Розділ 32 "Скелети у шафі"

18 1 0
                                    

Дівчина зайшла до кімнати в якій з'являлась все частіше. Нора дивилась на пусті стіни та малюнок зірки на підлозі.
Вона хотіла дізнатись відповіді, і отримала їх. Але вони її не задовольняли. А якщо знайти своїх батьків і заглянути в їхні скелети у шафі? Спробувати варто. Нора стала в центр пентаграми та направила всі свої думки лише про місце де могли бути її батьки, та єдиним місцем яке вона знала, була школа. Її засліпило, відкривши очі вона опинилась на знайомому третьому поверсі біля кабінету директорки. Тут все було таке ж як і в майбутньому.

Нора підійшла до дверей та вона не єдина, хто підслуховувала

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Нора підійшла до дверей та вона не єдина, хто підслуховувала. Її мати, зеленоока, рудоволоса дівчина з прямим носом теж стояла і намагалась почути розмову за дверима.

- Я забороняю вам туди ходити . Ви не можете зрозуміти що це небезпечно? - Чувся голос директорки Сміт за дверима.

- Ми можемо зробити всіх людей магами! Ми не такі як інші, нам підвладні більші можливості ніж іншим магам, тому ми будемо ходити до джерела. Якщо випити звідти води, можна отримати силу. Всі люди будуть магами, хіба не кожен цього хоче? - Стояв на своєму Ніро.

- Це занадто далеко від школи і воно знаходиться в лісі! Ви ж знаєте, що там вовкулаки. - Мовила Сміт.

- Мамо, ми ходимо таємним проходом і навіть не йдемо через ліс. - Сказав Філіп.

- Я всеодно забороняю вам туди ходити. І де це цей прохід?

- За картиною того косоокого.

- Зейна, дурню! - Ніро дав по потилиці Філіпу. - На історії спиш чи що? Ми ж його проходили. Це наймогутніший орібіліс який став знаменитим завдяки своїй силі бачити те, що не може бачити звичайний маг.

- Я запечатаю прохід і ви туди більше ні ногою! - Наказала Сміт. - Мене зрозуміли?

- Так. - Сказав Філіп і опустив голову. Хлопці вийшли з кабінету і підійшли до Медді.

Особлива історія Нори "Вісники Смерті"Where stories live. Discover now