Розділ 16 "Зіпсовані стосунки"

29 1 0
                                    

- То як там Ріта? - Запитала Холлі коли Нора зайшла до кімнати.

- Все чудово. Ти не проти якщо зараз сюди прийде Ліам? - Запитала Нора яка вже щось задумала.

- Та запрошуй кого хочеш. - Байдуже сказала Холлі крутячи в руці якусь синю квіточку.

 - Байдуже сказала Холлі крутячи в руці якусь синю квіточку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Так, стоп. Це на тебе не схоже. Де твоя посмішка і настрій? Ти очікувала, що мене виключать? - Нора поглянула на Холлі і не зрозуміла її реакції.

- Ні. Ти що? Звичайно, це не через це. Я рада, що ти залишилась. - Заперечила Холлі та настрій в неї справді був кепський.

- По твоєму обличчю не скажеш, що ти дуже рада. Так, що сталось поки мене не було?

- Тобі дещо залишили на ліжку. - Сказала Холлі і спрямувала свій погляд на подарунок.

- Хто? - Нора підійшла до ліжка та можна було не чекати відповіді Холлі, бо біля красивої червоної сукні лежала записка.

Це тобі подарунок, аби ти не казала, що тобі немає що одягнути на сьогоднішнє побачення. О сьомій чекаю тебе на сходах біля виходу з школи.

З любов'ю Олівер

- Ти через це засмутилась? - Запитала Нора в Холлі, та дівчина промовчала. - Можеш радіти, тому що я нікуди з ним не піду. В мене о сьомій сьогодні заняття з директоркою Сміт.

- Це нічого не змінить. Не підеш сьогодні, підеш завтра. - Холлі вже не приховувала своє незадоволення і говорила, що думала.

- Та досить. Я прийшла сюди не для того щоб знайти хлопця, щоб ти розуміла. Тому, обирай любого, я всеодно не планую з кимось зустрічатись. - Нора взяла сукню та записку до рук. - А якщо тобі так сподобалась ця сукня, то носи на здоров'я. Я віддаю перевагу джинсам чи будь яким іншим штанам. - Дівчина вийшла з кімнати кинувши сукню на стілець біля ліжка Холлі, а записку зіжмакавши в кулаці.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now