Розділ 9 "Самозванець?"

32 1 0
                                    

- Ти ледве не вбила учня.

- Він спеціально виводив мене на емоції! А я не можу стримувати своїх сил під час таких емоцій. Саме тому я захотіла приватні уроки з психологом.

- Це була перевірка на твою витримку, я спеціально намовила його так поводитись. Ти провалила перевірку. Дякуй Оліверу, що врятував хлопця і тобі тепер не світить нічого серйозного.

- То, що мені дадуть ще одне покарання? - Запитала Нора.

- Ні, цей раз обійдемось без покарань, лише тепер я буду вести з тобою приватні уроки замість Розетти.

- Щоо? - Нора була зовсім не рада повороту таких обставин.

- Чекаю тебе в четвер о сьомій, в моєму кабінеті.

Директорка вийшла з кімнати, натомість забігла Холлі якій хотілось дізнатись, що сталось. Нора переповіла їй все, що робив Рівер та як вона ледь його не вбила, ну і звичайно про розмову з директоркою Сміт.

- Що? Це кінець. - Сказала Холлі після того як вислухала історію Нори.

- Точно, я зовсім забула. Я для тебе дещо маю. - Нора дістала з кишені браслет та поклала на стіл подруги.

- Вау, він прекрасний! Де ти його роздобула?

- Х'юго подарував, я всеодно не буду носити його цяцьки, тому бери. - Байдуже сказала Нора і поринула в світ читання.

- Що ти там читаєш? - Холлі розглядала подарований браслет на своїй руці.

- Я шукаю хоч якусь інформацію про людей з декількома здібностями, але це вже 5-та книга яку я прочитала і тут нічого немає, що мені могло б допомогти.

- Ну щось ж має бути! - Холлі підійшла до вікна та закам'яніла поглядаючи в нього - Х'юго так дивно себе поводить, подивись! - Мовила дівчина після хвилинного мовчання.

Нора покинула книгу і підійшла до вікна. Хлопець качався по траві і його рука змінювала розмір та колір на смуглявіший ніж в нього. Це було майже непомітно та з першого поверху було видно зміни в руці. До нього підбігла медсестра і потягнула його за собою до середини школи, мабуть повела в медицинський корпус.

- Я піду дізнаюсь що з ним. - Нора пішла до дверей.

- Я думала тобі байдуже на нього.

- Так і є, просто якщо в нього якась хвороба, я не хочу щоб вона передалась нам. - Істину причину Нора не сказала.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now