Розділ 35 "Джерело магії"

18 1 0
                                    

Всередині споруди було пусто, лише посередині кімнати стояла наче збільшена в розмірах чаша. Від давності вона вже потріскалась але ще трималась. В ній жевріла вода. Ліам з Норою вже збирались підійти до чаші як почули назовні якийсь шорох та рух.

 Ліам з Норою вже збирались підійти до чаші як почули назовні якийсь шорох та рух

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Вони завмерли біля стіни і намагались не видавати ніякого звуку. Вже за кілька секунд до приміщення хтось зайшов і оглянув чи нікого немає. Людина стояла до Ліама з Норою спиною, але біле волосся та пасма де-не-де пофарбовані в рожевий та фіолетовий колір були знайомими. І Нора одразу ж впізнала русалку.

- Сапфіра! - Нора вийшла з сховку.

- Нора? Що ви тут робите? Отже, мені все-таки не здалось що хтось пройшов над водою, то були ви. - Сапфіра хоч і здивувалась та обійняла давню знайому.

- Ми з Ліамом дізнались, що тут знаходиться джерело магії і прийшли глянути на нього. - Розказувала Нора. - Ліам, це Сапфіра, вона русалка що живе в цьому озері. - Звернулась до хлопця Нора.

- Отже, ви дізнались. - Сапфіра задумалась. - Але джерело вже давно приховали, тому що сюди пробрались орібіліси і ледь не знищили його. Як же ви тоді дізнались?

- Але ж вони хотіли наче всіх людей зробити магами? - Відповів запитанням на запитання Ліам.

- Серйозно?! - Сапфіра зробила здивований вираз обличчя. - Хлопче, вони вбивали людей та магів і в їхніх задумах точно не було роздавати всім силу. Вони навпаки хотіли знищити джерело аби всі, хто мав слабшу магію позбулися її і стали простими людьми.

- Але ж по суті вони теж втратили б силу. - Нора задумалась.

- Вони? Ні. Орібіліси — єдина раса яка не залежить від джерела, тому що саме перші маги були орібілісами і створили джерело саме для того, аби підтримувати своїх дітей які народжувались слабшими, тобто мали лише одну силу. Однак, з роками сильних магів народжувалось все менше, через те, що орібіліси родичались з магами слабшого рівню чи взагалі з людьми. Але були й ті, які хотіли мати лише кров чистих та сильних магів, тому такі люди збирались гуртами і родичались лише з вищими расами, тобто тільки з орібілісами. І от цим чистокровним не подобалось, що у їхньому роді стає все більше слабких магів з однією силою. Вони почали вбивати всіх не чистокровних магів, один з батьків яких міг бути орібілісом, а інший простим магом або людиною. І вони згадали про джерело, тому намагались його знищити та тільки це було не просто, бо його ще потрібно було відшукати. А поки пошуки були невдалими вони роздирали магів і людей. Після такого орібіліси еволюціонували і тепер могли перетворюватись на жахливих монстрів чиї руки завжди будуть в крові. - Сапфіра зупинилась перепочити від розповіді.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now