- Я все частіше почав заглядувати в цю кімнату і кожного разу брав одну з книг у бібліотеці щоб почитати на одинці. - Почав розповідати Ліам.
- Ближче до справи. - Нагадала йому Нора.
- А, так. Я почав вивчати книги з схожими символами, такими як на підлозі цієї кімнати. Неправильно сказав, я почав вивчати малюнки, тому що книги написані на якійсь поки невідомій мені мові. На малюнках була зображена ця зірка. - Ліам вказав на підлогу на якій намальована була пентаграма.
- І що далі? - З цікавістю запитала Нора.
- На наступному малюнку зображено людей в крузі і їх далі кудись перенесло. Я спробував так само як на малюнку. - Хлопець замовк, а Нору розривало від цікавості.
- І що сталось?
- Дай руку.
- Що? - Здивовано глянула на нього Нора.
- Просто дай руки і чекай. Ні в якому разі не розірви наші руки. - Наказав хлопець.
Нора послухала Ліама і дала свою руку. Він взяв дівчину за руку і трохи стиснув, аби Нора не висмикнула її. Якусь хвилину нічого не відбувалось. Далі контури малюнка зірки та всіх дивних знаків на підлозі почали світитись. Засвітило так яскраво, що Нора закрила очі. Відкривши їх, вони з Ліамом стояли посеред дороги.
- Де ми? - Запитала дівчина і все ще тримала його за руку.
- Я декілька разів потрапляю в це місце. Можливо, це якийсь знак? Але кожного разу нічого не відбувається і мене самого звідси переносить назад в кімнату, до того як щось станеться.
- Це місце таке знайоме. - Нора розглядала дорогу, що кудись вела і дерева, що росли по дві сторони цієї ж дороги. Була ніч, зірок майже не видно, а молодий місяць виглядав з-під гілок дерев, що сплітаючись закривали собою майже все небо.
- Так, ми тут були. Тут розбились мої батьки.
- Давай зійдемо з дороги, машина якась їде. - Здалеку Нора побачила світло від фар, що приближались.
- Це... це машина моїх батьків. Невже ми в минулому? - Говорив хлопець запинаючись.
- Ліам, не може такого бути, машина просто схожа. - Дівчина не розуміла, як Ліам міг побачити в темряві машину якщо видно було лише фари, що світили в очі.
- Ні це вони, я відчуваю. Потрібно їх врятувати. Я хочу знати що сталось і як цього уникнути.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜