Розділ 2 "Орібіліс"

49 1 0
                                    

- Ти готова сьогодні піти до озера? - Запитала Нора.

- Ще б пак! - Радісно сказала Холлі.

- Тільки дорога буде не швидкою та нелегкою. Якщо виходити зараз, то дійдемо за 40 хвилин, а повернемось вже ввечері.

- Ми будемо йти пішки? - Запитала Холлі і її посмішка зникла.

- Так, а ти що думала, я тобі організую машину з особистим водієм? - Насмішкувато сказала Нора.

- Знаєш, я вже якось перехотіла. - Почала м'ятися Холлі.

- Ти хочеш побачити озеро?

- Так.

- Ну тоді ходімо.

Взявши щось перекусити дівчата вирушили в дорогу. Холлі через кожних декілька хвилин скаржилась на все, що тільки можна і не можна.

- Це тобі не на машині їхати з охоронцем. - Підколола блондинку Нора. - Ми майже прийшли. Тільки будь акуратною, бо ліани за секунду можуть тебе зв'язати і навіть поворухнутись не зможеш, вони відчувають рухи і нападають.

Холлі йшла остерігаючись оступитися чи впасти, тим часом Нора впевнено крокувала по ліанах які деколи підкидали її на декілька сантиметрів вгору.

- Ай, ця ліана порвала мені рукав. - Поскаржилась Холлі намагаючись вирвати руку з міцних обійм ліани.

- Ми вже прийшли. - Проігнорувавши скаргу сусідки по кімнаті сказала Нора.

- Але ж тут нічого немає.

- Досить лише переступити між цими березами за непомітну лінію на землі і тобі відкриється красиве явище.

Нора ступила вперед і зникла з очей Холлі. Дівчина вагалась чи піти вперед чи стояти на місці, але все ж таки насмілилась підійти. Вона опинилась біля подруги і очам дійсно відкрився красивий вигляд. Озеро мерехтіло відбиваючи промінчики сонця.

- Тут справді красиво. Це місце взагалі не схоже на частину того лісу кудою ми добирались сюди. Ми немов в раю.

- Так, це справді чарівне місце, приховане від очей людей та від деяких магів. - Нора два рази свистнула в дивну мушлю, яку дістала з кишені.

За хвилину в воді почало щось відбуватись і з'явилась красива дівчина з риб'ячим хвостом. Як тільки хвіст торкнувся берега він став ногами.

- Сапфіра, знайомся це Холлі. - Нора представила свою сусідку по кімнаті.

- Ви дуже красива русалка. - В захваті сказала Холлі розглядаючи дівчину напіврибу.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now