42 (+18)

29.3K 817 278
                                    

Merhabaaa

Çok çok çok uzun zaman sonra yeni bir bölüm atıyorum. Aşırı heyecanlıyım. Okunma 10 olsa dahi heyecanım her zaman taze kalacak.

Sizleri seviyorum. Yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar ❤️

******

Sıkıca belimden tutup dudaklarımı yeniden öptü. Her şeyin bittiğini düşündüğüm esnada yeni başladığını anladım. Gülümseyerek, dudağım dudağının üzerindeyken konuştum.

"Bana hayır diyemeyeceğini mi fark ettin?"

Karşılık olarak dudağımı ısırdı. Beni iyice kendine doğru çekip yatağa uzandırdı. Altında kaldığımda göğsüm hızla kalkıp iniyordu. Nefes seslerimiz odada yankılandı. İkimizin ateşini her karede hissedebiliyordum.

Bana ihanet edip gideceğini düşündüğüm anda kasılan vücudum eski haline geri dönmüştü. Arzu dolu haline.

Egemen üzerimdeyken bacaklarımı biraz daha açtım. İç çamaşırımı bir an önce çıkarmasını istiyordum. Dudaklarımız ayrıldığında üzerimden doğrulup kendi kıyafetlerini çıkartmaya başladı.

"Bana öyle bakma."

"Nasıl bakıyorum?" diye sordum. Yeniden üzerime eğilip yüzünü boynuma gömdü. Kokumu içine çekti.

"Beni gerçekten istiyormuş gibi bakma."
Gülümsedim.

"Seni gerçekten istiyorum." Bu işin içinde yalan yoktu. Tüm numaralar sona ermişti. En azından benim için son bulmuştu. Onu gerçekten istiyordum. Aklımda her an yer edinmesini istiyordum. Bedenimin her yerinde izinin olmasını istiyordum.

"İnanmam gerekiyor mu?" Ardından dudaklarının yavaş yavaş aşağı indiğini hissettim.

"Senin gibi yalancı değilim. Emin olabilirsin." Kısa bir gülüş sesi kulaklarımda uğuldadı. Elimi beline yerleştirdiğim an Egemen yatakta aşağı doğru kaydı. Bacaklarımı elleriyle yana doğru açtı. Bedenimde utangaçlık hissi hiç yoktu.

"Anladım." dediği andan sonra nefesini karnımın üzerinde hissettim. Karnıma öpücük bıraktı ve elleri iç çamaşırımın iki yanına gitti. Üzerimden çıkaracağını anladığım an doğruldum. Bedenimi süzerken "Önce sen üzerini çıkart." dedim.

Dudaklarına anında bir gülümseme yerleşti. Yataktan inip kıyafetlerini tek tek çıkardı. O esnada bacaklarımı kendime doğru çektim. Tüm kıyafet parçaları yere tek tek düşerken bedeninde bilmediğim dövmeleri daha net görebiliyordum. Her tarafı dövmelerle kaplıydı. Teninin çok az bir kısmı gözüküyordu. O kadar karışıktı ki, neye benzediklerini bile seçemiyordum.

Üzerinde hiçbir şey kalmadığında bakışlarımı yavaş yavaş göğsünden aşağı doğru indirim. Penisi sertleşmişti. Ve biraz sonra içimde olacağını biliyordum.

Yutkunduğum esnada Egemen yeniden yatağın üzerine çıkıp iyice bana yaklaştı. Bacaklarımı sakin bir şekilde kendine doğru çekti. İç çamaşırımı çıkarmasına izin verdim. Kafasını bacak arama gömdüğünde ağzımdan ufak bir inilti kaçtı. Dil darbelerini ve dişini her yerimde hissedebiliyordum. İki elimi de yatağa sertçe bastırıp inlemelerime engel olmaya çalıştım.

Ben sessiz kalmaya çalıştıkça onun daha da hızlandığını fark ettim. Bu gece hayatımda ki en güzel geceydi. Bundan sonra ki her gecede aynısını yaşamayı istiyordum.

******
Gözlerimi zorlukla açtım. Yanımda kimse yoktu. Egemen çoktan uyanmış olmalıydı. Yerde olan kıyafetlerimi alıp üzerimi giyindim. Bir an önce eve gidip duş almalıydım.

Dolandırıcı | Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin