Keyifli okumalar ❤️❤️
******
“Gözlerine baka baka
Elini tuttuğumda
Kalbim durdu ata ata”
Dudaklarının yakınımda olduğunu hissettim.
“Aşık oldum ben sana
Gözlerine baka baka”
Parmağını dudağımdan çekti. Kısa bir süre sonra belimde duran elinin varlığını hissedemedim.
“Elini tuttuğumda
Kalbim durdu ata ata”
Sesi git gide azalırken son kelimeyi dudaklarımın üzerinde hissettim.
Sustuğunda etrafta ki tek ses esen rüzgara aitti. Gözlerimi yavaşça araladım. Egemen de gözlerini benim gibi sıkıca kapatmıştı.
Kafasını hafifçe eğmişti ve dudakları dudağımın üzereydi. Bense hâlâ sesinin ve yakınlığının etkisi altında olduğum için hareket edemiyordum.
Fazlasıyla yakınımda olan dudağını öpüp öpmemek arasında kararsız kaldım.
Aklıma gelen düşünceyle yanaklarımda geniş bir gülümseme oluştu.
Aşk dediğin belki de budur
Kapalı gözlerini aniden açtı. Kahverengi gözleri yüzümde gezinirken dudaklarında gülümseme oluştu. Benim de onun gibi şarkı söylemem hoşuna gitmişti. Bunu yüz ifadesinden net bir şekilde anlayabiliyordum.
Hep acıtır arkandan vurur
Belki de bu son sefer olur
Kalbim vurur dertler son bulur
Elini uzatınca karşılık verip sıkıca tuttum. Ben şarkı söylemeye devam ederken, Egemen geriye doğru adımlar atıyordu.
Sanma üç günlük bu hislerim
Ben burada her gün seni beklerim
Peşinden giderken aklımdan şarkının sözleri uçup gitti. Heyecanıma yenik düştüğüm için şarkıyı yarım bıraktım. Egemen kaşlarını çatıp sözlere devam etti.
Gel beni kendinden mahrum etme n’olur
Bu hayat sen yoksan zehrolur
Ona eşlik ederek yeniden söylemeye başladım. Kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu. Şu an bu anı yaşadığımıza inanamıyordum.
Duy beni duy n’olur dön bana dön n’olur
Aşk dediğin elbet bir yol bulur
Bahçenin en köşesine vardığımızda beni belimden tutarak hafif çıkıntısı olan duvara yasladı. Duvar sadece başka bir bahçenin sınırlarını belirlemek için yapılmış gibiydi. Belimin hafif üstünde bitiyordu.
Aşk dediğin böyle son bulur
Kalbin durur sevdiğin el olur
Belki de yarın unutulur
Aşk dediğin bir masal olur
İkimiz aynı anda şarkıyı söylerken sıkıca tutup beni hava kaldırdı. Duvarın üzerine oturduğumda elimi ona doğru uzattım ve yanıma gelmesini bekledim.
Sen yokken de atıyorsa kalbim
Atmasın öyle dursun isterim
Kalçasını duvara yaslayıp kendini yukarı doğru çekti. Boyu uzun olduğu için yetişmesi basit olmuştu.
Gel beni kendinden mahrum etme n’olur
Bu hayat sen yoksan zehrolur
Duy beni duy n’olur dön bana dön n’olur
Aşk dediğin elbet bir yol bulur
Şarkı bittiğinde dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Elini sırtımda kaydırıp öpüşüme derince karşılık verdi. Etrafta ki tüm sesler, tüm hareketler bir anda kesilmiş gibiydi. Dikkatim sadece ikimizin üzerinde takılı kalmıştı.
Egemen dudaklarımızı ayırdığında az önce aklımdan geçen kelimeyi düşünüyordum. İkimiz...
******
Sizce gecenin devamı nasıl bitecek?
İyi veya kötü...