- Що ж, заняття знову доведеться відкласти. - Сказала директорка Норі. - Як ти себе почуваєш?
- Здається добре, але я не можу зрозуміти, що вчора сталось і чому я не все пам'ятаю.
- Ти перенавантажилась і твоя магія зіграла з тобою злий жарт. Ти ледве не втратила її через виснаження сил. За мої роки перебування тут, я вперше бачу таку сильну магію. Ще ніхто до тебе не міг зробити подібного. - Долинув стук у двері, що перервав розповідь Сміт. - Схоже, в тебе ще один відвідувач, що ж, я тоді піду.
Директорка вийшла з палати і зайшов такий знайомий хлопець. В середині стиснулось від болі, коли згадала, що наговорила йому. Навіть після всього, він всеодно прийшов аби переконатись чи все нормально.
- Якщо ти не хочеш мене бачити, я піду. Я просто хотів побачити тебе перед від'їздом, і переконатись, що все нормально. - Хлопець стояв біля дверей і не наважувався підійти ближче, очікував, що в нього полетить ваза з квітами, які приніс зранку Олівер.
- Від'їзд? - Нора стурбовано глянула на Ліама, після цього слова її вже не хвилювало все інше.
- Я вирішив не мозолити тобі очі, поїду додому і ніколи не повернусь сюди. Вибач, що я, можливо, й цим візитом завдаю неприємних спогадів.
- Я навпаки здивована, що ти прийшов. Я сказала тобі не те що хотіла. Не розказуючи нічого, вирішила все сама і навіть не порадилась з тобою. Я погана подруга. Насправді, це ти мене вибач.
- А я поганий друг, якщо не помітив як тобі погано. Я не повинен був залишати тебе наодинці. - Ліам винувато дивився в підлогу і все ще не наважувався підійти.
- Все нормально, я теж погано віднеслась до тебе. Давай просто забудемо про це. Друзі? - Запитала Нора з надією, що він залишиться.
- Друзі. І тільки друзі. - Твердо відповів Ліам і підійшов до Нори.
- То ти залишаєшся? - Не могла приховати свою радість дівчина.
- Так. - Нора піднялась аби обійняти хлопця. Він без сумнівів обійняв її, навіть не думаючи про відхилення такої пропозиції.
- Коли ти вже повернешся до нас? Ми дуже сумуємо. - Запитав після обіймів Ліам.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜