Розділ 40 "Підміна"

24 1 0
                                    

Поки Ліам піднявся цими сходами до третього поверху то ледве дихав. Він збивав з ніг учнів та летів до кабінету директорки. Було дивним що кабінет був відчинений навстіж, а крісло повернуте спиною до стола. Та за ним точно сидів хтось живий.

- Міс Сміт! Там таке відбувається! Потрібна допомога! - Забіг Ліам і навіть не розбираючись чи хтось є в кабінеті, почав розповідати що сталось, та він затих на пів слові коли стілець повернувся і там сидів батько Нори.

- Міс Сміт! Там таке відбувається! Потрібна допомога! - Забіг Ліам і навіть не розбираючись чи хтось є в кабінеті, почав розповідати що сталось, та він затих на пів слові коли стілець повернувся і там сидів батько Нори

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ліам почав відступати назад. Та чоловіка лише розсмішив цей вчинок. Він не біг та не нападав на Ліама, лише задав одне запитання.

- Де Нора? - Його вираз був суворим, при згадці про доньку настрій змінився на роздратування. - Я відчуваю що вона досі жива.

Ліам мовчав і видихнув з полегшенням дізнавшись що дівчина жива, але що це був за зв'язок між ними, як Ніро відчував чи жива донька.

- Звідки ви...

- Знаю? - Випередив Ліама чоловік та посміхнувся. - Орібіліси здатні відчувати смерть близьких. Ти той самий дружок Нори, Ліам так? Олівер розповідав про тебе, жалівся що ти йому носа зламав та добряче набив обличчя.

- Де міс Сміт? - Ліам проігнорував здогадки чоловіка.

- В могилі. - Після цих слів усмішка розпливлась по обличчю. - Так довго бігла від свого чоловіка орібіліса але все ж таки не втекла. Він поквитався за цю втечу. Всі думали що він помер, але Я... Я ЙОГО ВРЯТУВАВ. ЗАВДЯКИ МЕНІ ВІН ПОВЕРНУВСЯ І ПОМСТИВСЯ. - Ніро пишався сказаним.

- А Квентіл, вчитель історії, де він?

- Він мертвий вже як з місяць. Ніхто навіть не зрозумів підміни. Все ж я гарний у своїй справі. В тебе питання, а хто ж вдавав з себе його? - Чоловік зробив коротку паузу. - Хто його найкраще знав як не я? Хіба що Медді, але вона вже мертва. Я був замість нього, навіть сама Сміт не зрозуміла підміни.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now