkook.
,, Dobrý nápad, Kookie" Jungkook se usmál. Už přijeli. Jimin se rozběhl a obejmul mě. Já jsem se zasmála a se mnou Jimin.
,,Ahoj" řekla jsem a dala jsem Jiminovi pusu.
,,Ahoj zlato" culil se Jimin.

Já, Jungkook, Jimin, Hobi, Rosé, Beomgyu, Moonbyul, Tae a Denča jsme v jedné budově a v druhé budově je Namjoon, Jin, Hwasa, Jennie, Lisa, Taehyun, Yoongi, Jisoo, Soobin, Solar a taky Tae-jeong. Jsme tu všichni. V naší budově jsou 2 velké pokoje. V jednom jsem já, Jimin, Jungkook, Tae a Denča. V druhém jsou ostatní. A v druhé budově je mi jedno kdo kde je. Měla jsem postel uprostřed. Jakmile jsem si sedla, Jungkook a Jimin se rozběhli a zabrali si postele vedle mě. Všichni se na ně dívali. Proč to dělají? Teda aspoň Jungkook.
,,Je tady výřivka" řekla Denča a vyskočila.
,,Joo, Jin mi to říkal" zasmála jsem se.

Už byly 4 hodiny. Byla už tma a já jsem se vydala s Jungkookem do města. Vzala jsem si peníze a šli jsme koupit dárky. Samozřejmě že koupím i pro Jimina, pro Denču a pro Jungkooka.

Přišli jsme v 6 hodin. Všichni byli pryč. Jen já a Jungkook jsme byli v našem pokoji.
,,Ona si dělá prdel" zasmál se Jungkook.
,,Smím vědět, o čem mluvíš?" Zeptala jsem se potichu.
,, Jasně. Mia tady chce přijet. Klidně" řekl Jungkook. Naštvala jsem se a šla jsem hledat ostatní. Psala jsem Jiminovi kde jsou. Jimina jsem spatřila na chodbě. Vylezl ze sklepa a měl na sobě župan.
,,Kde jste?" Zeptala jsem se.
,,Ve výřivce" řekl a usmál se.
,, Já jdu za vámi. Pojď " řekla jsem, vzala jsem Jimina za ruku a utíkali jsme do pokoje pro plavky. Vzala jsem si je. Věděla jsem, že tam seděl Jungkook a díval se na mě, ale já jsem ho ignorovala. Šla jsem se převlíkat do koupelny. Vylezla jsem a Jimin sjel očima dolů.
,,Kam koukáš?" Ušklíbila jsem se a Jimin také.
,,Jsi sexy" mrkl Jimin. Dal mi svůj župan, aby mi nebyla zima.
,,Nech si ho" řekla jsem.
,,Ale-"
,,Pšš. Mám nápad " řekla jsem a Jimin rozevřel oblečený župan a já jsem se k němu nasáčkovala. Byli jsme v jednom županu. Jungkook asi žárlil, vypadalo to tak. Šli jsme do výřivky k ostatním. Všichni jsme se tam vešli. Byla to obří výřivka. Vlezli jsme tam a bylo hezky teploučko. Jimin mě ještě obejmul. Zrovna tam svítila fialová barva, má oblíbená. Přišel Jungkook v plavkách. Oh-můj bo- ne. Musím s tím přestat. Ale vždyť ty plavky měl tak na sobě, asi ho má dlouhého. Šlo to hodně vidět. Musela jsem se tam dívat. Rychle jsem se podívala do vody.

Vylezli jsme všichni vysmátí z výřivky. Jimin šel napřed a Jungkook se přidal ke mě. Prohlížel si mě od zhora dolů.
,,Co to děláš?" Ušklíbla jsem se.
,,Hmm. Jsi hot" řekl Jungkook. Dívala jsem se dolů. Jungkook to viděl tak se usmál. Přišel Jimin a šel se mnou do koupelny. Převlíkali jsme se tam. Byl dřív, díval se na mě, jak se převlíkám.
,,Nekoukej na mě" vykřikla jsem.
,, Dobře" usmál se, zakryl si oči, ale udělal malou škvíru, aby mě viděl. Ach jo. Vylezli jsme z koupelny a všichni byli dole. Hráli tam hry. Jimin mě ale zavedl do pokoje. Položil mě opatrně na postel a začal mě líbat. Co se to děje? Že by to chtěl?

Our Big SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat