Дівчата попрямували на урок психології який мав допомогти учням відчути свою силу всередині і емоційно її керувати.
- Тобі ці уроки не завадять, тому що ти ледве не спалила кімнату. - Зауважила Холлі.
- Та ну, не перебільшуй. Загорілись всього лише штори.
- Нора, всього лише? Всього лише штори? - Здивувалась подруга.
- Ну так. - Спокійно мовила дівчина і посміхнулась, схоже Холлі все сприймає занадто всерйоз.
Дівчата зайшли в спеціально облаштоване приміщення. Там вже зібрались учні різних рас. Навіть русалки пливали в басейні дно якого було довге немов труба. Нора припустила, що цими "трубами" русалки переміщаються до свого звичного місця проживання.
- Почнемо урок. Мене звуть Розетта і я буду допомагати справлятись вам з вашою магією. Наприклад, зараз намагайтесь розслабити всі м'язи тіла і спрямувати сили назовні. Аби вони пройшли по всьому тілу і вийшли з вас.
Всі сконцентрувались і в декого почало виходити. Краплі води, якими керували русалки літали над головами учнів та по всій кімнаті. Феї, що заставляли речі літати, своєю магією, теж непогано справлялись. Дракони підпалювали брусочки. Та варто було лише закрити очі Норі, і уявити як сила тече по всьому тілу, як почався суцільний хаос.
Краплі які літали, перестали контролюватись русалками і попадали на декого з учнів намочивши голову та одяг. Речі які підіймали феї стали теж некерованими і почали літати за магами боляче в них врізаючись. Учні почали кричати і бігати від речей, поки Нора сиділа з закритими очима і не розуміла що коїться. Вона розплющила очі і речі вмить попадали на підлогу.
Всі заспокоїлись і приступили назад до уроку.- Нора, спробуй відчути свою силу і випусти її. - Особисто до дівчини звернулась Розетта. Дівчина так і зробила. Цього разу обійшлось без хаосу. Але замість сили вогню дівчина оволоділа водою. І так швидко як їй піддалась вода, так і піддались предмети різної ваги. Дівчина не розуміла як можливо мати декілька сил одночасно. Здивувались не тільки учні, а й психолог.
- За мої роки викладання тут, я не зустрічала в своїй практиці щоб хтось володів одразу декількома силами одночасно. Урок на сьогодні завершено, Нора, залишся на декілька хвилин. - Попросила Розетта.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜