Розділ 3 "Дракони"

43 1 0
                                    

- Дівчата я засмучена тим, що ви порушили головне правило школи НІКУДИ НЕ ХОДИТИ НЕ ПОВІДОМИВШИ. Ви взагалі впевнені, що то був не вовкулака? Орібіліси були давно знищенні, не може бути такого, що хтось вижив. - Директорка сиділа в кріслі та стискала руку в кулак від люті.

- Ми впевнені, воно було високе і страшне. - Підтверджувала Холлі з острахом дивлячись на міс Сміт.

- Ходімо. - Нора потягнула Холлі за руку. - Немає сенсу щось доказувати, НАМ НЕ ВІРЯТЬ. - Наголосила на останніх словах дівчина і попрямувала до виходу.

- І ще дівчата, вас чекає покарання в вигляді розфасування книг по їх авторах та вмісту. Починати можете вже сьогодні. - Сказала директорка Сміт вже більш спокійним голосом. Дівчата вийшли з кабінету і попрямували до бібліотеки.

- Після таких пригод, я ще довго не буду нікуди виходити. - Сказала Холлі, та Нора їй не відповіла і пішла в іншу сторону, до книг з символами на обкладинці. Вона розкладала книги з однаковими символами по поличках.

- Уууу, яка зустріч. Я ж казав, що ми ще побачимось. - Олівер поставив руку на шафу з книгами, імітуючи ніби він сперся.

- Яке щастя. - Іронічно промовила Нора і з великим зусиллям засунула книгу між іншими, при цьому стукнувши по книзі кулаком щоб вона просунулась далі.

- Допомогти? - Запитав хлопець і посміхнувся на всі 32.

- Якщо справді хочеш допомогти, то не заважай і йди куди йшов. - Сказала Нора і взяла декілька книг.

- Олівер! - Погукала радісна Холлі, яка помітила хлопця. - Мені потрібна твоя допомога, звичайно, якщо ти не проти допомогти.

- Не можу відмовити такій красивій дівчині. - Холлі засяяла від радощів, щоки набрали рожевого відтінку, їй допомагатиме популярний хлопець, що може бути кращим.

Нора залишилась на самоті з книгами. Хотілось якомога швидше розібрати їх і піти в свою кімнату вивчати інформацію з книг, які вона брала в бібліотеці. Дивом за один вечір, вона, та Холлі в компанії Олівера, закінчили з книгами. Хлопець провів дівчат до їх кімнати і пішов до своєї.

- Ти занадто груба з ним. - Сказала Холлі закриваючи двері та відповіді вона не почула. - Він допоміг і ти повинна завдячити йому за це. - Нора сіла на своє ліжко не мовив ні слова. - Хоча б дякую скажи йому. - Холлі повернулась до подруги. - Ти мене слухала взагалі? - Запитала дівчина коли побачила, що увага Нори сконцентрована на книгах.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now