Розділ 23 "Нові підозрювані"

24 1 0
                                    

Ранок цього дня мав принести багато відповідей. Йшов останній тиждень вересня, Нора прокинулась і пішла на сніданок не чекаючи на Холлі. Снідати на одинці було вкрай дивно. За якийсь місяць дівчина звикла до своєї голосної компанії друзів. А кого тепер вона має?
Нора дивилась на столик за яким сиділи Х'юго з Ліамом і ще з двома хлопцями і відвертала голову наче вони незнайомі. Її компанію розбавив Олівер який підійшов до столу і сів біля дівчини. Хоч в одній людині вона бачила підтримку. Перебираючи виделкою все, що лежало на тарілці, Нора дивилась на стіл, за яким вже зібрались всі її друзі. Туди підійшла Міра і Холлі, не вистачало лише Нори. Дівчина вже піднялась аби підійти до них та Олівер ніжно взяв її за руку.

- Все в порядку, я з тобою. - Хлопець піднявся і вони схрестили пальці рук.

Стало легше, але чи надовго? Адже Олівер не міг вічно бути з Норою. Ліам кинув на них погляд і без будь яких пояснень своїм співрозмовникам, поспішив до виходу з столової.  Х'юго піднявся слідом за ним, але він попрямував до Нори з Олівером.

- Можна тебе? - Запитав хлопець і поглянув на Нору, що геть не розуміла що сталось. Вона переглянулась з Олівером і відійшла в сторону з Х'юго. Вони вийшли з столової і пішли по коридору розмовляючи.

- Що ти твориш?! Ти ж бачиш, що йому погано. - Наїхав на дівчину Х'юго.

- А що ти твориш? Ти образив Міру! Ти не прийшов на побачення! Що могло бути важливішим за дівчину яка справді тобі подобається?! - Проігнорувавши слова Х'юго, дівчина наїхала з претензіями у відповідь.

- Все складно пояснити! - Розгубився Х'юго.

- Ну а ти спробуй пояснити.

- Ти не повіриш!

- Ну а ти спробуй хоча б пояснити.

- Гаразд. Я не пам'ятаю що було вчора. Я поговорив з Мірою, ми домовились про зустріч, а потім, коли я йшов, мене хтось оглушив. Я прийшов до тями в гаражі школи, там було багато пустих бляшанок з-під бензину і мої руки були замащені цим ж бензином. Це ж не міг бути я? Чи міг? - Почав сумніватись Х'юго.

- Надіюсь, що це все таки не ти. Поговори з Мірою, поясни ситуацію їй. Можливо, вона зрозуміє чому ти не прийшов до неї. - Нора розвернулась і пішла геть, вона не хотіла щоб Х'юго допікав її запитаннями про Ліама. Дівчина попрямувала на урок історії. Зайшовши в аудиторію вона сіла позаду всіх.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now