- Коли вже все буде добре? - Запитала сама в себе Нора, йдучи по коридорі таємного проходу.
- Після твоєї смерті. - Сказав Олівер вийшовши з сховку.
Вони обидва були вимотані, їхні сили були вичерпані, але це мало скінчитись. До школи дійде хтось один, а хтось поляже тут, в цьому проході. Хлопець стиснув кинджал який він дістав з озера. Нора схопилась руками за нього і вони почали перетягувати його намагаючись видерти. Руки Олівера зіскочили і дівчина випадково загнала кинджал йому в живіт. Хлопець зігнувся і схопився за рану. Його рука була в крові.
Нора тримала кинджал тремтячими руками і в один момент він впав на підлогу. Все таки вона така ж як і її батько, як і всі орібіліси. Вона вбивця, вона не змогла довести самій собі, що ніколи не стане схожою на батька. Їй ніколи не було так погано як зараз. Відійшовши до стіни вона з'їхала по ній донизу і хотіла закритись від усіх, хотіла просто думати, що це все страшний сон, але ні, це все відбувалось насправді. Дівчина хотіла кричати та рвати волосся на собі. Вона ненавиділа себе за те, що зробила.
Час для неї минав повільно, але приходячи до тями від шоку, вона розуміла, що головної загрози більше немає. Лілі, вона ж Лола в минулому, стоїть закам'яніла десь на дні озера, Олівер ж лежить мертвий тут. Але залишився ще один персонаж який грав роль поганця, її батько. Дівчина підняла кинджал, що весь був в крові і витерла його об край кофти мертвого Олівера.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜