Розділ 26 "Відносинам кінець"

26 1 0
                                    

Дівчина з своїм хлопцем сиділи в одному з кафе міста і посміхались одне одному.

- Ти мені дуже сподобалась, ще одразу. - Зізнався Олівер та пригадував першу їхню зустріч, коли дівчина наштовхнулась на нього з горою книг. Він дивився їй в очі і нічого не підозрюючи розглядав риси обличчя дівчини. Рудоволоса Нора дивилась кудись повз нього та примушувала себе зізнатись поки брехня не зайшла занадто далеко. Поки вона збиралась на побачення, то обдумала слова Ліама і зараз наважувалась розповісти Оліверу.

- Я хотіла зізнатись... - Нора поглянула йому в очі.

- Що? Я теж сподобався тобі одразу?

- Нора, скажи зараз. Просто скажи йому це. - Подумки налаштовувала себе дівчина. Нора не вимовила ні слова і лише покивала головою і посміхнулась. - Чому я не сказала? Ну й дурепа! - Дівчина сама себе проклинала в думках.

Хлопець поклав свою руку на руку Нори і без будь яких вагань захотів завершити цей день незабутнім поцілунком і потягнувся через весь стіл аби поцілувати дівчину. Вона піднялась та неквапливо тягнулась до Олівера.

- Ні я так не можу. Мені гидко торкатись губ некоханої людини. - Думала Нора і ледве не заплакала.

- Олівер ні! - Наважилась сказати дівчина, поки його губи не торкнулись її губ. - Я.. я не люблю тебе і ти мені не подобаєшся. Це було сказано на емоціях, а потім я боялась тобі розповісти про це. Я просто хотіла показати Ліаму, що мені і без нього добре, але кого я обманюю як не себе? Я не можу без нього і його кумедних витівок, без його сміху і...і - Та дівчину, що ледь вже не плакала, перебив спокійний Олівер.

- Нічого, ти звикнеш і ми будемо разом. - Його слова здавались божевільними, а тон з яким він це сказав ще більше підтверджував цей факт.

- Ні, ти не розумієш. Це кінець. Я ставлю крапку на цих відносинах. Ми більше не пара, і ніколи нею не були. Я загралась з цим, забувши свою справжню ціль перебування тут. Вибач. - Нора піднялась з-за столу і вибігла в сльозах.

Хлопець так і сидів за столом не намагаючись зупинити Нору. Відчувалось якесь полегшення від того, що нарешті скинула тягар брехні з плеч, але й одночасно було соромно перед Олівером. Дівчина швидко повернулась в школу і пішла до своєї кімнати. Холлі одразу помітила на обличчі Нори сум, який дівчина намагалась приховати.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now