68'🩸

1.7K 97 15
                                    

Ardı arkası kesilmeyen arabalar mekanın önüne geliyor ve içerisinden tanımadığım bir çok insanın çıkması dakikalar alıyordu.

Sıramızı bekliyorduk, evet benim doğuö günümde benim için hazırlanmış mekana girebilmek için sıra bekliyorduk.

Haktan yanımdaydı ve sessizdi. Yalnızca Ateş'ten alacağı intikamı düşünüyordu. Babam Zeynep ve Zola ise arkamızdaki arabadalardı.

Babamın da kendisine göre bir planı vardı. Fazla icraat gerektiren birşey değildi ama teyzemi ikna etmek biraz zaman almıştı.

Sonunda sıranın bize gelmesine bir araba kalmıştı. Üzerimdeki elbiseye baktım, uzun kalçama kadar yırtmaçlı olan saten elbiseydi. Saçlarımı arkaya tarayıp yapıştırtmıştım. Tamamen bembeyazdım, çantam ve stilettolarıma kadar...

"Hazır mısın?"

Şoför aracı girişte durdurduğunda ona baktım. Baya hırslı görünüyordu, planının dışına çıkarak Ateş'i öldürmek istiyor gibiydi.

"Asıl sen hazır mısın?"

"Dünden hazırım." diyerek arabadan inip benim tarafıma dolanmış ve kapımı açarak elini uzatmıştı.

Elini tutarak arabadan indiğimde babam beklememiş ve arkamızdan inmişti. Teyzemin elini tutarak koluna girmesini sağlamıştı.

Zola tek başınaydı ve halinden memnun görünüyordu. Babam teyzemle birlikte yanımıza geldiğinde onlara bir kez daha baktım. Harika görünüyorlardı.

"Amacının dışına çıkarsan ve kızımın belirli yerlerine dokunursan kemiklerini kırarım."

"Amacımın dışına çıkar mıyım bilmiyorum ama çıkarsam bu Arzu üzerinde olmayacak merak etme."

"Umarım." dedi babam tehditkâr bakışlarıyla.

Haktan elimi bırakmadan mekanın içerisine doğru yürümeye başladığında ellerimize baktım. Sahiplenici bir şekilde tutuyordu.

Aynı anda mekanın içerisinde adımımızı attığımızda etrafa bakındım. Baya büyük bir yerdi, içerisi insan doluydu ve hiçbirini tanımıyordum.

Bakış açıma sağ tarafta misafirleriyle konuşan annem girmişti. Beni fark etmemişti ama Ateş ona fark ettirmişti.

Olduğu yerde şok ve öfke içerisine aynı anda girmiş bizi izliyordu. Annemse önce bize sonra arkamızdan mekana kol kola giren teyzem ile babama bakmıştı.

Onlara daha fazla bakmayı kesip Haktan'a döndüm.

"Şimdiden amacına ulaşmak üzeresin."

Sırıtarak bana bakmış ve eliyle sol taraftaki masaları göstermişti.

"Şuraya geçelim."

Başımı sallayarak babama döndüm. Masayı onaylamıştı, Zola etrafı inceleyerek arkamızdan gelirken masaya geçip çantamı koyarak babama döndüm.

"Dans bitişi herkes kendine söyleneni yapsın."

"Başlangıcı ben alırım." dedim yeniden Ateş ile anneme bakarak.

İkisi de sessizce bizi izliyorlardı. Ateş yumruklarını sıkarak öfkesini dizginlemeye çalışırken annem ne yapmaya çalıştığımızı anlamaya çalışıyordu.

"Sonu her zaman ben getiririm." diyen babama döndüm.

Halinden memnundu ve teyzeme bakıyordu.

"Ben yalnızca size yardım ediyorum."

Babam başını sallayarak teyzemin elini tuttuğunda yeniden anneme bakmak istemiştim ki çoktan yanımıza gelmişti.

"Hoşgeldin kızım." demişti gülümseyerek.

ANNEMİN İNTİKAMI🩸(+18) (TOXİC SERİSİ II)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin