Розділ 1 "Маджікей"

86 2 0
                                    

- Ти точно впевнена що хочеш покинути стаю і йти до тих напівлюдей? - Запитав Якс, вивчаючи свою зведену рудоволосу сестру пильним поглядом.

- Якс, вовкулаки теж напівлюди. І так, я вже все вирішила. Мені потрібно поїхати в школу і відкрити свої здібності, аби хоч трохи наблизитись до розгадки таємниці, чому я опинилась покинутою в лісі і хто мої біологічні батьки.

- Добре, але пам'ятай, що ми завжди приймемо тебе назад. Приходь як тільки зможеш, ти давно стала частинкою нашої великої сім'ї.

- Дякую Якс. - Дівчина обійняла зведеного брата та ще декількох хлопців. - Бувайте друзі. Ви назавжди в моєму серці.

Нора рушила до виходу в місто де жили, як люди, так і наполовину люди з різними здібностями. Дорога була не близькою, вовкулак доволі далеко прогнали від міста. Вже давно люди з здібностями вигнали напіввовків в ліс, відгородивши їх від суспільства.
Дійшовши до міста вона шукала дорогу до школи для спеціальних людей з здібностями.
Їй вказали дорогу і вже за декілька хвилин вона вже була біля воріт. Її провели до кімнати де вже жила якась блондинка.

- Ласкаво просимо до Маджікей, школи магів та магічних створінь. - Привітала сусідка по кімнаті Нору. - Я Холлі, а ти?

- Нора. - Дівчина оглядала кімнату, одну з стін займали порожні книжкові полички. Біля вікна стояв великий письмовий стіл. На круглому столику в кутку кімнати лежали журнали та вирізки хлопців з газет.

- Через тиждень почнеться навчання, а поки що я можу проводити тобі екскурсії по самих найкращих місцях школи та нашого міста. Як тобі така ідея? - Запитала Холлі і помітивши де Нора затримала свій погляд побігла прибирати журнали з столику.

- Екскурсія справді доречна. Можливо спочатку покажеш де бібліотека? - Нора глянула на порожні полички і перевела погляд на блондинку.

- Ой, тільки не кажи, що ти цілими днями крім книг нічого не бачиш.

- Книги дуже корисні, раджу і тобі трохи почитати, а не обвішувати кімнату фотографіями різних хлопців. - Поглядаючи на стіну з фотографіями хлопців обведених сердечками сказала Нора.

-.... Ходімо. - Видихнула Холлі. - За що мені така нудна сусідка?... - Тихо сказала дівчина.

- За всі гріхи. - Сказала Нора яка почула. - То ти йдеш? - Запитала дівчина коли Холлі зупинилась і винувато дивилась в підлогу.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now