- Ну що там? - Запитав хлопець як тільки дівчина зайшла до своєї кімнати де він її вже чекав. Після перегляду повідомлення він одразу помчався до дівчини в кімнату випередивши її, Нору не здивувало що хлопець вже був тут і дівчина взялася одразу розповідати.
- Вона на диво швидко погодилась, мене навіть це насторожило. - Нора підійшла до вікна. - Я не впевнена, що магія подіє коли Ріта непритомна. Але іншого вибору в нас немає. Я не встигну поговорити з нею як тільки вона прийде до тями, тому що маємо те маємо.
- То діємо зараз, чи як? Я готовий завжди. - Запитав Ліам, а двері кімнати відчинилися.
- О, Х'юго вже тут. Що ж, тоді починаємо зараз. - Дівчина поглянула на хлопця, що кивнув на знак згоди - Тобі ж буде раз плюнути аби відволікти медсестру? - Звернулась до Х'юго дівчина.
- Так, я впораюсь.
- А я що буду робити? - Запитав Ліам, який вже засмутився, бо він надіявся, що допомагати буде лише він сам.
- Ти будеш слідкувати за Х'юго і медсестрою і як тільки вони будуть повертатись, ти сповістиш мені. За допомогою твоєї сили привида ти легко пройдеш крізь стіни і найшвидше мене зможеш попередити.
- О, це мені вже подобається. - Настрій Ліама піднявся.
- То що ж, приступаємо? Я піду роздобуду силу навіювання і можемо починати.
Нора пішла на пошуки своєї жертви. Все було просто, занадто просто. Всього лише подумки пересилити трохи сили в своє тіло і вуаля. Перша, хто їй натрапилась з силою навіювання, це була кругла відмінниця Лілі. Нора ніби наштовхнулась на неї аби забрати трохи сили. Секунди вистачило і сила навіювання вже в руках.
Дівчина подала всім знак починати. Випивши трохи зілля котре робило її невидимою на 5 хвилин, вона дочекалась поки Х'юго з матір'ю відійдуть від входу в медичний кабінет, від якого вело до інших палат. Та Нора не продумала, що медсестра буде закривати кімнату на ключ.- Мам, ти точно все взяла? - Запитав Х'юго розуміючи, що Норі потрібно потрапити всередину.
- Точно, забула саме головне.
Поки жінка відкрила двері аби забрати пляшечку з синьою рідиною, що була вкрай необхідною якщо син знову не зможе контролювати сили і буде перетворюватись, Нора встигла безпечно проскочити.
- Це на випадок якщо будеш перетворюватись. - Сказала жінка до Х'юго і зібралась закривати кімнату.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜