Розділ 11 "Несподіваний гість"

34 1 0
                                    

- Ходімо на снідонок. - Сказала Холлі. - Хоч трохи відволічешся від книг.

- Ну пішли. - Відповіла Нора яка встала годину тому і одразу потягнулась до книги.

Дівчата зайшли в величезну столову. Було декілька знайомих лиць для Нори. Х'юго сидів в компанії Міри та ще декількох дівчат. Недалеко від них сидів Олівер, а ще далі сидів спиною до дівчат хлопець, Норі він видався напрочуд знайомим. Вона взяла порцію і пішла в його сторону, ну а Холлі пішла слідом за подругою. Хоч дівчина боялась помилитись та все ж підійшла до нього.

- Ліам? - Звернулась Нора до хлопця.

- Нора! - Хлопець обернувся і обійняв дівчину з радощів

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Нора! - Хлопець обернувся і обійняв дівчину з радощів.

Нора вирвалась з обіймів. Здивовано і водночас радо дивилась на хлопця.

- Що ти тут робиш? Як тебе сюди пропустили, ти ж людина?

- Нуууу. - Протягнув хлопець і його руки стали напівпрозорими.

- Ти привид? Але коли ти взнав?

- При першій нашій зустрічі, коли ми по ліанах пробирались в ліс. Одна з ліан пройшла через мою руку, я ще подумав, що вона промахнулась, але коли намагався цією рукою схопитись за ліану щоб перескочити, то ледь не впав -—моя рука була прозорою. А вже на наступний день я випадково повністю зміг стати прозорим і пройшов крізь стіну. Потім ще дуже довгий час не міг перетворитись назад.

- Привиди зазвичай можуть керувати вітром. - Сказала Холлі слухаючи розмову. - Я Холлі. - Відрекомендувалась дівчина.

- Круто! Думаю, ти вже зрозуміла що я Ліам - Хлопець посміхнувся.

- Ти коли приїхав? Вчора? - Розпитувала Нора.

- Угу. - Сказав Ліам пережовуючи салат.

- Холлі казала, що вчора приїхав якийсь новенький, такий симпа... - Холлі ніби випадково штовхнула Нору в бік, поки вона не бовкнула зайвого. - Ай Холлі, обережніше ліктями розмахуй.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now