- Моє справжнє ім'я Саргіс. І ніякого Х'юго не існує і ніколи не існувало. Я придумав цей образ, аби ніхто не побачив мого істинного обличчя. Я дуже страшний і не хочу аби хтось дізнався, що моя мати має такого потворного сина як я. Не думаю що хтось захоче, мати медсестру з таким потворним сином, тому ми приховуємо, що я є її сином. І я завжди був в образі Х'юго, моя магія це перетворення в будь що живе, тобто я перевертень. І магія чудово працювала, завдяки їй я і перетворився на вовкулаку, аби зібрати цікаві факти, але тієї ночі коли вовкулаки розкрили мене і побили, а саме, коли я біг до міста тим проклятим лісом. Я ніколи не забуду той день і ту ніч коли на мене напала якось потвора. Це не був вовкулака, це було щось страшніше, страшніше ніж я. Вона роздерла мені все обличчя яке і так було потворним і я не знаю як я залишився живим. В цілому, мені вдалось вибратись, але після цього моя магія діє погано. Наче ця потвора повпливала на неї. Раніше ніколи не було відхилень в магії, але зараз постійно з нею щось не те. І мама постійно колить мені препарати, аби я не перетворився перед кимось на справжнього себе, на того потворного хлопця чиє обличчя все в шрамах та жахливих п'ятнах.
- На тебе напав орібіліс?
- Я незнаю. Але то не було схоже на вовкулаку, я знаю це точно. Щось в два рази худіше і вище.
- Але якщо ти кажеш, що ти міг нормально управляти своїми силами то навіщо тобі школа? Яка твоя справжня мета перебування тут?
- Спочатку я ходив сюди аби просто бути поближче до мами, адже вона єдина хто в мене є. - Хлопець на хвилину замовк і задумався. - А зараз я тут, бо хочу допомогти їй. Хоча поки що не знаю як.
- Їй? - Нора в нерозумінні подивилась на Х'юго.
Саме зараз вона почала розглядати, що вони стояли в напів темній кімнаті і за ними постійно наглядали чиїсь червоні очі. Як вона могла не помітити, що весь час недалеко від них, тихо сиділа істота чиї очі змінювали колір від червоного до оранжевого, а потім коли Х'юго згадав про неї її очі взагалі стали жовті.
- Вона врятувала мене від того потвори, але він щось зробив їй, і деколи вона стає некерованою, ніби вселяється звір.
- Як тебе звуть? - Запитала Нора в дівчини та вона почала лише щось швидко показувати руками.
- Вона німа. - Пояснив Х'юго хоча Нора це зрозуміла і без його допомоги.
- Тебе звуть Міра, вірно? - Запитала Нора, а дівчина кивнула.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜