За обідом Нора думала чи варто поговорити з Мірою про Х'юго і про папку з знаком питання та і взагалі потрібно було хоча б пояснити що відбулось, чи Ліам вже переповів? Було трохи незручно, що вона покинула їх і нічого не пояснивши побігла за Олівером.
- Ти чого не їси? Про що задумалась? - Запитав Олівер сидячи за одним столом з Норою.
- Знаєш, я думаю потрібно поговорити з кожним із списку тієї папки.
- Якщо ти думаєш це чимось допоможе, то я готовий допомогти. Скажи тільки що робити.
- Потрібно якомога більше дізнатися про цих учнів. Почни з Рівера, в мене з ним не склались відносини. А я спробую поговорити з Мірою.
- Добре. Ходімо, ще може встигнемо на урок міс Жанн. - Олівер піднявся з-за столу.
- Навіщо нам кожному знати формули різних ліків та настоянок? Нехай їх вчать ті , хто буде в майбутньому лікарем. - Сказала обурена драконша Кіра, почувши краєм вуха розмову, коли проходила повз Олівера та Нору.
***
- Доброго дня. - Сказала Нора як зайшла в приміщення.
- Запізнюєтесь. - Вчителька глянула на Нору та Олівера і рукою вказала за який стіл сісти. - Працюємо в парах. Сьогодні будемо мішати мазь. Вона призводить до швидкого загоєння ран. Для цього змішайте листя з лускою русалчого хвоста та додайте шкіру змії, розтріть все до порошку і додайте трохи сліз єдинорога, змішуйте до однорідної маси. Тоді я перевірю чи все правильно зроблено.
- Вибачте за запізнення. - Сказав Ліам і пройшов до середини класу.
- Ще один, йди до тих двох які теж запізнились. Працюйте в парах. Завдання я вже дала, твої напарники нехай тобі розповідають що потрібно робити. В кінці уроку кожен отримає оцінку. Позитивну чи негативну це вже залежить від вас. Можете користуватись підручниками.
Ліам підійшов до столу де стояла Нора і сердитий Олівер. Він намагався не дивитись в очі Оліверу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜