Розділ 7 "Подарунок"

39 1 0
                                    

- Доброго ранку. - Сказала Холлі дівчині яка тільки відкрила очі. - Як спалось?

- Жахливо, цілу ніч мені снились жахіття. - Відповіла Нора і піднялась з ліжка.

- Йдемо снідати?

- Ходімо.

- Що думаєш на рахунок вчорашнього?

- Думаю сьогодні розшукати того хлопця, що мене підвіз.

- Розкажи детальніше про твої вчорашні пригоди. Де ти зустріла того хлопця?

- Давай пізніше. До уроків хочу сходити в місто.

- Нічого страшного якщо прогуляєш урок, всеодно перший тиждень і не всі учні ще приїхали, тому вчитись починають з тижня другого-третього. А так відпочивають і прогулюють.

- Мені потрібно бути на історії обов'язково. Якщо я не дістанусь до книг то знайду інший шлях дізнатись давню історію, наприклад, запитаю в вчителя.

Швидко перекусивши булочкою з чаєм Нора попрямувала в місто. Повернутись повинна була близько одинадцятої, щоб встигнути на урок. Вона обійшла декілька крамниць і оглянула всі можливі вулички які тільки бачила. Та ніде не побачила ні знайомої машини, ні хлопця. Але все ж таки побачила знайоме обличчя.

- Мені здалось ти когось шукаєш. - Сказав хлопець підійшовши до дівчини.

- Тобі не здалось, я справді декого шукаю.

- І кого ж? Того хлопця, що тебе підвіз вчора?

- Так.

- Хто він?

- Тобі не обов'язково його знати. Тим більше, що я більше його не зустріну. Все що я про нього знаю, це його ім'я і що він залишився один.

- Не проблема, кажи ім'я і мої знайомі знайдуть.

- Ні, Олівер, я сама якось впораюсь. - дівчину насторожив той факт, що Олівер так зацікавився Ліамом.

- Ну як знаєш. Тут є класна кафешка, можливо сходимо, посидимо?

- Ні, я маю вже повертатись в школу. - Поглянула на вуличний годинник дівчина.

- Тоді в інший раз сходимо. А ще я маю для тебе подарунок. - Хлопець дістав продовгувату оксамитову коробочку.

- Дякую. Що там? - Нора хотіла відкрити вже.

- Ні чекай, відкриєш пізніше.

- Ну гаразд. - Нору заінтригували слова Олівера. - Побачимось тоді в школі. Дівчина попрямувала назад в школу. По дорозі все думала про розгадку таємниці. Вона відчувала, що скоро знайде правду. Все ж вона запізнилась на урок всього на декілька хвилин.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now