Розділ 38 "Неочікувана пастка"

21 1 0
                                    

- Нора, де ти була цілу ніч? Чи правильніше запитати в кого? - Холлі косо глянула на дівчину, що тільки зайшла до кімнати.

- Потім, все потім. Дай переодягнутись. - Нора незважаючи на запитання, підійшла до шафи.

- Тобі, до речі, якийсь лист прийшов. Від кого цікаво. - Холлі тримала в руках конверт та почала його відкривати.

Нора вихопила листа не давши прочитати ні слова. Лист був справді адресований Норі і помилки не було. Але дівчині ніхто не писав листи і це було самим дивним. Автором був Якс. Він описував про ситуацію в лісі і сповістив про смерть одного з вовкулак. Нора не могла залишатись осторонь, тому звичайно, вирішила піти попрощатись з тим вовкулакою. Дівчина швидко зібравшись вибігла з кімнати нічого не пояснивши. Холлі стояла в нерозумінні. Лише через хвилину вона зібралась шукати Нору, яка вже бігла до лісу.

- Вона взяла з собою телефон? - Запитав Ліам дізнавшись від Холлі, що Нора кудись побігла.

- Е-е-е, напевно... Я не знаю! - Від погляду Ліама робилось не по собі.

- Так спокійно, з чого ти взагалі взяла, що щось трапилось? - Заспокоював Х'юго.

- Їй надійшов лист і вона прочитавши його кудись побігла. - Холлі стурбовано глянула на Ліама.

- Що сталось? Холлі ти чого? - До них підійшов Олівер, що почав переживати за стан Холлі.

- Нора кудись зникла. - Коротко пояснила дівчина.

- Ви пробували зателефонувати їй?

- Ви пробували зателефонувати їй?

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Зараз спробуєм. - Ліам набрав Нору, пішли перші гудки та дівчина взяла слухавку. - Алло, ти де?

- Ліам... я..зател..фон..ую... пі...ніше... ... т..ут.... поган..ий... зв'я...ок.... - Дівчину було дуже погано чути, розмова перервалась, хлопець намагався передзвонити, та телефон був вже поза зоною досяжності.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now