Розділ 5 "Ліс"

44 1 0
                                    

- Я бачила ви з Олівером на сходах сиділи, а потім пішли кудись разом. Невже подружились? - Запитала Холлі як тільки Нора ввійшла в кімнату.

- Давай всі запитання пізніше. Ти захопила для мене хоч якийсь бутерброд? Гуляючи я зовсім втратила відчуття часу. Боже, вже вечір. - Сказала Нора і стрибнула на ліжко.

- Так, тримай. - Холлі протягнула порцію запеченої курки та салат з капусти.

- Ммм... як смачно. - Пережовуючи сказала Нора.

- Так що там в бібліотеці? Чи ти не дійшла туди? - Сипала запитаннями Холлі.

- Дійшла.... просто мені.... заборонили... наближатись до книг.... які стосуються різних рас.... і їх магії. - Говорила Нора з паузами аби пережувати страву - І от я думаю... скоріше, в мене з'явився план.... як дістати книги.... В мене є пляшечка.. з магічною речовиною... яка робить невидимою.

- А не легше попросити мене чи Олівера? - Не розуміла логіки Холлі.

- Це одразу стане підозрілим, спочатку, я намагаюсь дістатись до книг, а потім моїм знайомим теж дуже стали потрібні ці книги. А часу на те, щоб чекати аби ви взяли ці книги немає. Діяти треба як найшвидше. Тому я піду в ліс і заберу ту пляшечку. - Спокійно сказала Нора.

- В ліс? Ти забула що сталось минулого разу? - Злякалась Холлі, дівчина дивилась на свою подругу і дивувалась з її сміливості.

- Ні не забула, саме через те що сталось, я і намагаюсь як найшвидше розгадати загадки і намагаюсь знайти вихід, як побороти цих створінь

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Ні не забула, саме через те що сталось, я і намагаюсь як найшвидше розгадати загадки і намагаюсь знайти вихід, як побороти цих створінь. Тому я піду в ліс негайно.

- Нора, це не закінчиться нічим хорошим. - Застерігала Холлі.

- Холлі, я вже почала цю гру і не вийду з неї поки не виграю чи програю. - Нора почала переодягатись в тепліший одяг.

- Одумайся. Нора, не ходи туди. Я тебе прошу.

- Я вже все вирішила. І не смій комусь розповідати. Якщо розкажеш хоч комусь, ми більше не подруги.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now