Як вони вибрались з-під самого носа Ніро, дівчині яка весь час була непритомною — невідомо, перше що вона побачила коли отямилась це обличчя Ліама, що надвис над нею. Він одразу ж накинувся на дівчину з обіймами та з поцілунками.
- Ти нас врятувала! - Хлопець все ще обіймав дівчину.
- Де ми? - Нора почала розглядатись по сторонах і оглядати приміщення де вони знаходились.
Одне ліжко на якому власне вона й лежала, декілька стільців, але її друзі розмістились на дерев'яній підлозі. Кімната завішена портретами однієї і тієї ж самої рудої дівчини, що з посмішкою дивилась на них. Серед знайомих дівчині людей, над столом з чайником застиг невідомий їй чоловік. Та одразу ж глянувши на нього Нора побачила щось знайоме в його погляді, та вона не пригадала де бачила цього чоловіка.
- Нора, мені приємно познайомитись з тобою. Ти певно помітила портрети твоєї матері скрізь, я любив її малювати.
- Ви знали мою матір? - Дівчина підмостила зручніше подушку аби сісти.
- Так, саме до мене вона звернулась аби допомогти розшукати тебе, ми випадково познайомилися і вона часто приходила до мене розповідаючи про свої переживання, а я слухав її та малював, після декількох її візитів я зрозумів що закоханий, та вона вже тоді розповідала мені, що чекає на доньку. Після твого народження вона все частіше прогулювалась до мене і в мене збереглись навіть твої дитячі портрети. - Чоловік почав порпатись в шухляді столу аж поки не дістав звідти маленькі три картинки, здмухнув з них пил та протягнув дівчині. - Вона розповідала мені і про те, що по випадковості зрадила чоловіку, хоча вона і його підозрювала в зрадах до якоїсь рудої дівчини. Та після того як твій батько розправився з тобою вона дуже переживала, не їла та не пила. Шукала Ніро аби знайти тебе, ледь не збожеволіла, попросила мене всіма силами знайти тебе. Я навіть вступив до "Вісників Смерті" і намагався знайти тебе. Справді вийшов на розкриття але тоді Ніро вбив твою матір.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особлива історія Нори "Вісники Смерті"
AdventureДівчина, яка не знає де її справжні батьки, живе з вовкулаками і аби дізнатись про свої сили та розгадати загадки відправилась в школу магії "Маджікей". Продовження вийшло📜